رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
جراحی هارد

برای آشنایی بیشتر با جراحی هارد، ابتدا نگاهی به تاریخچه ایجاد هارد میندازیم. یکی از مهم ترین ذخیره ساز های اطلاعاتی هارد دیسک ها Hard Disk هستند و در سال 1950 بود که اولین هارد دیسک اختراع شد در ابتدا این دیسک ها با قطر 20 اینچ (50/8 سانتی متر) بودند و توان ذخیره سازی در آن ها چندین مگابایت بیشتر نبود با گذشت زمان و اختراع فلاپی دیسک ها و به منظور تمایز آن ها با این فلاپی ها از واژه ( هارد دیسک ) استفاده شد.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

در تعریف هارد دیسک ها باید بگوییم که دیسک سخت یا ( Hard Disk Drive) در واقع بزرگ ترین حافظه جانبی موجود در کامپیوتر می باشد که تقریبا همه داده‌ ها از جمله سیستم عامل ( Operating  System ) ، فایل‌ ها ، برنامه‌ ها و . . . روی حافظه جانبیِ دیسک سخت قرار می ‌گیرند ؛ و مهم ترین وظیفه ای که دارد حفظ دائمی داده ‌ها است. هر داده دیجیتالی و اطلاعاتی که برای ذخیره سازی به Hard Disk هارد دیسک ارسال می‌شود تا زمانی که حذف نشود بر روی سکتور ها، در مکان‌ خود باقی خواهد ماند. البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین رفتن این داده‌ ها اثر بگذارد. شکل ظاهری هارد دیسک ‌ها معمولا به اندازه یک کتابچه با اندازه ‌ای بین ( ۳.۵ تا ۶ ) اینچ هستند.

باید به این نکته اشاره داشت که هارد دیسک یکی از مهم ترین عناصر سخت افزاری در کامپیوتر پس از پردازنده و حافظه است؛ که از آن و به منظور ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شود؛ و در واقع اطلاعات مربوط به راه اندازی سیستم ، برنامه ها و داده ها، تمامی این موارد بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند.

جراحی هارد | جراحی هارد دیسک

جراحی دیسک را می توان که از ظریف ترین پروسه های کار بر روی هارد دیسک نام برد . جراحی دیسک به تمامی عملیات هایی که برای رفع مشکلات و تعویض سخت افزاری هارد دیسک مثل هد ، پلاتر، مگنت و … صورت می گیرد را به اصطلاح جراحی هارد دیسک می نامند. مهم ترین نکته ای که در حین این عملیات باید صورت بگیرد این است که هارد دیسک باید در محفظه ای تمیز که اصطلاحا به آن کلین روم می گویند تعمیر شود زیرا در صورتی که هارد دیسک در هوای آزاد باز شود مطمئنا آن هارد دیگر کار نخواهد کرد و در این حالت است که برای همیشه اطلاعاتش از بین می رود.

در این مرحله مهم ترین کار انجام تشخیص درست است تا این هارد مورد جراحی قرار بگیرد زیرا تشخیص درست می تواند که نیمی از بازیابی و جراحی را آسان کرده باشد. مرکز بازیابی اطلاعات دیتاریکاوری ایران تنها مرکز جراحی دیسک می باشد که در این زمینه تمام استاندارد ها را رعایت می کند با داشتن یک کلین روم عالی می تواند تا 99.9 درصد آلاینده های موجود در هوا را جذب و فیلتر کند و محفظه ای استاندارد و آماده برای جراحی هارد دیسک را فراهم کند. علاوه بر محیط مناسب و مطمئن استفاده از ابزار آلات دقیق در جراحی هارد بسیار ضروری است زیرا در این جراحی نیاز به ابزار قدرتمند و فوق العاده با دقت است و به نظر بیشتر متخصصان جراحی دیسک یکی از عوامل مهم موفقیت در جراحی دیسک استفاده از ابزار آلات با کیفیت و دقیق است.

 

جراحی هارد دیسک

مرکز تخصصی جراحی  دیسک

درباره انجام جراحی دیسک گفتیم که جراحی دیسک سخت دیسک یکی از روش های بسیار حساس است که برای انجام این امر مرکز جراحی دیسک دیتاریکاوری ایران تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد. تشخیص درست مبنی بر جراحی هارد بسیار مهم است که تخصص ویژه ای را می طلبد که انجام این جراحی نیاز به متخصص است و در صورتی که از ابزار آلات غیر استاندارد و به دست افراد غیر متخصص در پوش هارد در محیط غیر استاندارد باز شود به هارد دیسک آسیب های فراوانی وارد می شود لازم به ذکر است که خیلی از شرکت های بازیابی اطلاعات نیز به اشتباه تصمیم گیری به جراحی دیسک سخت می کنند و اطلاعات مشتری را برای همیشه از بین می برند.

بهترین کار برای بازیابی اطلاعات هاردی که نیاز به جراحی دارد مراجعه به مرکز خدمات دیتا ریکاوری ایران است این پروسه معمولا بین 5 الی 10 روز زمان بر است و متخصصان مرکز جراحی دیسک سخت در این مدت با نهایت دقت و در مکانی بسیار امن و عاری از هر گونه آلودگی تعمیرات لازم را انجام می دهند. دیتا ریکاوری ایران در حوزه بازیابی اطلاعات و جراحی دیسک سخت با رعایت استانداردها و بهره گیری از ابزار و تجهیزات پیشرفته ای چون PC3000 و MRT میت واند بصورت تخصصی در تمامی حوزه های بازیابی اطلاعات در خدمت کاربران گرامی باشد این مرکز در بخش بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد به صورت فوق تخصصی توسط کادری مجرب فعالیت میکند.

مرکز تخصصی جراحی دیسک

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

هزینه جراحی دیسک سخت

درباره جراحی هارد دیسک گفتیم که برای جراحی دیسک سخت ها انتخاب بهترین روش جراحی به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ که این عوامل عبارتند از : نوع هارد دیسک،  برند هارد دیسک ، حجم اطلاعات هارد ، نوع خرابی و علت خرابی که برای هارد حادث شده است در واقع آسیب هایی که به هارد وارد شده و مسائلی از این دست در انتخاب بهترین روش جراحی موثر هستند ؛ و برای بازیابی و تعمیر در حقیقت این تکنسین و پزشک هارد است که تعیین می کند کدام روش مناسب تر است. در واقع تشخیص اولیه است که در انتخاب روش مناسب جراحی هارد موثر است به این معنی که پزشک هارد باید در اولین و مهم ترین مرحله می توانند که عیب یابی  و ریشه اختلال را به درستی تشخیص دهد سپس پس از مشکل قطعی هزینه جراحی دیسک سخت مشخص می شود. در مرکز خدمات خانه دیتاریکاوری ایران جراحی هارد سخت همه این فاکتور های مهم لحاظ شده اند و بابت هزینه جراحی هارد با قیمت مناسب در خواست می شود.

    برای این نوشته 39 نظر ثبت شده است

    1. سلام
      ببخشید هارد من بدون دلیل و خود به خود خراب شده دلیلش چیه؟ و اینکه قابل تعمیر هست یا نه؟

      1. با سلام
        متاسفانه این مساله در رابطه با هارد ها وجود داره و دلایل مختفلی دارد که حتی با نگهداری صحیح شما هم امکان دارد پیش آید.
        تا قبل از چکاپ نمیشه نظر قطعی در خصوص دلیل خرابی و یا اینکه قابل تعمیر بودن یا نبودنش نظر داد. شما می تونید دستگاهتون رو جهت بررسی رایگان به دفترمون ارسال کنید تا بعد از اون بتونیم در این خصوص نظری بدیم

    2. ببخشید هارد اکسترنال بنده بوسیله نوسانات برقی آسیب دیده می خواستم بدونم قابل ریکاوری هست؟

      1. با سلام
        دوست عزیز تا وقتی که دستگاهتون تست نشه نمیشه نظری در این رابطه داد. شما می تونید دستگاهتون رو برای تست رایگان به دفتر ما بیارید تا بعد از بررسی جواب قطعی در این خصوص بدیم

    3. سلام
      می خواستم بدونم جراحی هارد بجز کلین روم سخت افزار خاص دیگه ای هم نیاز داره؟

      1. با سلام خدمت شما
        علاوه به کلین روم نیاز به دستکش استاندارد ، ابزار تعویض هد و پلاتر .و چندین ابزار تخصصی دیگر هست و تمام این تجهیزات بعلاوه تخصص باعث یک جراحی هارد دیسک موفق و در نتیجه بازیابی اطلاعات هارد دیسک خواهد شد

    4. سلام خسته نباشید
      بنده می خواستم هاردم رو برای تعمیر و بازیابی اطلاعات بیارم .چه ساعاتی می تونم به دفترتون مراجعه کنم؟

      1. با سلام
        دوست عزیز .شما می تونید جهت هماهنگی با شماره 02188936489 داخلی 1 تو ساعات اداری با همکاران ما در تماس باشید .
        ضمناً از کنار سایت هم میتونید با کلیک کردن روی ایکون واتس اپ مستقیم با پشتیبانی 24 ساعته ما صحبت کنید

      1. با سلام
        هزینه جراحی به موارد زیادی بستگی داره و نمیشه به هیچ عنوان قیمت واحدی براش در نظر گرفت چون ممکنه مشکل هارد شما از هد باشه یا از برد یا موتور و… که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند

    5. سلام قربان
      خسته نباشید
      من وقتی سیستمم رو روشن می کنم یه صدای تق تق مانندی ازش شنیده میشه به نظرتون مشکلی برای هاردم بوجود اومده؟

      1. با سلام
        درست حدس زدید چون مشکل دقیقا از هاردتون هست و اگر سریعا اقدام به تعمیر نکنید ممکنه هاردتون دچار مشکل جدی تری بشه و اطلاعاتتون از بین برن. شما می تونید در اولین فرصت هاردتون رو برای بررسی رایگان به دفترمون ارسال کنید تا بعد از بررسی مشکلش رو رفع کنیم.

      1. با سلام
        دوست عزیز هزینه ریکاوری به موارد زیادی بستگی داره .شما می تونید با شماره 02188936489 داخلی 1 تو ساعات اداری با همکاران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم در این خصوص رو از آنان پرس وجو کنید.
        ضمناً از کنار سایت هم میتونید با کلیک کردن روی ایکون واتس اپ مستقیم با پشتیبانی 24 ساعته ما صحبت کنید

    6. سلام
      ببخشید هارد اکسترنال بنده از دستم افتاد روی سرامیک و بدجور آسیب دیده امکانش هست تعمیر بشه؟
      اگر هم تعمیر نشد مهم نیست بیشتر اطلاعات داخلیش حیاتی بودن می خواستم بدونم اگر تعمیر نشه حداقل میشه اطلاعاتش رو ریکاوری کرد یا نه؟

      1. با سلام دوست عزیز تا زمانی که هارد رو از نزدیک بررسی نکنیم نمیشه در این رابطه اظهار نظر کرد. شما می تونید جهت چکاپ رایگان دستگاهتون رو به دفتر ما ارسال کنید تا بعد از بررسی خدمتتون عرض کنیم که قابل بازیابی یا تعمیر هست یا خیر.

    7. سلام
      ببخشید هارد بنده از برند توشیبا هست که هدش سوخته می خواستم بدون قطعاتش وجود داره و میشه تعمیرش کرد یا نه؟

    8. سلام ببخشید هارد سیستم بنده توسط سیستم عامل شناسایی نمی شه می خواستم بدونم مشکل از هارد هست یا مادر برد؟

      1. با سلام
        دوست عزیز تا وقتی که دستگاهتون تست نشه نمیشه نظری در این رابطه داد ولی اگر سیستم به راحتی روشن میشه و فقط در شناسایی هارد مشکل داره احتمالا مشکل از هارد دیسکتونه ولی اگر کلا روشن نمیشه مشکل از برد اصلیه.

    9. سلام
      روز بخیر
      ببخشید امکانش هست که جراحی هارد به شکلی انجام بگیره که اطلاعاتم از بین نره؟

      1. با سلام
        دوست عزیز جراحی دیسک یه واژه کلی برای تعمییرات تخصصی هارد هستش و بسته به اینکه کدام بخش از هارد شما آسیب دیده، عملیات جراحی فرق خواهد کرد.
        بنابراین نمیشه گفت که اطلاعات حتما حذف میشن یا نه
        شما می تونید از علامت کنار صفحه در واتساپ با همکاران ما در تماس باشید تا مشکل هاردتون رو با اونا در میان بذارید و ازشون راهنمایی بگیرید.

    10. سلام خسته نباشید
      هزینه ریکاوری هارد اکسترنالwd 2ترابایتی چقدر میشه؟

      1. با سلام هزینه ریکاوری به موارد زیادی بستگی داره .شما می تونید با شماره 02188936489 داخلی 1 تو ساعات اداری با همکاران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم در این خصوص رو از ایشان پرسوجو کنید.
        ضمناً از کنار سایت هم میتونید با کلیک کردن روی ایکون واتس اپ مستقیم با پشتیبانی 24 ساعته ما صحبت کنید

      1. سلام با شماره 02188936489 داخلی 1 تو ساعات اداری میتونید با همکاران ما در تماس باشید
        از کنار سایت هم میتونید با کلیک کردن روی ایکون واتس اپ مستقیم با پشتیبانی 24 ساعته ما صحبت کنید

    11. سلام
      ببخشید هارد دیسک بنده موقعی که داشتم به سیستم وصلش می کردم یه جرقه مانندی زد و دیگه توسط سیستم شناسایی نمیشه .
      می خواستم بدونم قابل تعمیر هست؟

      1. با سلام
        دوست عزیز قبل از بررسی نمیشه نظری داد.
        شما می تونید جهت چکاپ رایگان دستگاهتون رو به دفتر ما ارسال کنید تا بعد از بررسی جواب قطعی در این خصوص خدمتتون عرض کنیم.

    12. سلام ببخشید پلاتر هارد دیسک بنده از کار افتاده می خواستم بدونم هزینه تعویضش چقدره؟

    13. سلام ببخشید هارد اکسترنال یکی از دوستان دست من بود بعد از اینکه به تلوزیون وصلش کردم و مجددا خواستم به سیستم وصلش کنم الان فرمت می خواد!
      می خواستم بدونم امکان بازیابی کامل اطلاعاتش وجود داره؟
      خیلی برام حیاتیه خواهشا کمکم کنین

      1. با سلام
        دوست عزیز پیشنهاد می کنم به هیچ وجه دستگاه رو به سیستم وصل نکرده و دستکاریش نکنید و در اولین فرصت جهت چکاپ رایگان و تعمیر به دفتر ما ارسال کنید تا بتونیم اطلاعاتش رو بازیابی کنیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا