رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
آیا امکان ریکاوری، تعمیر و رفع بدسکتور هارددیسک وجود دارد

یکی از معضلاتی که ممکن است هریک از ما با آن روبرو شویم بدسکتور شدن هارد دیسک است که متخصصان میتوانند با ریکاوری، تعمیر و رفع بدسکتور هارددیسک این مشکل را حل کنند که البته لازمه این کار آموزش تخصصی و تعهد به کار است زیرا بعضی از این حافظه های جانبی از منابع مهمی برخوردار هستند که همه افراد نمیتوانند آن را تعمیر کنند

فهرست مطالب

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

فضای ذخیره‌سازی هارد‌دیسک شامل تعداد زیادی سکتور (بخش) است. یکی از مشکلاتی که هارد بسیار با آن مواجه می‌شود، بد سکتور است. بنابراین اگر هاردتان دچار بدسکتور شد، نگران نشوید. البته توجه داشته باشید که همیشه باید از اطلاعات مهم خود بکاپ تهیه نمایید تا اگر دچار بدسکتوری هارد شدید، اطلاعات مهم شما از دست نرود. در ادامه مقاله تعمیر و رفع بد سکتور هارددیسک را بررسی می‌کنیم.

 

 

بدسکتور چیست؟

سکتور، یک کلاستر کوچک از فضای ذخیره‌سازی است که عکس‌العملی به درخواست‌های خواندن و نوشتن اطلاعات دارد. اگر به یکی از این سکتورها آسیب برسد، یک بدسکتور  ایجاد می‌شود که با توجه به نوع آسیب، سطح بدسکتوری نیز متفاوت خواهد بود.

بدسکتور براثر استفاده بیش‌ازحد، نوسان برق، ایراد فیزیکی، منطقی و… ایجاد می‌شود و سبب کُندی و عملکرد نامطلوب هارددیسک می‌شود. با زیادشدن بد سکتور در دیسک، نرم‌افزار هارد دستور توقف دستگاه را می‌دهد. که درواقع کرَش (Crash) می‌کند و هارد توسط سیستم شناسایی نخواهد شد.

برای رفع بدسکتور هارد شده از ابزارآلات پیشرفته مانند دستگاه پی سی ۳۰۰۰ استفاده می‌شود که باعث بهبود سرعت هارد خواهد شد.

انواع بد سکتور کدامند و چند نوع بد سکتور داریم ؟

بدسکتورها به دو نوع، بدسکتور فیزیکی (Hard bad sector) و بدسکتور نرم‌افزاری یا منطقی (Soft bad sector) تقسیم می‌شوند.

بد سکتور نرم‌افزاری

این نوع بدسکتور براثر مشکلات نرم‌افزاری در کلاستر ایجاد می‌شود که قابل تعمیر است. برای تعمیر بدسکتور منطقی از دستگاه‌های پیشرفته مخصوص این‌کاره استفاده می‌شود که سبب بهبود عملکرد هارد دیسک می‌شود. با ابراز چک دیسک ویندوز (Windows Check Disk) هم می‌توانید بدسکتور‌های نرم‌افزاری را ترمیم کنید.

بد سکتور سخت افزاری

این نوع بدسکتوری، ناشی از صدمات فیزیکی است و اصلا با استفاده از نرم‌افزار قابل تعمیر نیست.

بدسکتور فیزیکی با صدمه به کلاستور هارددیسک ایجاد می‌شود. که می‌تواند به دلیل اتصال هد با سطح هارد، نفوذ گردوغبار ، فرسودگی فلش مموری سالید درایو یا صدمات فیزیکی باشد. تعمیر بد سکتور هارد سخت‌افزاری نیازمند انجام فرآیند تخصصی با تجهیزاتی پیشرفته است. در غیر این صورت سبب خرابی بیشتر هارد می‌شود.

از کجا بفهمیم هارد بدسکتور دارد؟

از کجا بفهمیم هارد بدسکتور دارد؟

یکی از سوالات مهمی که برای اکثر کاربران ایجاد می‌شود، این است که از کجا بفهمیم که هارد ما دچار بد سکتور شده؟ اگر سرعت هارد خیلی پایین آمده باشد یا موقع کار صدای خرخر می‌شنوید، باید کمی دقت کنید. چون شاید هارد شما دچار مشکل بدسکتوری شده باشد.

رفع مشکل بدسکتور شدن هارد با کمک نرم افزارها قابل انجام است. البته پیشنهاد می‌کنیم این کار را به متخصص تعمیرات هارد بسپارید. این نرم‌افزارها عبارت‌اند از:

در سیستم‌عامل ویندوز، ابزاری جهت شناسایی و تعمیر بدسکتورها با عنوان chkdsk وجود دارد. که اگر هارد دیسک دچار مشکل بدسکتوری شود، این برنامه به‌صورت خودکار هارد را اسکن می‌کند. با کمک این ابزار، آسیب‌های سخت‌افزاری هارددیسک نیز شناسایی شده و بخش‌های دارای مشکلات نرم افزاری تعمیر می‌شوند.

نحوه تشخیص بدسکتور با نرم‌افزار HDD Regenator نیز ممکن است. این نرم‌افزار قابلیت بررسی هارد و اعلام وضعیت آن به شما را دارد. نرم‌افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند، پس اگر هارد شما دچار بد سکتور نرم‌افزاری شد، نگران نباشید.

آیا هر کندی نشانه وجود بد سکتور است؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات در استفاده از هاردها، کاهش شدید عملکرد و سرعت آن است. درنتیجه باعث عدم دیتکت شدن یا کندی هارد در زمان کپی اطلاعات می‌شود. با مرور زمان، کندی هارد سبب عدم شناسایی هارد دیسک خواهد شد.

البته علت کندی سرعت هارد به عوامل دیگری نیز بستگی دارد، ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایرادات فریموری هارد
  • مشکلات بد سکتوری هارد
  • عمر هارد دیسک به تمام شده باشد

بنابراین در هنگام تعمیر هارد برای رهایی از کندی هارد، در ابتدا باید علت کندی تشخیص داده شود. سپس اقدامات لازم برای رفع مشکل آن انجام شود.

آیا خودم می تونم بدسکتور رو رفع کنم ؟

ابزارهای زیادی برای شناسایی و تعمیر بدسکتور هارد وجود دارد، البته پیشنهاد ما مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر هارد است. اما در ادامه چند برنامه که قابلیت تشخیص و رفع بدسکتور نرم‌افزاری را دارند ذکر خواهد شد.

تعمیر و رفع بدسکتور هارد با ویندوز

یکی از برنامه‌های موجود در سیستم‌عامل ویندز، chkdsk است. این ابزار، هارد دیسک را جهت شناسایی بدسکتور اسکن می‌کند و بدسکتورهای سخت افزاری را علامت‌گذاری کرده و بد سکتورهای نرم‌افزاری را تعمیر می‌کند. برای دسترسی به این برنامه، در منوی Run  ویندوز عبارت chsdsk را فراخوانی کنید یا روی درایو موردنظر، راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده سربرگ tools انتخاب و دکمه Check را کلیک کنید.

در سیستم عامل‌های دیگر مانند لینوکس و OS X نیز ابزارهای خاصی برای شناسایی و بازیابی قسمت‌های آسیب‌دیده تعبیه شده است.

برنامه رایگان شرکت سیگیت (Seagate) یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های تست برای تشخیص و عیب‌یابی خطاهای هارد دیسک است. این برنامه بر روی انواع برند هارددیسک قابل‌اجراست و وضعیت هارد را ازنظر بدسکتور یا مشکلات احتمالی نمایش خواهد داد.

نرم افزار های رفع بدسکتور

پیش از معرفی بهترین نرم افزارهای رفع بدسکتور، باید یادآوری کنیم که تعمیر هارد بدسکتور باید در مراکز تخصصی و زیرنظر متخصص انجام گیرد. اما برای آشنایی بیشتر، چند مورد از نرم افزار های تعمیر هارد قدرتمند را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.

۱- نرم افزار رفع بدسکتور هارد EASEUS Partition Master

این نرم‌افزار EASEUS Partition Master در زمینهٔ مدیریت پارتیشن‌ها و فضای هارد بسیار قدرتمند است. با استفاده از این نرم افزار کاربران می‌توانند هارد خود را پارتیشن‌بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت کنند. با کمک این نرم‌افزار قادر هستید تا بدسکتور هارد را شناسایی و تعمیر کنید.

۲- نرم افزار HDD Low Level Format

نرم افزار HDD Low Level Format، توانایی پاکسازی اطلاعات و رفع بدسکتور هارد دیسک را دارد. این نرم افزار، تعمیر هارد دیسک فلش و مموری را هم ساپورت می‌کند. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به، پشتیبانی از تمام درایوهای ذخیره‌سازی مانند  SATA , IDE , SCSi , SAS , USB از تمام برندهای هارد دیسک ازجمله Western , Seagate , Toshiba , Samsung , Hitachi اشاره کرد.

۳- نرم‌افزار تعمیر هارد بدسکتور HDD Regenerator

نرم افزار دیگر برای ترمیم و بازیابی اطلاعات هارددیسک، HDD Regenerator است. طریقه کار این نرم افزار به این صورت است که کل سکتورهای هارددیسک را بررسی می‌کند و در صورت مواجه با بدسکتور، مشکل آن را بدون آسیب به اطلاعات رفع می‌نماید. این نرم افزار از فایل‌های سیستم و هاردهای فاقد پارتیشن پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار قابلیت فعال بودن در محیط Dos را نیز دارد.

شناسایی بدسکتور فیزیکی، توانایی تعمیر بدسکتور، پشتیبانی از فایل‌های سیستم NTFS , FAT، اسکن تمام هارد درایو تعدادی از قابلیت های اصلی نرم افزار HDD Regenerator است.

۴- نرم افزار Repair Harddisk Bad Sector

اگر بدسکتوری هارد به صورت نرم افزاری باشد، با کمک نرم افزار Repair Harddisk Bad Sector می‌توان این مشکل را رفع نمود.

بررسی و رفع بدسکتوری انواع هارد، شناسایی و اعلام  قفل درایور از طریق مشخصات حفاظتی، فعال کردن و غیرفعال نمودن برخی از خصوصیات برای دسترسی مستقیم به دستگاه، پیدا کردن هارد دیسک SCSI از طریق درایور، سازگار با هاردهای SATA ، IDE وASPI برخی از ویژگی‌های این نرم افزار است.

۵- نرم افزار تعمیر هارد دیسک PowerMax2

این نرم افزار برای تشخیص درست خواندن و نوشتن هاردهای مکستور (Maxtor) طراحی و تولید شده است. برنامه PowerMax برای هادرهای IDE و هاردهایی با ظرفیت بالاتر از ۵۰۰ مگابایت به بالا گزینه خوبی است. این نرم افزار برای رفع عیوب هارد دیسک بسیار مفید خواهد بود.

۶-  نرم افزار تعمیر هارد دیسک SeaTools

نام نرم افزار دیگر برای رفع ایرادات هارد به شما معرفی خواهیم کرد. برنامه SeaTools است. این نرم افزار به دو صورت موجود است، یکی برای کار در زمان بوت و دیگری برنامه سازگار با ویندوز. این نرم افزار، از هارد شما تست‌های مانند S.M.A.R.T Check ، Drive self Test و Generic Test می‌گیرد، تا بد سکتور هارد را شناسایی کند.

دلایل ایجاد بد سکتور در هاردها

  • ضربه فیزیکی به هارد
  • وجود ویروس و نرم‌افزارهای معیوب و نامعتبر
  • قطع ناگهانی برق
  • فرسودگی هارد
  • فرمت زیاد هارد دیسک
روش های جلوگیری از ایجاد بد سکتور در هاردها چیست؟

روش های جلوگیری از ایجاد بد سکتور در هاردها

جلوگیری از آسیب فیزیکی به هارد دیسک اکسترنال

عوامل فیزیکی زیادی سبب خرابی هارددیسک می‌شود، ازجمله گردوخاک، آتش، نوسان برق و… . البته مراقب از بروز این عوامل کار سختی است، اما باید از هارد دیسک خود مراقبت نمایید.

بررسی سلامت هارد

با استفاده از بعضی برنامه‌های کامپیوتری مانند Chkdsk و S.M. A. R.T، می‌توانید سلامت هارد دیسک خود را بررسی کنید. با یافتن مشکل، می‌توانید آن را برطرف کرده و از خرابی کلی هارد خود جلوگیری نمایید.

سبک نگهداشتن فضای هارد اکسترنال

هارد دیسک خود را با اطلاعات غیرضروری پر نکنید. داده‌های بی‌ارزش را پاک کنید تا فشار نگهداری و جا دادن داده‌ها به هارد، کاسته شود. همین‌طور می‌توانید بعضی از فایل‌ها را فشرده کنید تا فضای بیشتری باز شود.

نگهداری درست هارد دیسک

هیچ‌وقت هارددیسک را پرت نکنید، در جای مناسب نگهداری نمایید و آن را بااحتیاط حمل کنید. در زمان حمل، حتماً آن را درون کیف پد دار مخصوص بگذارید.

با درگاه USB هارد بازی نکنید

کابل USB هارد دیسک را با دقت از درگاه آن جدا کنید، چون درگاه آسیب‌پذیر است و منجر به خرابی هارد می‌شود. همچنین، هرازگاهی درگاه USB را بررسی نمایید تا در صورت آسیب، ایراد را رفع کنید.

یکپارچه‌سازی منظم هارد

برای جلوگیری از خرابی هارد، پیشنهاد می‌کنیم هرچند وقت یک‌بار هارد را یکپارچه‌سازی (Defrag) کنید.

جلوگیری از گرم شدن بیش‌ازحد

کار مداوم سبب ایجاد گرمای زیاد در هارد دیسک می‌شود که برای سلامت آن خوب نیست. برای جلوگیری از این حالت، از روش‌های کاهش سرعت هارد استفاده کنید تا دمای درون آن را کاهش یابد.

دقت در زمان جدا کردن هارد

وقتی قصد جدا کردن هارددیسک اکسترنال از کامپیوتر را دارید، به‌جای سریع بیرون کشیدن آن، حتماً از گزینه ایمن Safely Remove Hardware and Eject Media استفاده کنید. این کار احتمال خرابی هارد را کاهش می‌دهد.

رهایی از بدسکتوری هارد

افزایش بد سکتور روی هارد می‌تواند منجر به خرابی کلی هارد شود. بنابراین، از ابزارهای مخصوص جهت تعمیر هارد بدسکتور و افزایش عمر هارد استفاده کنید.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری
بدسکتور لاجیکال و بد سکتور فیزیکال به چه معناست؟

بدسکتور لاجیکال و بد سکتور فیزیکال به چه معناست؟

لاجیکال بدسکتور

کلاستر یا ناحیه از هارددیسک که کارکرد مناسبی نداشته باشد را بدسکتور لاجیکال گویند. وقتی سیستم‌عامل برای خواندن سکتور‌ها سعی می‌کند، متوجه ایراد می‌شود و خطای ناشی از منطبق نبودن ECC (Error correction code) را اعلام می‌کند. در این حالت هارددیسک این سکتور را به‌عنوان بد سکتور علامت‌گذاری می‌نماید.

بدسکتورفیزیکی

بدسکتور فیزیکال به معنی، خرابی کلاستر یا ناحیه کوچکی به‌صورت فیزیکی است. از دلایل ایجاد بدسکتور فیزیکی، برخورد یا لمس هد و وجود گردوخاک است. این نوع بد سکتورها صدای ناهنجاری دارد و غیرقابل تعمیر هستند. البته تعمیر بدسکتور فیزیکی، کار سختی است و تنها باید توسط متخصصین انجام شود.

شاید هارد شما اصلا بد سکتور نداشته باشد و اشکال از جای دیگری در هارد شما باشد، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که عجله نکنید

اگر تخصصی در استفاده از برنامه‌ها و روش‌های رفع بد سکتور ندارید، پیشنهاد ما به شما این هست که هارد را برای ما ارسال کنید یا به‌صورت حضوری به آدرس دفتر بیاورید. تا بعد از تست دقیق هارد، مشکل آن را بیابیم.

تست هارد در دیتا ریکاوری ایران به‌صورت رایگان انجام می‌شود. بهتر است کار تعمیر بدسکتور هارد را به متخصص مجرب بسپارید تا بعد از بررسی، اقدام به تعمیر هارد نماید. اگر خودتان دست به تعمیر هارد بزنید، امکان خرابی بیشتر هارد و حذف اطلاعات وجود دارد.

ما سعی داریم تا اطلاعات کامل و جامعی را به شما ارائه دهیم. تصمیم انجام کار بر عهده شماست.

هزینه تعمیر بدسکتور هارد

هزینه رفع بد سکتور هارد بر اساس نوع پروژه و زمان صرف شده برای تعمیر آن تعیین می‌شود. دیتا ریکاوری ایران باهدف رضایت مشتری اقدام به تعمیر هارد می‌نماید و قبل از رفع مشکل نیز ایرادات قطعه را به مشتری اعلام می‌نماید. تا مشتری بهترین راه را برای حل مشکل هارد انتخاب نماید. این مجموعه با کمک روش‌های برتر، مهندسین مجرب و ابزارآلات روز دنیا، قادر به رفع تمامی مشکلات هارد می‌باشد. قیمت تعمیر بدسکتور هارد به زمانی که برای یک پروژه صرف می‌شود و نیز ابزار و تکنیک مورد کاربرد بستگی دارد.

تست و بررسی هارد مجموعه دیتا ریکاوری ایران بدون دریافت مبلغ و کاملا رایگان انجام خواهد شد. هزینه دقیق نیز بعد از بررسی به مشتری اعلام می‌شود.

    بد سکتور در هاردهای SSD

    SSD (solid state drive) یا درایو حالت جامد، دیسکی است که برخلاف هارد HDD، قطعه متحرکی ندارد. و برای خواندن و نوشتن داده‌ها روی آن از روش‌های الکترونیکی (بدون هد) استفاده می‌شود. بنابراین از خطرات بروز ایراد در HDD مصون است. اما اجزای آن دچار ایرادهای فیزیکی مانند خرابی براثر ضربه و افتادن نمی‌شود. بااین‌وجود، اجزای ذخیره‌سازی SSD آسیب‌پذیر هستند و به دلیل فرسایش امکان بدسکتوری هارد اس‌اس‌دی وجود دارد.

     

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

    جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

    شماره موبایل دیتاریکاوری
    شماره تماس دیتاریکاوری
    تلگرام دیتاریکاوری
    واتس اپ دیتاریکاوری

     

     

     

    ازجمله دلایل ایجاد بد سکتور هارد SSD می‌توان به وجود ایراد از کارخانه اشاره کرد. هارد SSD ممکن است براثر استفاده زیاد هم دچار بد سکتور شود. هنگامی‌که حافظه مازاد SSD پر شود، بدسکتورهای ایجاد می‌شود که به قسمت اصلی هارد منتقل خواهد شد. درنتیجه، میزان فضای آزاد هارد کم شده و باگذشت زمان هارد اس‌اس‌دی دیگر قابل‌شناسایی نخواهد بود و اطلاعاتش غیرقابل‌دسترس می‌شود.

     

    این مطلب در ادامه اضافه خواهد شد و اصلاحیه خواهد داشت

    برای این نوشته 30 نظر ثبت شده است

      1. سلام ممنون
        نرم افزارهایی ذکر شده در بخش بدسکتور گیری هارد جزو بهترین ها هستن

    1. سلام.
      هاردم توشیبا است و تو مرحله decryption گیر کرده و چند ساعته تغییر نکرده
      تصمیم گرفتم فرمتش کنم ولی هیچ کاری نمیکنه
      نرم افزار بدسکتور گیری هارد خوب میشه به من معرفی کنید و آیا این هارد قابل تعمیره؟

      1. سلام
        شما برای این کار و اگر اطلاعات هارد مهم نیست می تونین با نرم افزار low level format فرمت کامل انجام دهید.
        اما اگر فرمت کامل نشد، برای تعمیر بدسکتور هارد باید با این مرکز مراجعه کنید تا با دستگاه سخت افزاری تعمیر بشه

    2. سلام خسته نباشید
      من هاردم رو با برنامه تست میگیرم زده سلامتیش ۲۵ درصد
      ولی هاردم کار میکنه سروصدایی هم نداره، اما موقع کار هنگ میکنه باید ریست کنم
      حالا نمیدونم چطوری درست کنم؟

      1. سلام
        بهتره که اطلاعات رو از هارد تخلیه کنید و برای بررسی دقیق و رفع بدسکتور به شرکت ارسال کنید
        باید خرابی هارد بررسی و بعد در صورت لزوم مشکل رفع بشه.

    3. سلام، شب خوش
      من دقیقا نمیدانم چه مشکلی برای هاردم پیش اومده. حدس می زنم از بدسکتور شده باشه.
      مدل هاردم maxtor هست و برای رفع بدسکتور هارد چکار باید کنم؟

      1. سلام
        بله باید هارد شما بررسی بشه، اما بهتره به هارد فشار نیارید چون ممکنه باعث آسیب بیشتر و حذف اطلاعات شما بشه

    4. سلام و تشکر
      می خواستم بدونم آیا هارد بدسکتور قابل تعمیر شدن هست یا نه؟

      1. سلام
        بله احتمالش هست
        اما اول باید با نرم افزار رفع بدسکتور هارد تست سلامت بگیریم و بعد به شما می تونیم بگیم که چه میزان قابل تعمیر هستش.
        برای هماهنگی با متخصصین با شماره های تلفن مندرج در سایت تماس بگیرید

    5. سلام و تشکر از اطلاعات مفید سایت
      سوال من اینه اگه هارد مشکلات نرم افزاری داشته باشه با نرم افزار بدسکتور گیری هارد اکسترنال میشه مشکلات را برطرف کرد؟

      1. سلام
        اگه مطمین هستید که مشکلات هارد شما نرم افزاری هست می تونید از نرم افزار ذکر شده در مطلب برای بررسی هارد استفاده کنید.

    6. سلام و خسته نباشید
      من یه هارد دیسک WD blue 2Tb دارم که چند ماهه وسط کار، یه صدایی از در میاره و برای دو دقیقه از کار میافته و دوباره اون صدا رو میده و شروع به کار کردن میکنه
      شما میدونید مشکل از چی هست و ایا قابل تعمیره؟ اصلا ضربه ای به هارد وارد نشده و فقط استفاده عادی داشتم

      متشکرم از شما

      1. سلام
        برای فهمیدن سلامت هارد باید تست هد read انجام بشه.
        برای این کار بهتره هارتون رو به شرکت برای بررسی ارسال کنید
        در صورت خرابی، مشکل بدسکتور گیری هارد دیسک برطرف بشه

    7. سلام خسته نباشید
      ببخشید هارد من تازه هستش ولی جدیدا همش بد سکتور میده و صدای تیک تیک بدی رو میده
      خواهشا راهنمایی کنید تا من این مشکلو حل کنم با تشکر از شما.

      1. سلام
        اگر هاردتون گارانتی داره که میتونین از گارانتی استفاده کنید
        اگر گارانتی ندارد با توجه به خرابی های مختلف توصیه می کنیم به شرکت ما برای تعمیر هارد بدسکتور مراجعه کنید

    8. سلام و وقت بخیر
      کیف حامل لپ تاپ و هارد اکسترنالم از فاصله 2 متری افتاد و هر دو دیگه کار نمیکنند
      بنظرتون امکان داره با نرم افزار تعمیر بدسکتور هارد هاردمون درست کنم؟

      1. سلام
        با این شرایط شما بهتره به هارد و لپ تاپتون دست نزنید و برای بررسی با ابزار سخت افزاری و ریکاوری هارد به آدرس مرکز مراجعه کنید.

      1. سلام ممنون از لطفتون
        اگر علایم گفته شده درباره بدسکتور هارد توی این مقاله، تو هارد شما دیده میشه که هاردتون بدسکتور شده.

    9. با سلام من یک هارد اکسترنال یک ترابایتی داشتم بازش کردم که بدسکتور شده
      میخوام اگر امکانش باشد میخام درستش کنید

    10. سلام، هارد اکسترنال من مدتیه صداهای عجیب میده و وقتی یه مقدار کار میکنه قطع می شه و خیلی هم داغ میکنه
      لطفا اگه امکان داره راهنماییم کنید ممنون از لطف شما

      1. سلام دوست عزیز
        برای دریافت مشاوره بیشتر درباره رفع بدسکتور هارد اکسترنال، با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

    11. لطفا آموزش استفاده از نرم افزارهارو هم برای از بین بردن بدسکتور هارد بذارین

      1. آموزش مراحل استفاده از نرم افزارها طولانی هست و تو این مطلب جا نمیشه ولی شما میتونین تو گوگل سرچ کنین. حتما مطالب مفیدی پیدا میکنین

    12. سلام
      من دو تا هارد دیسک لپ تاپ دارم که وقتی به سیستم وصل میکنم درایورش رو میشناسه ولی اصلا باز نمیشه
      آیا قابل تعمیره؟ اطلاعات داخلش اصلا مهم نیست

      1. سلام. بله میتونین به شرکت مراجعه کنید و برای هماهنگی بیشتر با شماره مندرج سایت برای تعمیر بدسکتور هارد اینترنال تماس بگیرید.
        ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا