رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد ویروسی

یکی دیگر از معضلات و هارد های اکسترنال ویروسی شدن آنهاست که این ملزم به بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی برای دستیابی به اطلاعات است که این امر مربوط به نوع ویروس است و امکان بازگردانی کامل اطلاعات ممکن است وجود نداشته باشد اما ما در دیتاریکاوری تمام تلاش خود را میکنیم که بدرستی تمامی اطلاعات را به شما برگردانیم پس در ادامه با ما همراه باشید

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

هارد اکسترنال

هاردهای داخلی یا همان اینترنال در داخل کیس کامپیوتر به صورت ثابت قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرند. این هارد درایوها اساسا یا هدف جابه جایی ساخته نشده اند، ولی می توان بین کامپیوترهای مختلف جابه جا کرد. هارد داریوهای اکسترنال اساسا با هدف قابل حمل بودن طراحی و ساخته شده اند. هارد اکسترنال خود به دو نوع مختلف تقسیم می شود :

HHD هارد اکسترنال

SSD هارد اکسترنال

 

 

 

هارد اچ اچ دی همانند هارد اصلی کامپیوتر دارای دیسک گردان و متعلقات می باشد که با گردش سریع، اطلاعات به صورت الکترومغناطیسی بر روی آن نوشته و ذخیره سازی می شود. هارد اکسترنال اس اس دی هیچ قطعه گردان و متحرکی ندارد و اطلاعات بر روی ترانزیستورها، خازن ها و مدارات نوشته و ذخیره سازی می گردد. هاردهای اکسترنال به نسبت هاردهای اینترنال در برابر ضربه مقاوم تر هستند. از بین دو نوع هارد اکسترنال نیز هارد اکسترنال اس اس دی مقاوم تر است. در کل هاردهای اکسترنال به نسبت سایر هاردهای موجود در بازار نسبت به انواع آسیب ها مقاوم تر هستند ولی به هر حال مصون از آسیب نیستند. یکی از آسیب های ممکن، ویروسی شدن اطلاعات در این هاردها می باشد.

 

اهمیت اطلاعات در هارد اکسترنال

این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی، مهمترین اطلاعات وزارت خانه ها، سازمان ها، انواع نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی، حتی عکس و فیلم های خانوادگی جهت حفظ خاطرات شیرین خانوادگی در انواع هاردهای کامپیوتری ذخیره سازی می شوند. از آن جا که هاردهای اکسترنال نسبت به سایر هاردهای موجود در بازار مقاوم تر و در عین حال گران قیمت تر هستند، بنابراین میزان اهمیت اطلاعات بایستی انقدر ارزشمند و مهم باشد که افراد اقدام به خرید آن نمایند تا درصد از بین رفتن اطلاعا خود را کاهش داده و حجم بیشتری از اطلاعات را بر روی آن ذخیره کنند. بنابراین چنانچه این اطلاعات بنا به هر دلیلی ازجمله ویروسی شدن هارد اکسترنال، از بین رفت، بایستی با مراجعه به متخصصین امر بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال، درصد بازیابی را افزایش و درصد از بین رفتن دائمی اطلاعات را به صفر رسانید تا شخص متحمل ضررهای مالی و معنوی از بابت حذف اطلاعات خود از هارد اکسترنال نگردد.

شما میتوانید با مراجعه به متخصصین ماهر براحتی ریکاوری هارد ssd و ریکاوری هارد اکسترنال را انجام دهید و اطلاعات خود را بدست آورید.

اهمیت اطلاعات در هارد اکسترنال

هزینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی | قیمت ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی

جهت اطلاع از هزینه  بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی  باید بدانید که، اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اکسترنال به دلایل مختلف ممکن است پاک شود. از جمله دلایل حذف اطلاعات هارد اکسترنال عبارتنداز :

– صدمات فیزیکی

– نوسانات و قطعی ناگهانی برق

– خراب شدن اطلاعات

– حذف اتفاقی اطلاعات

– ویروسی شدن اطلاعات

– و …

هانطور که گفته شد یکی از دلایل خرابی و یا حذف اطلاعات از روی هارد اکسترنال، ویروسی شدن اطلاعات موجود در هارد می باشد. چنانچه اطلاعات به دلیل ویروسی شدن پاک شود، بازگردانی آن سخت تر و تخصصی تر خواهد بود و چنانچه هارد خود را به افراد غیر متخصص بسپارید، امکان حذف دائمی اطلاعات دور از انتظار نخواهد بود. توصیه دیگر ما این است که به هیچ وجه برای بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال خود از نرم افزارهای ارزان و حتی رایگان که به طور وسیع جهت دانلود و خرید آن ها تبلغات اغوا کننده صورت می گیرد، استفاده نکنید. چرا که این نرم افزارها یا اطلاعات را به صورت ناقص بازیابی خواهند کرد و یا نه تنها اطلاعات ریکاوری نخواهد شد، بلکه امکان ذف دائمی اطلاعات نیز وجود دارد. مرکز تخصصی دیتاریکاوری ایران با گرد هم اوردن برترین متخصصان کشور در زمینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی شده، اطلاعات شما را در کمترین زمان و به ایمن ترین شکل ممکن بازیابی خواهد کرد.

این مورد برای تعمیرات هارد اینترنال و تعمیر بدسکتور هارد نیز صدق میکند.

خدمات دیتاریکاوری ایران در بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی

خدمات دیتاریکاوری ایران در بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی

اکثر افرادی که با متخصصان شرکت بازیابی اطلاعات هارد دیتاریکاوری ایران تماس می گیرند نگران عدم امکان ریکاوری اطلاعات خود هستند چرا که شنیده اند، اطلاعات حذف شده از روی این نوع هاردها سخت و یا غیر ممکن است. برخی نیز اعلام می دارند که از برخی نرم افزارهای موجود در بازار استفاده کرده اند، ولی یا ریکاوری اطلاعات نشده و یا به طور ناقص ریکاوری شده است. لازم به ذکر است که بازیابی هارد اکسترنال یک کار تخصصی است که باید افراد کاردان و متخصص سپرده شود. مرکز بازیابی اطلاعات دیتاریکاوری ایران با به کارگیری بهترین مهندسان و کارشناسان کشور و با سابقه ای 21 ساله و با ثبت ورودی بیش از نیم میلیون انواع حافظه و هاردیسک، در زمینه ریکاوری اطلاعات وزارت خانه ها، سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی فعالیت می کند. همانطور که اشاره شد، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی امری کاملا تخصصی بوده و سپردن این کار به افراد غیر متخصص و یا کم تجربه امکان حذف دائمی اطلاعات را در پی خواهد داشت.

خدماتی که مرکز دیتاریکاوری ایران در زمینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ارائه می دهد، عبارتنداز :

– بازیابی اطلاعاتی که به دلیل ویروسی شدن درهارد اکسترنال پاک شده اند.

– بازیابی اطلاعاتی که به دلیل ویروسی شدن در هارد اکسترنال، خوانده و کپی نمی شوند.

– بازیابی اطلاعاتی که عمدا یا سهوا از هارد اکسترنال حذف گردیده اند.

– بازیابی اطلاعات هارد که تمامی پارتیشن ها موجود و اطلاعات قابل مشاهده هستند ولی در زمان کپی پیغام خطا می دهد.

– ریکاوری اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی می شود ولی فایل سیستم های پارتیشن قابل شناسایی نیستند.

– و …

 

 

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

 

قیمت بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی | هزینه ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی

احتمالا از هزینه های سرسام آور مراکز تخصصی و حتی افراد غیرمتخصص یا کم تجربه که جهت بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی از مردم مطالبه می کنند، مطلع هستید. مرکز دیتاریکاوری ایران سعی کرده با مناسب ترین هزینه ممکن خدمات لازم را در رابطه با بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ارائه دهد. هر چند که احتمالا با تبلیغات اغوا کننده جهت دانلود نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی رایگان و یا ارزان قیمت نیز مواجه شده باشید، ولی همواره به یاد داشته باشید که این نرم افزارها و افراد غیر متخصص ممکن است باعث حذف دائمی اطلاعات شما گردند. برای اطلاع از هزینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی با مرکز بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی دیتاریکاوری ایران تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان امر، با ارزیابی های لازم، قیمت بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ویروسی شما را اعلام نمایند.

همچنین شما میتوانید برای بازیابی اطلاعات فلش فرمت شده نیز به مرکز دیتاریکاوری ایران مراجعه نمایید.

برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

  1. سلام خسته نباشید من ۲ تا هارد دارم که اطلاعاتشون پاک شده میخواستم بدونم به جز عکس و فیلم ها اطلاعات دیگه ای که حجمشون کمتر هم هست قابل بازیابی هستند؟

    1. با سلام. بله در ریکاوری ایران ما سعی می کنیم تا جایی که امکانش وجود داشته باشه اطلاعاتشو بازگردانی کنیم.

  2. سلام من یک سری عکس شخصی دارم داخل هاردم میخواستم بدونم برای بازیابی اطلاعات هارد پرسنل خانم هم دارید؟

    1. سلام دوست عزیز
      روند بازیابی اظلاعات یک فرایند نرم افزاری و دیجیتالی هست به همین خاطر در ریکاوری اطلاعات نوسط مجموعه ما میتونه خیالتون راحت باشه
      درصورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده کنید.

  3. سلام آیا برای بازیابی اطلاعات نرم افزاری هست که معرفی کنید خودمون بتونیم بازیابیو انجام بدیم؟

    1. با سلام
      بهتر است که برای بازیابی اطلاعات از نرم افزارها استفاده نکنید و این کارو به متخصصان در این زمینه بسپارید.

  4. یک سری عکس و فیلم رو هارد کامپیوترم داشتم که باز نمیشن، به صورت ۱۰۰ درصد میشه اینارو بازیابی کرد؟

    1. سلام دوست عزیز

      باید اشاره کنیم که امکان بازیابی اطلاعات ممکن است به صورت کامل و 100 درصدی وجود نداشته باشه اما ما میتونیم بیشتر اطلاعات شما رو بازیابی کنیم

  5. سلام من عکسا و فیلمام به صورت خود به خود از کامپیوترم پاک شده داخل قسمت سطل اشغالم نیست چیکار میتونم انجام بدم؟

    1. با سلام

      یکی از دلایل باز نشدن اظلاعاتتون ممکن است که ویروسی شدن هارد باشه. میتونید هارد رو برای بررسی به ما ارسال کنید. فرایند بررسی در دفتر ما به صورت رایگان انجام میشه

    1. با سلام
      وضعیت دستگاه شما مشخص نیست . حتما به هیچ دستگاهی از جمله کامپیوتر و تلویزیون وصل نکنید و برای چکاپ و بررسی به مجموعه ما بیارینش.

  6. سلام من یک سری اطلاعات مهم مربوط به کارمو اشتباهی از هارد پاک کردم آیا امکان بازگردوندن این اطلاعات هست؟

    1. با سلام
      بله امکان بازیابی اطلاعات شما وجود داره
      فقط بهتر هست که به هیچ عنوان با نرم افزار های ریکاوری دستگاهتون رو اسکن و دست کاری نکنید تا ما بتوانیم به صورت درست تری اطلاعاتتان را بازیابی کنیم.

    1. با سلام
      هارد شما نیاز به تست و بررسی دارد. در صورت تمایل هارد را ارسال نمایید.

    1. با سلام

      برای اطلاع از هزینه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با ارزیابی های لازم قیمت بازیابی اطلاعات را اعلام کنند

  7. سلام من داشتم با سیستمم کار میکردم اما بعد از اینکه برقا رفت و اومد دیگه نتونستم اطلاعاتی که میخوامو پیدا کنم. راهکارش چیه؟

    1. سلام دوست عزیز

      از جمله دلایل حذف اطلاعات از هارد اکسترنال می تونه نوسانات برقی باشه.

  8. من بعد از یک مدت طولانی اومدم یک سزی از اطلاعاتو از هارد اکسترنالم بردارم اما متاسفانه این اطلاعات خوانده نمیشن. ممنون میشم سریع راهنماییم کنید به اون اطلاعات نیاز دارم

    1. با سلام
      لطفا هاردتون رو برای چکاپ به دفترمون بیارید تا بعد از بررسی ببینیم مشکل از چیه و خواهشا خودتون با نرم افزار های ریکاوری هارد رو دستکاری نکنید تا بتونیم کاملا اطلاعات شما رو بازگردانی کنیم .

  9. فایلهای من داخل هارد اکسترنال بود که اشتباهی پاکشون کردم. خواهشن اگر نرم افزاری میشناسید بهم معرفی کنید بتونم این اطلاعاتو برگردونم خیلی نگرانم

    1. سلام

      پیشنهاد ما این هست که از نرم افزارها استفاده نکنید چون ممکن هست که باعث اسیب به هارد شما بشود.

  10. سلام و خسته نباشید. حدود ۲۰۰ گیگ اطلاعات از روی هاردم ناپدید شدن و دیگه نشون داده نمیشن. امکان برگردوندن اطلاعاتم وجود داره؟

    1. درود بر شما
      بله اگر هار شما دستکاری نشود به صورت کامل اطلاعات قابل بازیابی هست.

  11. سلام من مدت کوتاهی هست که هارد اکسترنالمو خریدارب کردم و حدود ۶۰۰ گیگ اطلاعات داخلشون کپی کرده بودم الان که به دستگاه وصل میکنم اطلاعات رو نشون نمیده و یه صدایی هم میده بخاطر گارانتی که داره امکان تعویض هست اما نگران اطلاعات داخلشم میشه که این اطلاعات رو بازگردانی کرد و بعد هاردو تعویض کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله امکان برگرداندن اطلاعات وجود دارد. در صورت تمایل می تونید هارد را ارسال کنید.

  12. سلام وقتی هارد اکسترنالمو به لپ تاپ وصل میکنم یه صدای خفیف و عجیبی از داخل هارد به گوش میرسه اما ویندوز نشون میده که یه هارد جدید به دستگاه وصل شده ولی درایوهای هارد اطلاعات رو بهم نشون نمیده میخواستم ببینم میتونم به صورت فوری این اطلاعات رو برگردونم؟ چند درصد احتمال داره همه اطلاعاتم بازگردانی بشه

    1. با سلام
      امکان ویروسی شدن هارد شما وجود دارد.
      همجنین به صدا افتادن هارد به موارد متعددی مربوط است که البته نیاز به بررسی تخصصی هارد با تجهیزات مرتبط دارد

  13. سلام هارد اکسترنالو به تلوزیون وصل کردم و یهو انگار کل اطلاعات داخلش پاک شد به سیستم که میزنم دیگه قابل شناسایی نیست انگار و انگار هیچی به سیستم وصل نشده
    به نظرتون سوخته یا ویروسی شده؟؟ شانس ریکاوری این اطلاعات چقدره و هزینه اشو لطف کنید بگید چون عکسای تولد دخترم داخلش بود

    1. سلام

      هارد بعد از اتصال به تلوزیون بدلیل تفاوت در فایل سیستم و نوع فرمت با این مشکل مواجه می شود.
      اگر هارد دستکاری نشده باشد و قبل از ارسال به مرکز ما به شرکت های دیگر ارسال نشده باشد
      اطلاعا یکاوری خواهد شد. هزینه بازیابی اطلاعات به موارد زیادی بستگی دارد.

  14. درود به شما
    من فیلما و عکسای عروسی داخل هاردم بوده اما الان دیگه خونده نمیشن و بهشون دسترسی ندارم این فیلما قابل ریکاوری هستند؟

    1. با سلام
      باید هاردتان رو بیارید دفتر تا چکاپ کنیم . احتمالا تعدادی از تنظیمات دستگاه تغییر کرده است.

  15. هاردمو تو مسافرت همراه خودم داخل کیفم برده بودم اما فکر نمیکنم که آسیبی دیده باشه چون ضربه ای بهش وارد نشده بود اما الان که به دستگاه وصل میکنم خونده نمیشه میتونید راهنماییم کنید؟

    1. سلام دوست عزیز

      امکان اسیب دیدن هارد شما وجود دارد اما برای تشخیص بهتر هارد شما باید بررسی شود.

  16. سلام هارد من بعد از وصل شدن به تی وی اطلاعاتش در حدود ۹۰۰ گیگ پاک شده اما پوشه های دیگه ای در حدود ۵۰ گیگ هنوز هست و نشون داده میشه آیا امکان بازیابی داره؟

    1. با سلام

      ممکنه مشکل نرم افزار باشه ممکن هم هست که سخت افزاری باشه. لطفا مجدد به کامپیوتر یا تلویزیو وصل نکنید وجهت بررسی مشکل این کار رو به متخخصان این حوزه بسپارید.

  17. با سلام من هاردمو به گوشیم وصل کردم ولی الان که امتحان میکنم دیگه اطلاعاتو نشون نمیده. احتمال داره از گوشیم ویروس گرفته باشه؟ ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. با سلام
      بله ممکن است که هارد شما ویروسی شده باشه ولی باید حتما هاردتون رو بیارید دفتر تا بگیم مشکل از چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا