رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
آیا تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده ممکن است

از آنجایی که هاردها بخش اعظمی از اطلاعات را میتوانند دارا باشند و به علت قیمت بالا بسیار برای ما مهم هستند پس بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده یکی از مواردی است که باید به آن اهمیت داد هم برای تعمیر هم برای بازگردانی اطلاعات که در این مقاله ما به آن میپردازیم.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

با توسعه ادوات دیجیتال در قرن حاضر که عصر تکنولوژی و ارتباطات است، استفاده از کامپیوترها و به طبع، انواع حافظه‌ها نیز رواج زیادی یافته است. بعلاوه، از آنجایی که بیشتر مشاغل به سمت هوشمند سازی پیش می‌روند رشد به‌کارگیری ادوات دیجیتال نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. حافظه‌هایی که در کامپیوترها برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌شوند هارد دیسک‌ها هستند. هارد دیسک‌ها نیز به دو دسته کلی هارد های اینترنال (هارد داخلی) و هاردهای اکسترنال (هاردهای خارجی) تقسیم می‌شوند.

 

 

 

 

به دلایلی هارد اینترنال به تنهایی جوابگوی همه نیازهای کاربران نیست. نیاز به جابجایی فایل‌های بزرگ و همچنین کم بودن فضای هارد اینترنال، از مهم‌ترین دلایل نیاز به هارد اکسترنال هستند. طبیعتاً هارد اکسترنال، به‌دفعات زیادی جابجا می‌شود. اما در حین این جابجایی‌ها، امکان ضربه خوردن و برخوردها زیاد است. هنگامی‌که هارد اکسترنال ضربه می‌خورد این احتمال وجود دارد که خراب شود یا این که خراب نشود اما اطلاعات آن از بین بروند. به همین دلیل، کاربران نیازمند بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده خواهند بود. اگر تمایل دارید درباره این اتفاقات در رابطه با ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده اطلاعات بیشتری کسب کنید با ادامه متن که طی سرفصل‌های زیر تهیه شده همراه باشید.

نکات پیشگیری از ضربه خوردن هارد اکسترنال

هوشمندانه‌ترین کاری که می‌توانید برای حفظ اطلاعات خود انجام دهید این است که نکات پیشگیرانه را رعایت بفرمایید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این رابطه می‌توان متذکر شد، تهیه نسخه‌ی پشتیبان به‌صورت دوره‌ای و منظم است. بدین ترتیب اگر به هر دلیلی اطلاعات شما از دست بروند، می‌توانید خودتان به‌راحتی به بخش اعظم اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید. چند نکته پیشگیرانه دیگری که می‌توان یادآور شد صورت زیر هستند.

  • هارد اکسترنال خود را نزدیکی وسایل گرمایشی قرار ندهید
  • در جابجایی‌ها مراقب باشید که هارد اکسترنال ضربه نخورد
  • از جلدها و کیف‌های ضربه‌گیر استفاده کنید
  • هارد اکسترنال خود را در برابر آفتاب قرار ندهید
  • هارد اکسترنال خود را در محیط‌های پر از گردوغبار و یا رطوبت نگذارید
  • از دسترسی افراد غیرمجاز به هارد خود جلوگیری
  • بهتر است مقداری از فضای هارد شما خالی باشد و آن را به‌صورت کامل پر نکنید
  • در وصل و قطع هارد اکسترنال، مراقب باشید تا به پورت اتصالی آن صدمه‌ای وارد نشود

با این تفاسیر، به دفعات زیاد مشاهده می‌شود که حتی با رعایت تمامی این اصول، باز هم احتمال ضربه خوردن و از دست رفتن اطلاعات هارد اکسترنال وجود دارد. در صورتی که چنین اتفاقی برای شما افتاده به‌راحتی می‌توانید برای ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده از خدمات دیتاریکاوری ایران استفاده کنید. و باعث بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده خود شوید.

adata-external-hard-drives

دلایل حذف شدن اطلاعات از هارد

حذف شدن داده‌های ذخیره شده در هارد اکسترنال می‌تواند به دلایل مختلفی مانند حذف ناخواسته ناشی از خطای انسانی، فرمت شدن، حملات ویروسی، حملات هکری، خطاهای سیستمی، بدسکتور گرفتن هارد، وارد شدن صدمات فیزیکی و امثال این‌ها به وجود آمده باشد. در این مطلب به از دست رفتن اطلاعات هارد اکسترنال بر اثر ضربه خوردن پرداخته می‌شود. در موارد زیادی، چنین اتفاقاتی می‌توانند خسارات و دردسرهایی را به وجود آورند.

در هر صورت اگر اطلاعت پاک شده، ارزش زیادی داشته باشند لازم خواهد بود که کاربران محترم اقدام به بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده نمایند. اگر کاربر مورد نظر، آگاهی کافی نداشته باشد شاید کار را تمام شده بداند و گمان کند که اطلاعات را برای همیشه از دست داده است. اما مهندسین متخصص در مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده، همواره با ابزارهای تخصصی و قدرتمند و همچنین دانش و تجربه جمعی خود، این مشکلات را حل کرده و اطلاعات را بازیابی خواهند کرد.

اگر هاردمان ضربه خورد، اولین اقدام چیست؟

هارد اکسترنال به دلیل قابل‌حمل و جابجایی راحتی که دارند، امکان ضربه خوردن و افتادن برای آن‌ها نسبت به هاردهای دیگر بیشتر وجود دارد. افتادن و ضربه خوردن هارد، در بیشتر مواقع سبب ایجاد مشکلات فیزیکی و از دست رفتن اطلاعات درون هارد می‌شود. در این مرحله به فکر ریکاوری هارد ضربه خورده می‌افتید. خوشبختانه باید بگوییم که تعمیر هارد در همه برندها قابل انجام است، اما بهترین است مراقبت هاردتان باشید.

توصیه می‌کنیم اکیدا از هارد ضربه خورده استفاده نکنید، تا شدت آسیب بیشتر نشود. چون ممکن است قابل جبران نباشد و بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده غیرممکن شود. بنابراین حتما به مراکز معتبر تعمیر هارد اکسترنال مراجعه نمایید تا دستگاه شما بررسی و در صورت وجود مشکل، تعمیر شود.

شما میتوانید با مراجعه به مرکز تعمیر هارد جهت بازیابی مموری سوخته اقدام نمایید.

با زمین خوردن یا ضربه خورد هارد چه مشکلاتی ایجاد می‌شود؟

با زمین خوردن یا ضربه خورد هارد چه مشکلاتی  ایجاد می‌شود؟

هارددیسک قطعه بسیار مهم و حساسی است که به هر شوکی واکنش نشان می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین مشکلات برای هارد ضربه خورده، خرابی هد هارد است. چون ممکن است هد هارد بر اثر ضربه بشکند، ضعیف شود یا بسوزد. در این حالت قبل از بازیابی اطلاعات باید هد هارد در کلین روم استاندارد، تعویض شود.

زمانی که هارد از دستتان بیافتد، ظریف‌ترین قسمت آن یعنی هد هارد دچار خرابی می‌شود. البته بهتر است بدانید که تعمیر هد هارد امکان‌پذیر است، فقط به‌هیچ‌عنوان هارد را به برق نزنید و زود به مراکز معتبر تعمیر هارد اکسترنال مراجعه نمایید.

علل زیادی برای خرابی هارد ضربه خورده وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

پارک نبودن هد

ممکن است بعد ضربه خوردن هارد، هد آن روی سطح پلاتر گیر کند. که برای رفع این مشکل باید در محیط کلین روم در هارد باز شده و هد اصلاح شود. با اصلاح هد، هارد قابل‌استفاده مجدد و ریکاوری را دارد.

خرابی هد

هد هارد دیسک شکسته یا خراب شده، که در این صورت بعد از روشن شدن صدای غیرعادی از هارد می‌شنوید. این مشکل نیز باید در کلین روم انجام شود. تعویض هد و استخراج سریع اطلاعات با دستگاه PC3000 باید انجام شود، چون در غیر این صورت اطلاعات غیرقابل استفاده باشد. در دو مدل دستگاه PC3000 چینی و دستگاه PC3000 روسی موجود است.

خرابی موتور هارد

اگر اسپیندل موتور هارد خراب شود، هد صدای اضافه خواهد داشت که بعد از تعویض هد نیز هارد بالا نمی‌آید و در سیستم شناسایی نمی‌شود. در این حالت نیاز به تعویض پلاتر است و هد جدید باید با اسپندل موتور جدید استفاده شود. اگر خرابی هارد از اسپیندل موتور باشد؛ بعد از رفع ایراد، بازیابی اطلاعات هارد قابل انجام است.

خرابی پلاتر

بدترین اتفاق در هارد ضربه خورده، شکسته شدن هد و خراشیدگی در سطح پلاتر است. برای رفع این مشکل، هارد نیاز به جراحی خواهد داشت.

مشکل هد هارد ضربه خورده

اگر هارد اکسترنال ضربه بخورد، برای فهمیدن می‌توانید هارد خود را تکان دهید اگر صدای غیرعادی مانند خش‌خش، تق‌تق، قیژقیژ شنیدید؛ مطمئن باشید که هارددیسک شما دچار مشکل فیزیکی شده است. برای ریکاوری هارد ضربه خورده که دچار خرابی هد است، راهی جز جراحی هارد دیسک وجود ندارد.

البته در بازار هارد اکسترنال آنتی شوک موجود است که می‌تواند کمی ضربه وارد شده را کنترل کند. اما درصد این ویژگی ضدضربه بسیار ناچیز است و مانع از خرابی هد هارد و از دست دادن اطلاعاتتان نیست.

آیا هارد ضربه خورده تعمیر می‌شود یا فقط امکان ریکاوری آن وجود دارید؟

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

آیا هارد ضربه خورده تعمیر می‌شود یا فقط امکان ریکاوری آن وجود دارید؟

بله امکان جراحی هارد ضربه خورده وجود دارد. که مراکز ریکاوری هارد با قطعات و ابزارآلات پیشرفته و به‌صورت اصولی اقدام به تعمیر هارد خواهند کرد. اما اگر، به دلیل خرابی زیاد امکان تعمیر نبود، با تعویض قطعات در کلین روم اقدام به ریکاوری هارد خواهد شد.

اگر فرد محتاطی باشید و پس از ضربه خوردن هارد، آن را به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات معتبری بسپارید که دارای تجهیزات مدرن و تجربه کاری بالایی داشته باشند. دیگر نگرانی بابت تعمیر و ریکاوری هارد خود خواهید داشت.

نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده

در طول استفاده از هارد، امکان ایجاد مشکلات مختلف مانند استهلاک، ضربه خوردن، سوختن و … وجود دارد. و برای حل این مشکلات نیاز به تشخیص صحیح و تعمیر توسط فردی باتجربه است. تعمیر هارد یک کار تخصصی است و به‌جز نرم‌افزارهای تخصصی نیازمند از سخت‌افزارهایی مختص به این کار مانند pc300  ،  mrtو dolphin، نیز استفاده شود. چون در صورت تشخیص نادرست و به‌کارگیری راه‌حل اشتباه، آسیب بیشتری به هارد خواهد رسید و عمل بازیابی اطلاعات هارد را سخت یا غیرممکن می‌کند.

شما نمیتوانید به هر نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنال اعتماد کنید زیرا این کار ممکن است باعث پاک شدن دائمی اطلاعات گردد.

تعمیر هارد ضربه خورده با استفاده از PC3000

ضربه، افتادن از ارتفاع و خیس شدن هارد جزو بیشترین عوامل خرابی آن به‌حساب می‌آید. که در زمان بروز هریک باید به متخصص تعمیر و ریکاوری اطلاعات مراجعه کنید. و معمولا برای شناسایی مشکل و تعمیر هارد اکسترنال ضربه خورده از دستگاه PC3000 استفاده می‌شود.

دستگاه پی سی ۳۰۰۰ یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای حرفه‌ای تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات انواع هارد اکسترنال در جهان است. مراکز معتبر حتما مجهز به این سخت‌افزار جهت ریکاوری اطلاعات می‌باشند. البته در کنار این ابزار بسیار دقیق، نیاز به حضور متخصصی باتجربه است تا تشخیص ایراد هارد به‌درستی انجام شود.

فیلم آموزشی ریکاوری هارد ضربه خورده

در این فیلم با روش ریکاوری هارد ضربه خورده آشنا می‌شوید.

چگونه هارد ضربه خورده را تعمیر کنیم؟

تعمیر هارد ضربه خورده یکی از اقداماتی است که با ورود ضربه به هارد باید انجام شود. حساسیت و پیچیدگی ساختار انواع هارد به‌قدری است که برای تعمیر حتما به مراکز تخصصی مراجعه کنید. پس وقتی با هارد شما ضربه خورد، بهترین تنها کمک خواستن از یک مرکز معتبر است.

برای تعمیر هارد ضربه خورده باید هارد تست شود تا پس‌ازآن میزان آسیب وارده تشخیص داده شود. اگر قطعات سخت افزاری هارد خراب شود، درصد موفقیت تعمیر و بازیابی اطلاعات مستقیما به‌شدت آسیب وارده به هارد مرتبط است. البته بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده نیازمند یک تکنسین فنی مجرب و حرفه‌ای است که بتواند به‌درستی هارد را بررسی و برای تعمیر هارد ضربه خورده تمام راه‌حل‌های احتمالی را تشخیص دهد.

اگر ضربه خوردن هارد اکسترنال سبب خرابی موتور هارد شود، می‌توان بعد از تعویض موتور، به اطلاعات آن دسترسی داشت. البته تعویض موتور هارد کار بسیار حساسی است و نیازمند داشتن ابزار و تجهیزات خاص است. تعویض هد سوخته هارد ضربه خورده نیز کار مشکلی نیست. با جایگزینی این قطعه می‌توان اطلاعات هارد را ریکاوری کرد.

برای تعمیر فلش های سوخته میتوانید از آموزش تعمیر فلش سوخته نیز استفاده کنید.

هزینه تعمیر هارد ضربه خورده

محاسبه و برآورد هزینه تعمیر هارد ضربه خورده بعد از بررسی اولیه و تست هارد تعیین می‌شود. هزینه دقیق تعمیر هارد به عوامل مختلفی مانند نوع خرابی هارد، روش تعمیر هارد، زمان تعمیر، قطعات استفاده‌شده، نوع دستگاه و ابزارآلات مورداستفاده، میزان خسارت وارده، دستمزد تعمیر بستگی دارد. تعیین قیمت در بازیابی اطلاعات هارد، بدون تشخیص قابل اعلام نیست.

مجموعه دیتا ریکاوری ایران تلاش دارد تا کمک تکنسین‌های حرفه‌ای خود هد‌های آسیب‌دیده را ترمیم و با کمک دستگاه‌های حرفه‌ای مجموعه، اطلاعات آن را بازیابی نماید.

در مجموعه دیتا ریکاوری ایران تشخیص خرابی هارد به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده

اجرای نکات ذکر شده می‌تواند موجب پیشگیری از از دست رفتن اطلاعات شود ولی با این وجود، باز هم احتمال ضربه خوردن هارد اکسترنال وجود دارد. در رابطه با این‌گونه مسائل، اطلاع داشتن از شیوه‌های بازیابی داده‌ها و همچنین ریسک‌هایی که در این زمینه وجود دارند برای کاربران مفید به‌فایده است. پس از پاک شدن اطلاعات شما از روی هارد دیسک اکسترنال، به‌هیچ‌عنوان داده‌های جدیدی روی رم ذخیره نکنید. بهترین کار این است که در همان ابتدا بدون هیچ دستکاری، آن را به متخصصین مرکز بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده بسپارید.

مهندسین در این مرکز، از نرم افزارهای قدرتمندی برای بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده استفاده می‌کنند و اطلاعات شما را با بالاترین احتمال و صحت به شما تحویل خواهند داد. از نرم افزارهای رایگان استفاده نکنید زیرا علاوه بر عاجز بودن در ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده، می‌توانند موجب حذف دائمی اطلاعات از روی هارد دیسک اکسترنال و مانع ریکاوری هارد ssd شوند.

هزینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده

در اثر ضربه خوردن هارد دیسک‌های اکسترنال، مشکلاتی برای آن‌ها به وجود می‌آیند که می‌توانند باعث بروز مشکلات فریم ورکی، خراب شدن پورت یا رابط تبدیل هارد به USB، کارت شبکه، کند شدن هارد، خراب شدن برد هارد دیسک اکسترنال، ایجاد صدای ناهنجار در هارد دیسک اکسترنال و… شوند.

مهندسین کارآزموده مرکز تعمیر و بازیابی اطلاعات، تقریباً برای تمامی این مشکلات، راهکارهایی در بساط دارند و با ابزارهای قدرتمند و مدرن خود می‌توانند به اینگونه نیازهای کاربران برای بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ضربه خورده پاسخگو باشند. قیمت بازیابی اطلاعات هارد در شرکت ریکاوری هارد دیتاریکاوری ایران بسیار مقرون به صرفه است.

external-hard-disk-adata

انواع هارد دیسک‌های اکسترنال

این نوع هارد دیسک‌ها حافظه‌های خارجی به شمار می‌روند که از مقدار 500 گیگ تا چند ترابایت برای خرید و استفاده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این نوع هاردها دارای پوشش و پورت اتصالی متفاوتی نسبت به هاردهای اینترنال می‌باشند. پورت‌های هاردهای اینترنال به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مادربرد متصل شوند اما پورت‌های هارد اکسترنال از نوع پورت‌های USB هستند. البته تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال نیز به‌راحتی امکان‌پذیر است. غیر از پورت و حجم، پارامتر سرعت نیز در هارد اکسترنال، اهمیت زیادی دارد. برندهای مختلف هاردهای اکسترنال دارای سرعت‌های متفاوتی هستند. غیر از موارد تفکیک‌کننده ذکر شده، هارد اکسترنال را در دو دسته SSD و HDD هم دسته‌بندی کرده‌اند. علاوه بر این‌ها، هارد دیسک‌های اکسترنال از منظر کابل، پورت و داشتن یا نداشتن آداپتور هم انواع متفاوتی دارند شرح دقیق‌تر آن در این متن مختصر نمی‌گنجد.

 

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

 

 

 

تفاوت این دو دسته کلی بدین‌صورت است که معمولاً در هارد دیسک‌های نوع SSD، انتقال داده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و ‌قیمت‌ این نوع هارد نیز بیشتر است. اما با وجود قیمت بیشتر، حجم کمتری برای کاربر فراهم می‌کند. عبارت فوق بدین معنی است که شما با همان مبلغی که برای خرید هارد SSD پرداخت می‌کنید می‌توانید یک هارد دیسک HDD با حجم بالاتر بخرید. یک تفاوت دیگر نیز بین این دو دسته وجود دارد و آن این است که احتمال خراب شدن در هارد دیسک‌های HDD بیشتر از نوع اول آن است.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

    1. سلام هارد من از دستم افتاد این اتفاق چندباری افتاد و دیگه توسط سیستم خونده نمیشه تمام فیلم ها و عکس های خانوادگیم داخل این هارده ایا امکان برگردوندن اطلاعاتش هست

      1. با سلام .
        ممنون از توضیحتون اما تا موقعی که کاملا تست و آنالیز نشود نمیتوان تشخیص درستی داد.

    2. سلام ممنون میشم جواب منو بدید.
      هارد من کار نمیکنه و روشن که میکنم فقط داغ میشه امکان تعمیر برگردوندن اطلاعاتش هست؟

      1. سلام
        احتمالا هاردتان به مشکل فیزیکالی برخورده است. برای عیب یابی باید به دفتر مراجعه کنید.

    3. سلام هارد اکسترنال من از فاصله یک متری زمین خورده میخواستم بدونم در حاد ترین شرایط هزینه تعمریش چقدر میشه

      1. سلام دوست عزیز

        ابتدا هارد شما باید توسط تیم ما چکاپ و بررسی شود تا بتونیم هزینه مشخصی رو به شما اعلام کنیم.

    4. درود بر شما میخواستم بدونم که هارد ضربه خورده قابل تعمیر هست؟ هاردی که دستم امانت بوده ضربه خورده

      1. سلام

        ابتدا باید هارد بررسی شود اما باید این نکته رو مد نظر قرار بدید که هارد ضربه خورده اگر هم تعمیر بشه دیگه هارد قابل اطمینانی نیست.

      1. با سلام
        بله وجود داره. . اول چک کنید ببینید هارد روشن می شود یا نه و همچنین موقع اتصال به کامپیوتر عکس العملی از سیستم نشان داده می شود یا خیر

    5. درود و خسته نباشید
      هارد من حدود یک هفته پیش ضربه خورد اما بازهم قابل استفاده بود و اطلاعات رو نشون می داد اما الان که امتحان کردم فایلارو دیگه نسون نمیوه چکاری باید انجام بدم

      1. با سلام
        باید هاردتان رو بیارید دفتر تا چکاپ کنیم ببینیم مشکل از کجاست تا در صورت امکان نعمیرات انجام شود.

      1. سلام دوست عزیز

        بله خدمات به تمام نقاط انجام میشه.

        اما قیمت تعمیر به عوامل مختلفی بستگی داره که باید حتما بعد ار بررسی اعلام بشه.

    6. سلام امکان بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده به صورت کامل وجود داره؟ این اطلاعات برام خیلی مهم

      1. با سلام

        در ریکاوری اطلاعات در واقع ما یکسری اطلاعاتی را که دیگر وجود ندارد را مجدداً بازیابی می کنیم پس امکان بازگردانی 100درصد اطلاعات ممکن است هیچ وقت وجود نداشته باشد.

      1. سلام دوست عزیز

        فرایند تعمیر و یا بازیابی اطلاعات ممکن است چندین ساعت یا چند روز بستگی به علت خرابی طول بکشد و نمی توان تایم دقیقی اعلام کرد.

      1. با سلام

        این فرایند ممکن است مدت طولانی ای طول بکشد بنابراین به خاطر راحتی مشتریان بهنر است که بعد از تعمیر و برای تحویل هارد خود مراجعه کنند.

      1. با سلام
        برای اینکه تعمیر شود ابتدا باید چکاپ انجام شود اما امکان ریکاوری اطلاعات از هارد آب خورده وجود داره.

      1. سلام و درود

        شما می توانید در ساعت های کاری و با استفاده از شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    7. سلام من یک هارد قدیمی دارم که عکس و فیلم های قدیمیم داخلشه اما الان خونده نمیشه امکان درست کردن و بازیابی اطلاعات این هارد وجود داره؟

    8. ممنون از اطلاعات مفیدتون

      میخواستم بدونم که هارد من خورده زمین الان که وصل میکنم به سیستم یه صدایی تولید میشه و اطلاعات رو بالا نمیاره امکان تعمیرش وجود داره؟

      1. ایجاد صدا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد بعد از بررسی و عیب یابی می توان جواب قطعی رو اعلام کرد. لازم به ذکر است که بررسی در دفتر ما به صورت رایگان انجام می شود.

      1. سلام

        برای اینکه بتونیم راهنمایی درستی به شما بکنیم باید هارد شما رو بررسی کنیم.

      1. سلام

        ممکن این صدا در اثر ضربه به وجود امده باشه.
        بله ما می تونیم اطلاعات شما رو بازیابی کنیم.

    9. سلام من هاردم از دستم افتاد و آسیب دید چندجا بردم و گفتن امکان تعمیرش نیست و ارزش هزینه نداره اما راهنماییم کنید که امکان برگردوندن اطلاعات داخلش هست؟

      1. سلام

        معمولا هارد اسیب دبده ارزش تعمیر ندارد.
        بله امکان بازیابی اطلاعات شما وجود دارد.

    10. سلام وقت بخیر ممنونم از مجموعه خوبتون من هاردم اسیب دیده بود و امیدی به بازگردانی اطلاعات داخلش نداشتم اما این مشکلو برای من حل کردید. خسته نباشید

    11. سلام وقت بخیر هارد من دچار ویروس شده و آسیب دیده و خیلی ارور میده آیا راه حلی هست راهنماییم کنید

      1. با سلام
        می توانید برای از بین بردن ویروس به دفتر ما مراجعه کنید و یا هارد رو ارسال کنید.

    12. سلام من هاردم رو با نرم افزارهای ریکاوری بازگردانی کردم اما هیچکدوم از فایلا باز نمیشن حتی پوشه موزیکام

      1. دوست عزیز بهتر است که برای بازیابی اطلاعات از نزم افزار های متفرقه استفاده نکنید و این کار رو به دست متخصصان بسپارید.
        چرا که برای اینکار از نزم افزارهای خاصی استفاده می شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا