رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
آیا می توان اطلاعات هارد دیسک را ریکاوری کرد؟ | ریکاوری هارد دیسک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده انسان از حافظه های  جانبی باعث شده تا نیاز ما به بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد دیسک ها افزایش پیدا کند زیرا اغلب اطلاعات مهم اداری در سیستم ذخیره‌سازی می‌شوند. بنابراین حذف اطلاعات می‌تواند ضربه بزرگی به کیفیت کار مجموعه بزند. لذا باید در صورت بروز هرگونه مشکلی برای هارد، متخصص این امر وارد عمل شود.

فهرست مطالب

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

ازجمله مهم‌ترین ابزار ذخیره‌سازی اطلاعات در سیستم، هارد دیسک است. این سخت‌افزار حامل مهم‌ترین اطلاعات و اسناد است، بنابراین دست‌کاری بدون تخصص هارد می‌تواند به حذف دائمی اطلاعات منجر گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع هارددیسک تولید می‌شود، اما همچنان احتمال خرابی و از بین رفتن اطلاعات وجود دارد. در صورت خرابی هارددیسک، اولین گزینه برای حل مشکل ریکاوری هارد می‌باشد. اما آیا بازیابی اطلاعات هارد کار آسانی است؟ در پاسخ باید گفت بله اما تنها توسط یک فرد متخصص قابل‌اجراست.

بنابراین به‌هیچ‌وجه نباید برای ریکاوری هارد حامل اطلاعات و اسناد مهم و محرمانه، بدون تخصص و آموزش دست‌به‌کار شد. باوجود نرم‌افزارهای متعدد برای ریکاوری هارد، اما باید توجه داشت که هر نرم‌افزاری قابلیت بازیابی اطلاعات را ندارد‌. تنها یک اشتباه کافی است تا اطلاعات ذخیره‌شده روی هارد کاملا از بین رفته و حذف شوند.

پاک شدن اطلاعات از روی هارد دیسک

اطلاعات مهم‌ترین چیزی هستند که باید در حفظ آن نهایت تلاش را نمود. زیرا یکی از باارزش‌ترین و حساس‌ترین دارایی‌های یک شخص است. دوربین دیجیتال، لپ‌تاپ و کامپیوتر معمولا برای هر فرد امن‌ترین وسیله برای حفظ اطلاعات شخصی است. در صورت وجود هرگونه اشکال در این دستگاه و نابودی اطلاعات روی دیسک، می‌تواند از بدترین اتفاقات هر فردی باشد. امروزه راه‌های زیادی وجود دارد که اطلاعات ازدست‌رفته، دوباره بازگردانی شوند. افراد متخصصی برای این امر وجود دارند که با استفاده از تخصص خود سعی در رفع ایرادات دارند. بازیابی اطلاعات هارد نیاز به داشتن دانش و تخصص پیشرفته‌ است و در مرکز بازیابی اطلاعات هارد انجام می‌شود.

انواع اطلاعات ذخیره شده در هارد چیست؟

اطلاعات ذخیره شده در هارد شامل متون، تصویر، صوت، ویدئو، نرم افزار و… است. بنابراین در صورت حذف این قبیل اطلاعات از هارد ارگان‌های دولتی می‌توانید به بازیابی اطلاعات امیدوار باشید و ضمن ریکاوری داده‌ها از بروز اتفاقات ناشی از آن جلوگیری کنند.

ریکاوری هارد | بازیابی اطلاعات هارد

هارددیسک‌ها از گذشته تاکنون تغییرات زیادی داشته‌اند. امروزه علاوه بر هارد اینترنال از هارد اکسترنال نیز برای حافظه کمکی سیستم بهره می‌جویند. با توجه به ساختار هارد، احتمال خرابی فیزیکی و غیر فیزیکی روی آن و فرمت اطلاعات وجود دارد. چنانچه هارد به‌درستی کار نکرد و فایل‌های ذخیره‌شده روی آن برای شما مهم بود، برای دسترسی به اطلاعات آن باید به ریکاوری هارد روی‌آورید.

اما ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد چگونه انجام می‌شود؟ این کار بستگی به مشکل هارد دارد که تنها توسط یک کارشناس آموزش‌دیده قابل‌تشخیص است. کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات هارد با دانش روز و تجهیزات، قادر به تشخیص مشکل هارد و سپس ریکاوری تضمینی آن هستند.

متخصصان کار آزموده به‌راحتی می‌توانند با صرف کمترین زمان بهترین خدمات را درزمینهٔ بازیابی اطلاعات هارد ارائه دهند. با سپردن هارد به تکنسین مربوطه، بدون نگرانی می‌توان از بازگشت اطلاعات و ریکاوری کامل آن اطمینان حاصل نمود.

ریکاوری، تعمیر و رفع بدسکتور هارددیسک

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد بدسکتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بد سکتوری متداول‌ترین مشکل است که ممکن است برای هر هاردی اتفاق بیفتد. بد سکتور شدن عاملی است که سبب از بین رفتن اطلاعات می‌گردد. این امر حتی وقتی هارددیسک به‌طور طبیعی کار می‌کند نیز اتفاق می‌افتد، که با اسکن نرم‌افزاری ویندوز نیز قابل‌تشخیص  است. در صورت تشخیص این معضل هزینه ریکاوری اطلاعات هارد بدسکتور، مطابق با نوع بد سکتوری و آسیبی که وارد گشته تعیین می‌گردد.

اغلب پس از بدسکتور شدن هارد، صاحب آن دچار نگرانی می‌شود. اما باید گفت در صورت بروز این مشکل، به‌راحتی می‌توان مشکل را حل کرد. با مراجعه به شرکت دیتا ریکاوری ایران در کمترین زمان ممکن اطلاعات ضروری هارددیسک شما بازیابی می‌گردد. درواقع، بدسکتوری اطلاعات هارد، امری طبیعی است که همه کاربران با آن مواجه می‌گردند. در مرکز ریکاوری هارد ایران، با هزینه‌ای کاملا مقرون‌به‌صرفه این معضل برطرف می‌شود.

انواع بدسکتور شدن هارد دیسک

اغلب افراد به علت استفاده زیاد از هارد دیسک، دچار بد سکتور می‌شوند. بدسکتور، کلاستر کوچکی از فضای ذخیره‌سازی اطلاعات است که معیوب شده. کاربران اطلاعات خویش را در هارددیسک ذخیره می‌کنند، در صورت بدسکتور شدن امکان حذف و از بین رفتن اطلاعات وجود دارد. بدسکتور شدن هارد دیسک در دو صورت، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رخ می‌دهد.

بدسکتوری سخت افزاری:

بدسکتور سخت افزاری مربوط به مشکلات فیزیک است که با استفاده از تجهیزات مناسب قابل‌حل است. در صورت صدمات فیزیکی به سخت‌افزار هارددیسک، نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی برای تعویض یا تعمیر بد سکتور است.

بدسکتوری نرم افزاری:

بدسکتور نرم افزاری از متداول‌ترین نوع بد سکتوری است که اغلب به علت قطع یا نوسانات برقی رخ می‌دهد. یا هارد به ویروسی مخرب آلوده می‌گردد و دچار بد سکتوری هارد می‌شود. در این حالت، مشکل توسط اسکن در سیستم ویندوز هم قابل‌شناسایی است، چون هارددیسک سالم است. در صورت بد سکتور نرم افزاری نیازی به تعویض قطعه نیست و با نرم‌افزار مشکل رفع می‌شود.

بعد از تشخیص نوع بد سکتوری هارد، کارشناسان با تجهیزات و دانشی که دارد، هزینه ریکاوری اطلاعات هارد بدسکتور را اعلام می‌نمایند. مرکز دیتا ریکاوری ایران، قادر است با هزینه مناسب و منصفانه در کمترین زمان اقدام به بازیابی اطلاعات و رفع مشکل بدسکتور هارد نماید.

ریکاوری اطلاعات هارد ویروس چطور انجام می شود؟

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد ویروسی

ویروس رایانه‌ای، نوعی برنامه کامپیوتری است که سبب تخریب اطلاعات و سیستم می‌شود. اهداف ویروس بعد از ورود به سیستم کامپیوتر، گرفتن ادمین سیستم میزبان، سرقت اطلاعات شخصی یا سازمانی، حذف اطلاعات کاربر، کدگذاری اطلاعات جهت باج گرفتن قابل اشاره است. در ادامه چند روش برای ریکاوری هارد دیسک اکسترنال، داخلی، فلش مموری یا سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی آورده شده است. پس برای بازیابی اطلاعات هارد ویروسی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید.

۱. بازیابی اطلاعات هارد ویروسی با نرم افزار آنتی ویروس

هر وقت هارد شما ویروسی شد، یک راه‌حل برای تشخیص و رفع آن توسط نرم‌افزار آنتی‌ویروس است. بنابراین با کمک بهترین ابزارهای ضدویروس مانند، نرم‌افزارهای Bitdefender ، Norton ، Kaspersky و Avast می‌توانید ویروس موجود در هارد را پیدا و پاک کنید.

۲. حذف ویروس با CMD

اگر متوجه شدید که فایل‌های حافظه هارد شما دیگر نیست، این احتمال را بدهید که پرونده‌ها فقط مخفی شده باشند. با کمک CMD می‌توان این فایل‌های مخفی  را برگرداند. برای حذف ویروس از هارد خود، ابتدا از روش اول استفاده کنید. اگر فایل‌ها حذف نشده بودند و فقط پنهان باشند، با این روش می‌توانید فایل‌ها را از حالت مخفی خارج کنید.

۳. ریکاوری اطلاعات هارد ویروسی با نرم افزار

اگر فایل‌های هارد شما توسط ویروس حذف شد، دو روش بالا تاثیری ندارد. در این صورت، به نرم‌افزار مخصوص بازیابی اطلاعات نیاز دارید. برای بازیابی دقیق اطلاعات می‌توانید به مراکز معتبر ریکاوری اطلاعات مراجعه کنید تا با نرم‌افزارهای مخصوص اقدام به بازیابی اطلاعات مهم شما، ازجمله عکس، فیلم، موسیقی، اسناد و… نمایند.

تعمیر و بازیابی هارد ضربه خورده

ضربه، سقوط از ارتفاع و افتادن در داخل آب از عوامل خرابی هارد است. و همچنین حوادثی چون نوسان برق و خطاهای نرم‌افزاری هم می‌تواند سبب آسیب به هارد شود. اما آیا هارد ضربه خورده و دچار آسیب فیزیکی شده، تعمیر می‌شود؟

هارد دیسک ضربه خورده می‌تواند دچار بدسکتور شدن، خرابی هدهای خواندن و نوشتن، خرابی سطح پلاتر، خرابی برد هارد، آسیب به اسپیندل موتور شود.

اگر هارد اکسترنال و اینترنال شما افتاد و توسط سیستم شناسایی نشد، متاسفانه کاری از شما برنمی‌آید و باید به متخصص ریکاوری اطلاعات مراجعه کنید. در مراکز ریکاوری اطلاعات، تعمیر هارد ضربه خورده و بازیابی اطلاعات هارد از نرم افزار PC3000 استفاده می‌شود.

ضربه خوردن هارد یک حالت عمومی است و به دلیل سقوط روی سطح سخت یا ضربه شدید و شوک شدید، صورت می‌گیرد. جهت تعمیر هارد ضربه خورده به‌صورت تخصصی و ریکاوری اطلاعات هارد باید با ابزار خاص و متخصصین ماهر اقدام به رفع مشکل نمود. مرکز دیتا ریکاوری ایران، تعمیر انواع مختلف برند هارد اکسترنال، اینترنال و… ضربه خورده را انجام می‌دهد.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده

طبق دلایل ذکر شده می‌تواند موجب ضربه خوردن هارد اکسترنال شود. در رابطه با این‌گونه مسائل، اطلاع از شیوه‌های بازیابی داده‌ها و نیز ریسک‌ها برای کاربران مفید است. پس از پاک شدن اطلاعات از روی هارد دیسک اکسترنال، به‌هیچ‌عنوان داده‌های جدید روی رم ذخیره نکنید. بهترین کار در همان ابتدا و بدون دستکاری، مراجعه به متخصصین مرکز بازیابی اطلاعات است.

مهندسین این مرکز، از نرم‌افزارهای قدرتمندی برای بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده استفاده می‌کنند و اطلاعات شما را با بالاترین احتمال و صحت به شما تحویل خواهند داد. از نرم‌افزارهای رایگان استفاده نکنید، زیرا علاوه بر عاجز بودن در بازیابی اطلاعات، می‌توانند موجب حذف دائمی اطلاعات از روی هارد دیسک شوند.

اطلاعات هارد و درایو فرمت شده را ریکاوری کنیم؟

بازیابی اطلاعات هارد و درایو فرمت شده

گاهی اوقات ممکن است هارد و درایو بر اثر اتفاق و تصادفی فرمت شود، اما شما به اطلاعات آن نیاز داشته باشید. برای بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده باید از نرم‌افزارهای ریکاوری استفاده کرد. ریکاوری هارد و درایو فرمت شده، یکی از خدماتی است که در مجتمع دیتا ریکاوری ایران انجام می‌شود.

پاک شدن اطلاعات مهم بعد از فرمت سبب از دست رفتن اطلاعات می‌شود. در صورت مواجهه با این مشکل، بازگرداندن اطلاعات هارد کاری سخت و دشوار است. استفاده از نرم‌افزار ساده، خطرات احتمالی زیادی دارد. در مرکز دیتا ریکاوری ایران با نرم‌افزارهای مخصوص و پیشرفته اقدام به بازیابی اطلاعات هارد می‌نمایند که بخش زیادی از داده‌های مهم بازمی‌گردد.

چه عواملی سبب خرابی هارد می شوند؟

عواملی که می‌توانند در هارد باعث خرابی شوند شامل مشکلات فیزیکی و منطقی یا نرم‌افزاری هستند. عوامل فیزیکی می‌تواند باعث آسیب به هارد و درنهایت خرابی آن شوند، شامل افتادن یا ضربه خوردن هارد است. در این حالت به اجزای داخلی هارد آسیب وارد شده و عملکرد آن را با اشکال روبرو می‌کند و اطلاعات هارد در معرض نابودی قرار می‌گیرد.

خراب شدن فیزیکی هارد

  • داغ شدن هارد بر اثر استفاده زیاد و عدم تهویه مناسب هوا، از دلایلی است که به هارد آسیب وارد می‌کند.
  • قرار دادن هارد در مکان مرطوب و خیس، ریختن مایعات روی هارد هم به آن آسیب وارد کرده و منجر به خرابی و از بین رفتن اطلاعات می‌شود.
  • قطعی و نوسانات برق و وجود گردوغبار از دیگر عوامل آسیب‌زننده به هارد است.

خراب شدن منطقی هارد

خرابی منطقی یا نرم افزاری هارد شامل وجود ویروس و بدافزار می‌شود که اطلاعات آن را پاک کرده و درنهایت موجب خراب شدن هارد می‌شود. همچنین خرابی فایل‌ها و نامرتب بودن آن‌ها در هارد، فشار زیادی در زمان خواندن اطلاعات وارد کرده و در طولانی‌مدت موجب خرابی آن می‌گردد.

اما اگر هر یک از عوامل فوق موجب پاک شدن اطلاعات ارزشمند هارد شود باید برای ریکاوری اطلاعات هارد خراب شده به مرکز تخصصی مراجعه کرد. مراجعه به این مرکز و سپردن کار به متخصصان حرفه‌ای، درزمانی کوتاه اطلاعات خود را در اختیار خواهید داشت.

ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده

امروزه هارد دیسک یکی از لوازم ضروری و شخصی افراد به‌حساب می‌آید. اما گاهی اوقات این اتفاق رخ می‌دهد و هارد دیسک شما خراب شود. در صورت خرابی هد هارد، جراحی و تعویض هد تنها راه چاره است. بعد از جراحی و تعویض هد هارد، می‌توان اطلاعات موجود هارد را ریکاوری کرد.

مرکز دیتا ریکاوری ایران با متخصصین مجرب و تجهیزات به‌روز این امکان را دارد که اطلاعات شما را از هارد دیسک خراب شده ریکاوری نماید. پس اگر هارد شما خراب شده، هارد را از دستگاه جدا و به این مرکز بسپارید.

انواع ریکاوری هارد خراب شده

ریکاوری نرم افزاری هارد خراب شده

ریکاوری اطلاعات ممکن است به صورت سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری و شاید به هر دو نوع نیاز باشد. برای انجام ریکاوری نرم‌افزاری هارد خراب شده، نرم افزارهای زیادی وجود دارد که خودتان بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. اما باید آگاهی کامل از ایرادها و مزایای نرم‌افزار داشته باشید؛ در غیر این صورت دچار سردرگمی می‌شوید. پس بهتر است ریکاوری اطلاعات هارد خراب شده به صورت نرم‌افزاری را به کارشناسان و متخصصان آن بسپارید.

ریکاوری سخت افزاری هارد خراب شده

در علم کامپیوتر، سخت‌افزار به اجزای قابل‌مشاهده و لمس گفته می‌شود. سخت‌افزار هارد همان اجزای داخلی و بیرونی هارد است. زمانی که مشکل هارد، در اجزای آن باشد سبب درست کار نکردن هارد می‌شود. در این صورت باید اجزای ممکن را تعمیر یا تعویض کرد، تا هارد بتواند به‌درستی کار کند و به اطلاعات آن دسترسی داشت.

نکته قابل‌توجه در ریکاوری اطلاعات هارد خراب شده، مراجعه به مراکز مخصوص این کار است. چون اگر هوا داخل سیلندر هارد برود، باعث خرابی آن می‌شود. پس بهتر است که انجام این کار را به کارشناسان متخصص مرکز دیتا ریکاوری ایران بسپارید.

ریکاوری میان افزاری یا فریمور (Firmware) هارد خراب شده

یکی از اجزای بسیار مهم در هاردها، فریم ور است. خرابی این بخش، حتی اگر تمام اجزای دیگر هم سالم باشند، سبب ازکارافتادن هارد می‌شود. فریم ور بسیار حساس و تعمیر آن نیز بسیار پیچیده است و نیاز به افراد متخصص و حرفه‌ای دارد. کارشناسان آگاه مرکز ریکاوری اطلاعات دیتا ریکاوری ایران توانایی بازیابی و تعمیر میان‌افزاری هارد شما را دارند. و در ریکاوری اطلاعات هارد خراب شده شما کمک خواهند کرد.

بعضی از هاردها چندین ایراد را باهم دارند، که در این صورت ریکاوری اطلاعات سخت‌تر خواهد بود. کارشناسان مرکز دیتا ریکاوری ایران، بازیابی اطلاعات هارد بد سکتور را نیز انجام می‌دهند.

چطور هارد اکسترنال سوخته را تعمیر کنیم؟

تعمیر و بازیابی هارد های سوخته

در حالت کلی به هاردی که ازنظر الکترونیکی دچار آسیب شود، هارد سوخته می‌گویند. سوختن هارد، زمانی است که اختلالی در قطعه الکترونیکی PCB رخ دهد. این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلف باشد، مهم‌ترین آن گرمای زیاد محیطی است. در صورت سوخته این قطعه بوی بد سوختگی استشمام می‌شود. ازجمله نشانه‌های سوختن هارد شامل موارد زیر است:

  • هارد روشن نشود.
  • هـارد روشن شده اما شناسایی نمی‌گردد.
  • هارد روشن شده، چند بار صدای تیک تیک دهد و خاموش شود.
  • هـارد روشن شده، اما صدای ناهنجاری دارد.

برای تعمیر هارد سوخته باید هارد بررسی و خطاهای آن اصلاح گردد. در بعضی موارد نیز هارد سوخته قابل تعمیر نیست و فقط داده‌های آن قابل ریکاوری است.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال سوخته

با توجه به توضیحاتی که در مورد هارد دیسک ارائه شد، درصورتی‌که هارد دچار آسیب شود یا اجزای داخلی آن بسوزد. باید برای ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال سوخته به مرکزی معتبر و تخصصی در این زمینه مراجعه کنید.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال سوخته با توجه به ساختار پیچیده آن، کاملاً تخصصی بوده و نیاز به مهندسان باتجربه دارد. اطلاعات روی هارد برای افراد ارزشمند است و چنانچه این اطلاعات از بین برود، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. به همین علت باید برای بازیابی اطلاعات به مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال سوخته مراجعه کنید.

دیتا ریکاوری ایران دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای از تکنسین‌ها و مهندسان باتجربه در این بخش فعالیت می‌کند. این افراد با کمک ابزارهای پیشرفته و تجهیزات و تکنولوژی مدرن و دانش به‌روز، به ریکاوری اطلاعات هارد دیسک سوخته شما خواهند پرداخت. و تمامی داده‌های شما را بدون کم‌وکاست و با همان کیفیت دوباره در اختیارتان قرار می‌دهند.

تعمیر هارد سوخته

همان‌گونه که گفته شد دلایل بسیاری وجود دارد که ممکن است باعث خرابی یا سوختن هارد شود. یکی از این دلایل قطعی یا نوسانات برق است. زمانی که هارد اکسترنال به دستگاه متصل و در حال پردازش داده‌ها است، اگر قطعی ناگهانی یا نوسانات برق رخ دهد، احتمال سوختن برد یا IC کنترلر هد و حتی موتور هارد وجود دارد.

اگر هد بسوزد باید هد سوخته را با هد مشابه تعویض کرد. در صورت سوختن برد نیز باید آن را تعویض یا تعمیر نمود. همچنین درصورتی‌که موتور هارد دچار اشکال شود و مدار آن قطع گردد، کل موتور سوخته و باید تعویض گردد. در این صورت حتما با مرکز تخصصی تماس گرفته و باید عمل جراحی هارد صورت بگیرد. چون در غیر این صورت احتمال نابودی کامل اطلاعات هارد اکسترنال سوخته وجود دارد. در صورت سوختن برد هارد برای ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال سوخته باید آن را تعویض و یا تعمیر نمود.

مرکز دیتا ریکاوری ایران دارای اتاق تمیز (کلین روم) بوده و می‌تواند تعمیر جراحی هارد سوخته را به‌صورت کاملاً تخصصی و با اطمینان انجام دهد. این مرکز یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد سوخته است. که دارای سابقه‌ای طولانی و موفق در این زمینه است و همواره خدمات خود را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همین امر موجب جلب رضایت خاطر مشتریان شده است.

ریکاوری اطلاعات و تعمیر هارد SSD

ریکاوری اطلاعات هارد SSD می‌تواند شامل بازیابی اطلاعات مالی، بازیابی اطلاعات ویروسی، بازیابی اطلاعات دیتابیس باشد. در طول عمر هارد این احتمال وجود دارد که دچار صدمات فیزیکی شود که در این صورت اطلاعات هارد از دست خواهد رفت. صدمات فیزیکی مانند ضربه به بدنه، افتادن یا سقوط از ارتفاع، اطلاعات هارد را از بین می‌برد. برای جلوگیری از این اتفاق، تا حد ممکن از جابجایی هارد سیستم، خودداری کنید. اگر گرمای محیط بیش‌ازحد باشد، ممکن است موجب خرابی هارد شود. برای جلوگیری از این خرابی، باید جریان هوا را به‌خوبی درون کیس و لپ‌تاپ برقرار کنید.

ذخیره نامنظم اطلاعات در هارد، ممکن است موجب از دست رفتن اطلاعات شود. بهتر است از نرم‌افزارهایی برای یکپارچه‌سازی اطلاعات، استفاده کنید. گاهی اوقات اطلاعات با یک شوک، مثل قطعی و نوسانات برق از بین می‌روند، پس بهتر است همیشه از محافظ استفاده کنید.

تشخیص خرابی SSD سخت است، چون برخلاف سایر هارد دیسک‌ها صدای تق تق، کلیک و… نمی‌دهد. در صورت خرابی، بدون هیچ علائمی ناگهان از کار می‌افتد.

برای تعمیر هارد SSD، ابتدا باید مشکل هارد بررسی شود. اگر مشکل ناشی از آسیب فیزیکی بود، که باید به فکر یک هارد جدید باشید. اما اگر اختلال از خطای منطقی بود، می‌توان اطلاعات هارد SSD را ریکاوری کرد.

ریکاوری نرم‌افزاری در هاردهای SSD زمانی معنا پیدا می‌کند که در آن حافظه موردنظر به‌راحتی در کامپیوتر یا لپ‌تاپ شناسایی شده اما ازنظر MBR یا همان پارتیشن‌بندی به مشکل خورده است، یا پارتیشن‌بندی به مشکل نخورده اما عمدا یا سهوا اطلاعات پاک شده است.

ریکاوری هارد SSD دارای خرابی در MBR به‌راحتی قابل بازیابی است. اما وقتی هارد SSD فرمت شده باشد، کار کمی سخت است. چون می‌تواند باعث نابودی کامل اطلاعات و عدم ریکاوری اطلاعات شود. توصیه می‌کنیم هارد را خاموش و حتما به کارشناسان مرکز دیتا ریکاوری ایران مراجعه کنید. چون کوچک‌ترین ضربه و ایجاد شوک یا گرما می‌تواند اطلاعات هارد SSD را کاملا نابود کند.

برای ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال در دیتاریکاوری ایران، نگران هزینه نباشید. برای آگاهی از هزینه دقیق ریکاوری اطلاعات هارد SSD می‌توانید تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا اطلاعات هارد آب خورده بازیابی می شود؟

بازیابی اطلاعات هارد آب خورده و خیس شده

یکی از شرایطی که می‌تواند برای اطلاعات هارد مخرب باشد، نفوذ مایعات است. بازیابی اطلاعات هارد آب خورده و خیس شده کمی سخت است و ازنظر هزینه نیز کمی بالاتر از شرایط دیگر است. اگر به‌تازگی هارد دیسک شما خیس شده، برای افزایش احتمال بازیابی اطلاعات، به‌هیچ‌عنوان آن را به کامپیوتر متصل نکنید.

اگر هارد شما آب خورده، برای بازیابی اطلاعات سریعا به مرکز بازیابی اطلاعات مجموعه دیتا ریکاوری ایران مراجعه کنید. امکانات این مرکز برای ریکاوری، جراحی و احیای هارد دیسک مجهز است. همچنین دانش روز کارشناسان این مجموعه در کنار تجهیزات مدرن و تجربه بالا، سبب می‌شود تا خواسته شما برای برگشت اطلاعات برآورده شود.

ریکاوری اطلاعات و تعمیر هارد آسیب دیده

یکی از اصلی‌ترین دلایل از دست رفتن اطلاعات، آسیب فیزیکی هارد دیسک است. لرزش زیاد، شوک فیزیکی، گرمای بیش‌ازحد، رطوبت و عوامل دیگر می‌توان به هارد آسیب بزند. انواع خرابی هارد می‌تواند سبب، خرابی بلبرینگ، آسیب به برد کنترل هارد، آسیب به پلاتر دیسک، بدسکتوری و ضررهای جبران‌ناپذیر شود. پس در صورت مشاهده علائم غیرمعمول در هارد دیسک خود، فورا آن را از رایانه جدا و به متخصصین نشان دهید.

خرابی هارد دیسک و نیاز به ریکاوری اطلاعات آن در هر زمانی رخ خواهد داد، پس پیشنهاد می‌کنیم اگر اطلاعات مهمی درون هارد دارید حتما نسخه پشتیبان از فایل‌ها تهیه کنید. اگر هارد شما آسیب دیده و خراب شده، مهندسین ما در دیتا ریکاوری ایران می‌توانند با دستگاه‌های پیشرفته و تجربه فراوان خود اطلاعات هارد را ریکاوری کنند.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

قیمت ریکاوری هارد | هزینه بازیابی اطلاعات هارد

مجموعه دیتا ریکاوری ایران، یکی از مراکز بازیابی اطلاعات هارد قادر به بازیابی انواع هارد به شکل کاملا اصولی است. این اصول از دانش و فناوری نوین و متخصصان آموزش‌دیده، سرچشمه می‌گیرد. برای بازیابی اطلاعات هارد، عاقلانه‌ترین راه کمک گرفتن از یک فرد متخصص و ماهر است. چون بازیابی اطلاعات هارد دیسک کاری بسیار دقیق بوده و در صورت بروز هرگونه اشتباه، ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

علاوه بر هارد دیسک‌های اداری، هاردهای شخصی نیز از اهمیت ویژه‌ای دارند. مرکز ریکاوری هارد با نهایت دقت و تخصص به بهترین شکل ممکن و بدون اتلاف وقت اطلاعات هارد را بازیابی می‌نماید.

با نظر به اهمیت ریکاوری هارد و ارزشمندی اطلاعات ذخیره‌شده روی آن، در صورت بازیابی تضمینی داده‌ها، هزینه آن معقول است. درواقع کاربران حاضر به پرداخت این هزینه در قبال بازگشت اطلاعاتشان هستند. اما این‌که هزینه ریکاوری هارد چگونه معین می‌شود، بستگی به نوع آسیب‌دیدگی آن دارد. در حقیقت بازیابی اطلاعات هارد با توجه به دانش و تجهیزاتی موردنیاز و همچنین زمان تقریبی کار، برآورد می‌شود.

خدمات بررسی و ارزیابی مشکل هارد برای تمام هارد دیسک‌های آسیب دیده در مجموعه دیتا ریکاوری ایران رایگان است.

در این کلینیک در ابتدا قیمت بازیابی اطلاعات و زمان لازم برای انجام کار به‌صورت رایگان به مشتری اعلام خواهد شد. برای اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان، بعد از بازیابی کامل اطلاعات، هزینه آن گرفته می‌شود. دیتا ریکاوری ایران مجهز به اتاق پاک (کلین روم) بوده و قادر است به‌صورت کاملا اختصاصی جراحی هارد دیسک را انجام دهد و داده‌ها را دوباره بازیابی نماید.

پس توصیه ما این است که قبل از انجام هرگونه اقدام، با برقراری تماس رایگان با مشاورین دیتاریکاوری ایران از تجربیات تخصصی آن‌ها بهره‌مند شوید. آن‌ها به‌طور کامل هر آنچه در ارتباط با هزینه ریکاوری اطلاعات وجود دارد را به شما خواهند گفت. تا بتوانید با دید بازتر و آگاهی کامل‌تر، سفارشتان را ثبت کنید.

مدت‌زمان تقریبی برای تعمیر هارد دیسک و ریکاوری اطلاعات آن بسته به نوع خرابی هارد متغیر است. اما متخصصان مرکز بازیابی اطلاعات هارد با مهارت بالایی که دارند، عملیات ریکاوری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. این امر برای افرادی که به هارد خود نیاز مبرم دارند، بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

 

مرکز بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد

برای اطمینان از بازیابی اطلاعات باید تنها از یک فرد متخصص درخواست کمک نمود. چراکه بازیابی اطلاعات توسط افراد غیرمتخصص می‌تواند به حذف دائمی یا بازگشت ناقص اطلاعات منجر گردد. که حتی مرکز تخصصی آن نیز دیگر نتواند کاری از پیش ببرد. لذا توصیه می‌شود با مشاهده هرگونه خطا در عملکرد هارد، تنها با متخصصان و کارشناسان خبره تماس حاصل گردد.

واضح است که ریکاوری اطلاعات هارد برای کاربران، خصوصا در سیستم‌های اداری، بسیار مهم است. البته گاهی اطلاعات محرمانه است که در این صورت نمی‌توان به‌راحتی آن را در اختیار هرکسی گذاشت. لذا فقط مراکز معتبر قادر به بازیابی اطلاعات به بهترین شکل هستند که علاوه بر ریکاوری تخصصی حریم اطلاعات شخصی هارد را نیز حفظ نماید.

دیتا ریکاوری ایران یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز بازیابی اطلاعات است که سابقه طولانی و موفقی در این زمینه دارد. در این مرکز انواع مشکلات هارد در کمترین زمان ممکن و با کمک متخصصین خبره برطرف و اطلاعات هارد به‌طور کامل بازیابی می‌گردد. در این مرکز می‌توانید به‌صورت آنلاین از تمامی مراحل تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد خود آگاه باشید. تعهد و کیفیت بالای کار در این مرکز باعث رضایت خاطر مشتریان شده است.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

    1. سلام وقت بخیر
      من به طور اتفاقی یکی از درایو های کامپیوترم رو پاک کردم وبدون اینکه در درایو چیزی کپی کنم یا حذف کنم از ان ریکاوری گرفتم حالا همه فایل ها و پوشه ها برگشتن ولی هیچکدام از فایل ها قابل خواندن نیستن راهکاری برای این مشکل هست؟

      1. با سلام
        دوست عزیز در چنین مواقعی سعی کنید اصلا هارد رو با نرم افزار های معمول دستکاری نکنید چون در این صورت فقط شانس بازیابی صحیح اطلاعات رو از بین می برید .
        الان هم می تونید هاردتون رو برای چکاپ و بازیابی به دفترمون ارسال کنین .ضمناً کلیه عملیات چکاپ در دفتر ما رایگان انجام می گیره

    2. با سلام و خسته نباشید
      من هارد داخلی سیستمم فورمت شده بود و بعدش یکم اطلاعات روش کپی کردم
      امکان بازگشت فایلهای فورمت شده وجود داره یا نه؟
      ممنون میشم راهنماییم کنین

      1. با سلام
        دوست عزیز اگر هاردتان را ده قسمت در نظر بگیرید و فرضا تمامی این ده قسمت را قبلا پر کرده باشید و الان این اطلاعات حذف شده باشند و مجدداً 3 قسمت اطلاعات روی هاردتان بریزید، هفت قسمت باقی مانده امکان ریکاوری خواهند داشت و تنها اطلاعات قدیمی این سه قسمت از بین می روند .

    3. سلام
      ببخشید اگه بعد از اینکه یکی از درایو هام فرمت شد دیگه هیچی روی هاردم کپی نکنم چند درصد احتمال داره همه اطلاعاتم بازیابی بشه ؟

      1. با سلام
        هزینه ریکاوری به موارد زیادی بستگی دارد از جمله : مدل دستگاه ، خراب یا سالم بودن آن، وجود اشکال سخت افزاری، مدت زمان لازم برای ریکاوری، سرعت اسکن و حجم فایل ها
        لذا قبل از چکاپ کامل دستگاه نمی توان در رابطه با هزینه ریکاوری اطلاعات نظر داد

    4. ببخشید ویندوز سیستم من پریده بود و مجبور شدم دوباره روش ویندوز جدید بزنم ولی یکسری اطلاعات در درایو C سیستمم داشتم که موقع نصب ویندوز از بین رفتن .حالا چیکار باید بکنم؟ امکان بازیابیشون هست؟

      1. با سلام
        با توجه به اینکه شما پس از فرمت درایو روش سیستم عامل نصب کردید شانس بازیابی اطلاعاتتون را شدیداً کاهش دادین ولی با این وجود شانس بازیابی صفر نیست و می توان برخی از اطلاعات رو بازیابی کرد

    5. سلام خسته نباشید .من یه هارد خیلی قدیمی دارم ،مال تقریبا بیست سال پیشه همون موقع اطلاعاتش رو پاک کردم و همینجوری موند و دیگه ازش استفاده نکردم .حالا می خواستم بدونم میشه اطلاعاتش رو برگردوند یا سخت افزار های شما برای سیستم های جدید کاربرد داره؟

    6. خسته نباشید
      ببخشید من چندتا فایل مهم رو اشتباهی حذف کردم الان می خوام مجدد بازیابیشون کنم از طرفی سایر فایل هایی که رو سیستمم دارم هم خیلی واسم مهمن .می خواستم بدونم اگر هاردم رو برای بازیابی بیارم ممکنه اتفاقی فایل های دیگه ام آسیب ببینه یا خطری واسه اونا نداره

      1. با سلام
        خیر احتمال اینجور حوادث خیلی خیلی ناچیزه ولی محض احتیاط یه بکاپ از اطلاعاتتون بگیرید.

    7. سلام وقتتون بخیر من هارد اکسترنالم رو به گوشی وصل کردم بعدش که به سیستم وصل کردم ازم فرمت خواست ولی فرمتش نکردم .می تونید کاری کنین که اطلاعاتم از بین نره؟

      1. با سلام
        بله امکانش هست فقط سعی کنید هاردتون رو دستکاری نکنین تا اطلاعات آسیبی نبینن و بهتر ریکاوری بشن

      1. با سلام
        دوست عزیز شما می تونید جهت هماهنگی به صورت 24 ساعته و از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید.

    8. سلام وقت بخیر
      اطلاعاتی که با بیت لاکر قفل شده و قابل استفاده نیست میشه بازیابی کرد؟

      1. با سلام
        بله فقط عملیات رمزگشایی فرآیند پیچیده و زمانبری هست و باید صبور باشین چون چند روزی زمان می بره

    9. سلام
      لپتاپ من افتاده زمین و الان اصلا روشن نمی شه می خواستم بدونم اطلاعاتش قابل بازیابی هستند؟

      1. با سلام
        اینکه لپتاپتون ضربه دیده دلیل نمیشه که بگیم حتما هارد سیستمتون آسیب دیده بنابراین شما می تونید لپتاپتون رو برای چکاپ رایگان به دفتر ما بیارید تا پس از بررسی نظر قطعی تری رو خدمتتون عرض کنیم

    10. سلام خسته نباشید
      ببخشید هارد اکسترنال من افتاده تو آب می خواستم بدونم امکان بازیابی اطلاعاتش هست؟

      1. با سلام
        این زمان به موارد زیادی از جمله حجم اطلاعات ، سالم یا خراب بودن هارد ، نوع هارد دیسک و …. بستگی داره و نمیشه یک زمان دقیق رو عنوان کرد

    11. ببخشید سیستم من با باج گیر ویروسی شده امکان احیای سیستم و یا حداقل بازیابی اطلاعاتم وجود داره؟

      1. با سلام
        بله امکان بازیابی و رمز گشایی اطلاعاتتون وجود داره ولی این عملیات پروسه ی زمانبری هست و بهتره صبور باشید. ضمنا از پرداخت هر گونه باج با سایت های معرفی شده توسط باجگیر جداً بپرهیزید چون در اکثر موارد پس از دریافت باج نیز باجگیر اقدام به برداشت کد و آزاد سازی اطلاعات نمی کند.

    12. سلام وقت بخیر من اشتباهاً موقع نصب ویندوز یکی دیگه از پارتیشن ها رو هم فورمت کردم امکان بازیابی اطلاعاتش هست؟

      1. با سلام
        وقتی اطلاعاتتون پاک میشه باید اطلاعات رو low level format کنید که این عملیات نیاز به نرم افزار ها و تجهیزات خاصی دارند . اگر مایل به انجام اینکار هستید می تونید هاردتون رو به دفتر شرکت ما بیارید تا عملیاتlow level format را روی دستگاهتون اجرا کرده و اطلاعات از دست رفته تون رو بازیابی کنیم. ضمناً چکاب دستگاه در این دفتر رایگان هست

      1. با سلام
        دوست عزیز بازیابی اطلاعات فرآیند زمانبری هست و گاها بیش از 10 ساعت زمان میبره بنابراین شما می تونید هاردتون رو تحویل بدید تا ما برای ریکاوری در داخل دستگاه قرار بدیم و زمانی که ریکاوری تکمیل شد یک هارد اکسترنال دیگه برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده بیارید تا اطلاعات در حضور خودتون روی هارد خودتان سیو شود.

    13. سلام خسته نباشید فایل های بازیابی شده توسط دستگاهای شما کاملا سالم هستند یا فایل های ریکاوری شده مشابه فایل های نرم افزارهای تو نت هست؟

      1. با سلام
        دوست عزیز ما عملیات ریکاوری رو با نرم افزار و سخت افزار های ویژه ی این کار انجام میدیم و نتایج به دست آمده هم اصلا قابل قیاس با نتایج نرم افزار های غیر استاندارد معمول نیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا