رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
تعمیر هارد دیسک اینترنال

تعمیر هارد دیسک اینترنال مسئله ای هست که امروزه برای ادارات و شرکت ها بسیار اهمیت دارد زیرا هارد اینترنال بصورت داخلی در سیستم کار گذاشته شده که این امر جابجایی و تعمیر آن را سخت تر میکند. بنابراین تیم ما اینجاست تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

هاردها به دو گروه تقسیم می‌گردند: هارد اینترنال و هارد اکسترنال. هاردهای اینترنال همان هارد کامپیوتر و لپ تاپ هستند که داخل سیستم جای گذاری شده‌اند. در واقع هارد اینترنال داخل کیس کامپیوتر قرار می‌گیرد و قابلیت جابه‌جایی و اتصال به کامپیوتر دیگر را دارد اما باید بدانید این نوع هارد برای جابه‌جایی مداوم طراحی نشده و در این حالت احتمال آسیب دیدن هارد بسیار زیاد است. هاردهای اکسترنال برای جابه‌جایی‌های مداوم طرحی شده و مناسب هستند. هاردهای اینترنال  به دلیل استفاده از کابل SATA به کامپیوتر، سرعت انتقال اطلاعات بیشتری نسبت به هاردهای اکسترنال دارند و برای استفاده در شرکت‌ها و نهادهای دولتی یا خصوصی که اطلاعات مهم در حجم‌های بالا دارند، گزینه مناسب‌تری هستند. هاردهای اینترنال ممکن است بر اثر دلایل مختلف، آسیب ببینند و اطلاعات روی آنها از بین برود. در این شرایط می‌توانید برای تعمیر هارد اینترنال با دیتاریکاوری ایران تماس بگیرید.

دیتا ریکاوری ایران مرکزی تخصصی در زمینه رفع انواع مشکلات هارد بوده و دارای متخصصان حرفه‌ای است که با بررسی هارد آسیب دیده شما، در اسرع وقت و با کیفیتی بالا، به تعمیر هارد اینترنال پرداخته و داده‌های آن را بازیابی می‌کنند. برای آگاهی بیشتر از عواملی که باعث آسیب‌دیدگی هارد می‌شود، در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در مورد تعمیر هارد دیسک اینترنال خواهیم داد.

چه عواملی باعث آسیب دیدن هارد می‌شوند؟

هارد اینترنال ممکن است به علت‌های مختلف دچار آسیب شده و اطلاعات آن نیز پاک شده و یا ناپدید گردد. آشنایی با برخی از این دلایل می‌تواند در حفظ و نگهداری بیشتر هارد کمک کرده و اطلاعات شما را نیز از نابودی حفظ کند و باعث پیشگیری تعمیر هارد اینترنال شوند. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند:

اگر هارد اینترنال را زیاد جابه‌جا کرده و به دستگاه‌های مختلف وصل کنید، احتمال آسیب‌دیدگی ‌آن زیاد است چون در صورتی که ضربه‌ای به هارد وارد شود، اجزای داخلی آن آسیب دیده و در نتیجه اطلاعات هارد از بین خواهد رفت.

خاموش و روشن کردن مکرر سیستم باعث آسیب دیدن هارد و پاک شدن اطلاعات آن خواهد شد. هم‌چنین نوسانات و قطع ناگهانی برق منجر به آسیب دیدن هارد شده و اطلاعات روی آن نیز از بین می‌رود.استفاده از محافظ مناسب برای پیشگیری از این اتفاق امری ضروری است.

اگر هارد خیس شده و مایعات روی آن ریخته شود، مشکلات جدی برای هارد ایجاد خواهد کرد و نیاز به تعمیر هارد دیسک اینترنال لازم خواهد شد تا بتوانید داده‌های خود را دوباره به دست آورید.

عدم تهویه مناسب هوا در اطراف کیس کامپیوتر و یا لپ تاپ باعث داغ شدن بیش از حد هارد شده و منجر به آسیب دیدن آن می‌شود. از دیگر عواملی که به هارد صدمه خواهد زد، ویروس‌ها و بدافزارها هستند که در نهایت اطلاعات هارد را از بین خواهند برد. نصب  آنتی ویروس معتبر و قوی روی سیستم می‌تواند ویروس‌ها را شناسایی کرده و نابود کند و از آسیب دیدن هارد جلوگیری کند.

وجود بدسکتور روی هارد نیز صدمات جدی به آن وارد کرده و در صورت زیاد شدن بدسکتور تمامی اطلاعات هارد پاک شده و از بین خواهد رفت. بروز هر کدام از این عوامل و آسیب دیدن هارد، اطلاعات موجود در هارد را نیز نابود کرده و برای بازیابی اطلاعات باید برای تعمیر هارد اینترنال به مرکز معتبر دیتاریکاوری ایران مراجعه کنید.

چه عواملی باعث آسیب دیدن هارد می‌شوند؟

قیمت تعمیر هارد دیسک اینترنال

جهت اطلاع از هزینه تعمیر هارد اینترنال توجه داشته باشید که، در هارد کامپیوتر انواع مختلفی از اطلاعات با فرمت‌های متفاوت وجود دارد. بسیاری افراد اطلاعات شخصی و محرمانه و یا اطلاعات کاری خود را برای اطمینان بیشتر روی هارد کامپیوتر خود ذخیره می‌کنند. علاوه بر این می‌توان گفت در همه شرکت‌ها و نهادهای دولتی نیز برای ذخیره کردن اطلاعات از هارد کامپیوتر استفاده می‌شود.

در حقیقت وظیفه اصلی هارد در کامپیوتر ذخیره کردن اطلاعات است، مخصوصاً اگر بخواهید اطلاعاتی در حجم‌های بالا و برای طولانی مدت ذخیره کنید، ابزاری بسیار مناسب است. هم‌چنین هارد اینترنال دارای سرعت بالا در پردازش و خواندن اطلاعات است و این مزیت هم از دیگر دلایل استفاده زیاد از هارد است.

به همین علت در اکثر ارگان‌های دولتی و خصوصی اطلاعات ارزشمند و مهم خود را روی هارد اینترنال بایگانی و ذخیرمی‌کنند. اگر با رعایت تمام نکات ذکر شده در بخش قبل، باز هم بنا به دلایل دیگر، هارد آسیب دیده و داده‌های آن پاک شود، نباید هیچ اطلاعات جدیدی روی آن ریخته شود و نیز هارد دستکاری نشود و مستقیم آن را در اسرع وقت به دیتاریکاوری ایران برده تا تعمیر هارد دیسک اینترنال توسط متخصصان این مرکز انجام شده و اطلاعات آن به طور کامل بازیابی شود تا از خسارات احتمالی بیشتر به آن شرکت یا نهاد مربوطه جلوگیری گردد.

چون اگر اطلاعات جدیدی روی هارد آسیب دیده بریزید، بازیابی داده‌های آن برای متخصصین نیز بسیار دشوار خواهد شد و احتمالا برخی یا همه اطلاعاتتان از بین خواهد رفت. اگر تعمیر هارد اینترنال را به افراد غیرمتخصص بسپارید و یا بدون داشتن آگاهی لازم بخواهید هارد آسیب دیده را تعمیر کنید، ممکن است با یک اشتباه کوچک، تمامی داده‌های خود را برای همیشه از دست بدهید. و خسارات بیشتری را متحمل شوید. در این حالت بهترین راهکار مراجعه به دیتاریکاوری ایران برای تعمیر هارد اینترنال است.

قیمت تعمیر هارد دیسک اینترنال

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

مرکز تعمیر هارد دیسک اینترنال

مرکز تعمیر هارد اینترنال دیتاریکاوری ایران با در داشتن کادری مجرب تمامی مشکلات هارد را بر طرف کرده و اطلاعات آن را به سرعت بازیابی می‌کنند و دوباره در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در این مرکز متخصصین با ارزیابی میزان آسیب وارد شده به هارد و حجم اطلاعات روی هارد و زمان لازم برای تعمیر هارد اینترنال، هزینه تعمیر هارد دیسک اینترنال را به شما اطلاع خواهد داد. این هزینه بسیار مناسب بوده و با توجه به میزان آسیب هارد و ابزار مورد نیاز برای تعمیر هارد اینترنال ممکن است متغییر باشد.

در دیتاریکاوری ایران تکنسین‌ها و متخصصان با تجربه با کمک دانش خود و تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته و به روزی که در اختیار دارند، به تعمیر هارد اینترنال شما اقدام کرده و اطلاعات آن را بدون کم و کاستی و با همان کیفیت قبل، بازیابی خواهند کرد و در زمانی کوتاه دوباره در اختیارتان قرار می‌دهند.

شما می‌توانید بعد از پرداخت به صرفه هزینه تعمیر هارد اینترنال، از کمک مهندسان و متخصصان این مرکز بهره گرفته و با اطمینان از نتیجه عالی کار، هارد آسیب دیده خود را به دست آنها سپرده و داده‌های خود را دوباره به دست آورید و دیگر بابت از بین رفتن اطلاعات و پیامدهای نگوار آن نگرانی نداشته باشید.

    برای این نوشته 46 نظر ثبت شده است

    1. سلام روز بخیر
      هارد دیسک سیستم من متاسفانه دچار شکستکی شده یعنی بردش شکسته امکان تعمیرش هست

    2. سلام فن سیستم من دچار مشکل شده بود و کار نمی کنه و حرارت کیس موقع کار کردن خیلی بالا میره امکانش هست که حرارت به هارد آسیب برسونه

      1. بله
        حداکثر دمای مجاز برای هارد دیسک، حدود ۱۴۰ درجه فارنهایت معادل با ۶۰ درجه سانتی گراد هست و اگر بالاتر از این بره ممکنه مشکلات جدی برای هارد بوجود بیاد. سعی کنید در اولین فرصت مشکل فن سیستم رو حل کنید.

    3. من هاردم رو از سیستم خارج کرده بودم و موقعی که داشتم مجدد وصلش می کردم یک صدای جرقه ای زد و دیگه شناسایی نشد مشکل از چی می تونه باشه ؟

      1. با سلام
        احتمالا زمانی که داشتید هارد رو به سیستمتون وصل می کردید جریان برق به پاور سیستم وصل بود. احتمالا یکی از اجزای داخلیش آسیب دیده و شما می تونید برای بررسی بیشتر و چکاپ رایگان هاردتون رو به دفتر ما بیارید.

    4. سلام خسته نباشید
      وقتی حرارت هارد سیستم خیلی زیاد میشه بهترین کارها برای کاهش سریع حرارت چی هستش؟

      1. با سلام بهترین کار اینه که سیستم رو خاموش کرده و از برق بکشید و بعد درب کیس را باز کرده و با استفاده از یک وسیله مکنده سعی کنید حرارت هارد رو کاهش بدین.

    5. سلام وقت بخیر من به اطلاعات هارد قدیمیم نیاز مبرم دارم .می خواستم بدونم بازیابی اطلاعات از روی هارد خراب رو هم انجام میدین؟ و اینکه چند روز طول می کشه؟

      1. با سلام
        بستگی به میزان خرابی دارد .برای مثال بازیابی اطلاعات از هاردی که کاملا سوخته امکان پذیر نیست ولی در سایر موارد مثل آسیب دیدن برد و یا هد و… بله امکان تعمیر و بازیابی اطلاعات وجود دارد.

      1. با سلام
        خیر امکانش نیست مگر اینکه علاوه بر هد به اجزای دیگه هارد هم آسیب رسیده باشه

      1. با سلام
        نسبت به مدل هارد متفاوت هست باید مدل هارد رو بفرمایید تا نظرقطعی بدیم. شما می تونید با شماره تلفن های درج شده در بالای صفحه به صورت 24 ساعته در واتساپ یا تلگرام با همکارانمون در ارتباط باشید و پرسشتون رو در این زمینه باهاشون در میون بذارید.

    6. سلام روز بخیر لب تاپ من امروز این پیغام را داد reboot and select proper boot device or insert media
      مشکل چی هست؟

      1. این ارور می تونه خبر از یه مشکل سیستمی و یا سخت افزاری جدی رو بده . اول سری به بایوس لپتاپ بزنید و بررسی کنید که آیا هارد شناسائی می شود یا خیر ؟که اگر شناسائی شد احتمالا مشکل زیاد هم حاد نیست و قابل رفع است ولی اگر شناسایی نشد پیشنهاد ما این است که حتما سیستمتون رو برای بررسی و چکاپ رایگان به دفتر ما بیارید تا پس از چکاپ نظر قطعی بدیم.

    7. روز بخیر ممنون از سایت خوبتون بخش دیسک مانند هارد من موقع افتادن روی زمین مو برداشته امکان تعمیرش هست؟ اطلاعاتش برام زیاد اهمیت نداره که از بین بره فقط می خوام بدونم تعمیر میشه یا نه؟

    8. هارد من بر اساس نواسانات برق آسیب دیده و دیگه کار نمی کنه می خواستم بدونم احتمالا به کدوم بخشش آسیب خورده؟

      1. با سلام
        بدون بررسی و چکاپ نمیشه نظر داد . شما می تونید برای چکاپ رایگان هاردتون رو به دفتر ما بیارید تا بعد از چکاپ نظر قطعی در این مورد بدیم.

      1. با سلام
        حداکثر دمای مجاز برای هارد دیسک، حدود ۱۴۰ درجه فارنهایت معادل با ۶۰ درجه سانتی گراد است

      1. با سلام
        این مشکل می تونه دلایل سخت افزاری و یا نرم افزاری متفاوت و البته جدی داشته باشه. اگر بعد از چند بار ریست بازم همین پیغام رو مشاهده کردید حتما لپتاپتون رو برای بررسی و چکاپ رایگان به دفتر ما بیارید

    9. سلام آقا.من وقتی کامپیوترمو روشن میکنم،کامپیوتر پسورد داره به اون مرحله نمیرسه یعنی کلا بالا نمیاد.ممکن هارد سوخته باشه.لطفا سریع راهنمایی کنید.با تشکر.

      1. با سلام
        نیاز به توضیحات بیشتری هست .مثلاً اینکه هارد شناسائی میشه یا نه و اینکه آرم اولیه ویندوز رو مشاهده می کنید یا خیر؟ و چند سوال دیگر
        شما می تونید جهت مشاوره با شماره تماس های بالای صفحه از طریق واتساپ و یا تلگرام تماس بگیرید

    10. با سلام و خسته نباشید،کامپیوترم روشن بود پام خورد به کیس،ضربه زیاد شدید نبود،آیا مشکلی برای هارد پیش میاد با همچین ضربه های کوچیکی؟در کل باید شدت ضربات به هارد چقدر باشه تا آسیب ببینه؟

      1. با سلام
        اگر ضربه خیلی جزئی باشه فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد ولی هارد دیسک برخلاف نامش وسیله بسیار حساسی هست و سعی کنید همیشه با احتیاط و ایمنی کامل با این وسیله کار کنید.

    11. وقت بخیر
      چند روزی میشه وقتی من سیستمم رو روشن می کنم ارور میده که سیستم وسیله راه اندازی رو شناسائی نمی کنه ولی بعد از چندبار ریست کردن مشکل حل میشه. دلیلش چیه؟

      1. با سلام
        دوست عزیز این مشکل دلایل متفاوت سخت افزاری و یا نرم افزاری جدی می تونه داشته باشه ولی پیشنهاد می کنم قبل از اینکه هاردتون کامل از کار بیوفته حتما نسبت به عیب یابی و تعمیر اون اقدام نمایید.

    12. سلام خسته نباشید
      با سلام، هارد لپ تاپم خراب شده و چندجا بردم گفتن قابل تعمیر نیست بعد بردم برای بازیابی اطلاعات و بررسی که بعد از باز کردن در پشت آن گفتند قابل بازیابی نیست. به مرکز دیگری مراجعه کردم و گفتند چون هارد در شرایط غیر خلاء باز شده امکان بازیابی وجود نداره.به نظرتون میشه اطلاعات رو بازگردانی کرد و یا امیدی نیست؟

      1. با سلام
        بازیابی اطلاعات در این شرایط سخته ولی ناممکن نیست شما می تونید هاردتون رو برای چکاپ رایگان به دفترمون بیارید تا پس از بررسی نظر قطعی در این رابطه رو خدمتتون عرض کنیم.

      1. با سلام
        نسبت به مدل هارد متفاوت هست . شما می تونید با شماره تلفن های درج شده در بالای صفحه به صورت 24 ساعته در واتساپ یا تلگرام با همکارانمون در ارتباط باشید و پرسشتون رو در این زمینه باهاشون در میون بذارید.

    13. سلام من موقعی که سیستمم روشن بود کیسم رو جابه جا کردم و یهو کابل مربوط به پاور از پریز در اومد الان هارد دیسکم رو نمی شناسه .توروخدا کمک کنین الان باید چیکار کنم؟

      1. با سلام
        احتمالا به هارد سیستم آسیب رسیده . بدون بررسی و چکاپ نمیشه نظر داد که به کدام بخش از هارد آسیب رسیده. پس پیشنهاد می کنم در اولین فرصت هاردتون رو برای چکاپ رایگان و تعمیر به دفتر ما بیارید

    14. سلام خسته نباشید .هارد لپتاپ من از کار افتاده .باید تعویض بشه یا هارد لپتاپ هم امکان تعمیر داره؟

      1. با سلام
        بله امکان تعمیرش هست و حتما در اولین فرصت برای چکاپ و بررسی رایگان سیستمتون رو به دفترما بیارید تا در این رابطه نظر قطعی بدیم

    15. سلام
      من سرعت هاردم کم شده مثلا وقتی کامپیوترو روشن میکنم بعد از صفحهی ولکام وقتی دسکتاپم میخواد باز شه طول میکشه بعد هاردم میره رو 100درصد بعضی وقتا هم ی فایلی باز میکنم یا تو وب میچرخم هارد میره رو 100 درصدو کند میشه میخواستم ببینم مشکل چیه و ایا تعمیر میشه؟

    16. سلام و عرض خسته نباشید. چراغ هارد سیستمم روشن نمیشه و سیستم کلا بالا نمیاد این میتونه ازخود هارد باشه یا مشکل دیگه ای هست؟

    17. سلام من هارد لپتاپم آسیب دیده یه جسم سنگین افتاده رو لپتاپ بعد دیگه هارد شناسایی نمیشه الان برای این که بیشتر آسیب نبینه هارد رو جدا کردم در ضمن وقتی هارد وصل بود و شناسایی نمیشد یه صدایی که انگار موتورش گیر کرده میده آیا اطلاعاتش قابل بازیابی هست؟

      1. سلام وقت به خیر
        باید تشریف بیارید دفتر و هارد رو تست کنیم براتون ببینیم مشکلش از چی هست
        انشالله که میشه درستش کرد ولی حتما باید تست کنیم تا دقیق و حتمی بهتون اعلام کنیم
        احتمالا به پلترها یا به هدتون ضربه وارد شده و اسیب دیدند

    18. سلام خسته نباشید.
      ی هارد اینترنال 500گیگ وسترن دیجیتال دارم ک یهو از کار افتاد
      وقتی وصل میکنم پارتیشنی نمیاد.
      تو قسمت Disk Managment ک میرم شناسایی میکنه ی پنجره باز میشه ب اسم Initialize Disk و 2حالت داره MBR و GPT
      هرکدومو انتخاب میکنم ارور Incorrect Function میده.
      میخواستم بدونم مشکل از چیه ؟ قابل تعمیر هست ؟ حدودا چقد هزینش میشه ؟
      ممنون میشم جواب بدید

      1. سلام روز به خیر دوست عزیز مشکلتون مستلزم ارائه یه سری توضیحات هست لطفا با واتس اپ شرکت در تماس باشید تا همکاران پشتیبانی شما رو راهنمایی کنند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا