رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ایا فلش مموری ریکاوری می شود؟

بارها برایمان اتفاق افتاده که اطلاعاتی که داخل فلش قرار دادیم قابل رویت نباشد بنابراین نیاز داریم به بازیابی اطلاعات و ریکاوری فلش مموری اما آیا اینکار برایمان هزینه بالایی دارد؟ مرکز دیتاریکاوری ایران با قیمتی مقرون به صرفه زیر نظر متخصصان اینکار را برایتان انجام میدهد پس در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

ریکاوری فلش مموری و بازیابی اطلاعات فلش از جمله خدماتی است که مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیرد . میخواهیم همین ابتدا بدون مقدمه چینی اضافه کمی با شما خودمانی صحبت کنیم و یک راست به نتیجه درست یعنی بازیابی اطلاعات فلش شما به صورت صحیح برسیم . شما اطلاعات مورد نیاز خود را روی فلش کپی کرده اید اما به هر دلیل، اطلاعات شما دیگر در فلش شما دیده نمیشود و پاک شده است.

برای بازیابی فلش مموری، میخوام خودم دست به کار بشم و الکی هم هزینه نمیکنم .

قبل از هر چیز این را به شما بگوییم که بازیابی اطلاعات کاری است که توسط متخصص این کار با تجهیزات سخت افزاری درست مانند pc300 و MRT  و نرم افزارهای  درست باید صورت پذیرد.

بازیابی اطلاعات فلش با دانلود نرم افزار از اینترنت و انجام توسط خود شما در بیشتر موارد موفقیت آمیز نیست.

چرا که شما سخت افزار درست برای این کار را در اختیار ندارید و وجود یک لپ تاپ یا یک کامپیوتر و یک نرم افزار از اینترنت دانلود شده, کار شما را راه نخواهد انداخت .

بازیابی فلش کاری نداره – این حرفا رو قبول ندارم

اختیار با شماست ما فقط راهنمایی های لازم را انجام میدهیم و سعی میکنیم با توجه به شرایط اقتصادی موجود درست ترین راه را به شما نشان دهیم و صادقانه شما را راهنمایی کنیم . پیشنهاد میکنم پاراگراف ذیل را مطالعه بفرمایید بعد تصمیم بگیرید

ممکن است شما دست به کار شوید و اطلاعات خود را ریکاوری کنید و بخشی از اطلاعات هم برگردد اما به طور مثال اگه 20 عدد فایل ویدئویی در فلش خود داشته باشید خواهید دید که 15 عدد از آن فایل ها پلی نمیشوند و شما را با مشکل مواجه خواهند کرد .

یعنی به طور متوسط ممکن است با نرم افزار خالی و بدون کمک سخت افزار 30 درصد از اطلاعات شما سالم برگردد و با حجم انبوهی از اطلاعاتی که حجم دارند اما باز نمیشوند روبرو شوید.

مرکز بازیابی اطلاعات فلش

مجتمع دیتا ریکاوری ایران یکی از معتبرترین مراکز بازیابی اطلاعات فلش مموری، هارد دیسک و انواع هارد است. این مرکز با به‌روزترین ابزار ریکاوری داده‌ها توانسته یکی از پیشگامان در این زمینه باشد. استفاده از تجربه و تخصص در کنار ابزارآلات پیشرفته به افزایش تضمین بازیابی اطلاعات فلش‌های سوخته منجر می‌شود.

هزینه بازیابی فلش مموری

در نظر داشته باشید که هزینه ارزیابی شده توسط متخصصان مرکز برای ریکاوری داده هایتان، بسیار کمتر از میزان خسارت از دست دادن اطلاعاتتان خواهد بود. پس با خیالی آسوده در چنین شرایطی فلش مموری خود را به دست تکنسین های متخصص مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری بسپارید و از گرفتن نتیجه مطلوب و داشتن مجدد داده های خود مطمئن باشید.

روش‌های مختلفی برای محاسبه قیمت ریکاوری فلش وجود دارد، اما اعلام هزینه دقیق نیازمند بررسی از نزدیک فلش است. بنابراین برای اطلاع دقیق، در حفظ کمال احترام برای وب سایت های دیگر لطفا به هزینه ریکاوری فلش در سایت هایی مانند نی نی سایت استناد نفرمایید . مطمئن باشید بدون بازبینی و به‌صورت تلفنی نمی‌توان هزینه ریکاوری فلش را محاسبه و اعلام کرد. ازجمله مواردی که در قیمت بازبینی اطلاعات فلش تاثیر دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند فلش مموری
  • ظرفیت فلش
  • میزان خسارت
  • تشخیص سلامت فلش
  • امکان شناسایی در سیستم
  • درصد امکان بازیابی اطلاعات
  • فلش قبلا با نرم افزار تست شده یا نه؟
  • بعد از پاک شدن اطلاعات، کاری روی فلش انجام شده یا خیر؟

قیمت دقیق بازیابی فلش مموری سوخته بعد از بررسی موارد بالا خدمت شما اعلام می‌شود. پس از ارسال قطعه توسط شما دوست عزیز، این بررسی‌ها به‌صورت حضوری و توسط متخصصین مجموعه انجام می‌شود. بنابراین متاسفانه با تماس تلفنی ومشاوره از طریق واتساپ سایت نمی‌توان قیمت درست و دقیقی به شما اعلام کنیم. چون عوامل دخیل دراعلام زمان و هزینه انجام کار بسیار متعدد هستند و اعلام هر مبلغی بدون بررسی از نزدیک نادقیق خواهد بود.

اما برای آگاهی می‌توان گفت که این هزینه از 150 هزار تومان شروع می‌شود.

مدت زمان ریکاوری فلش مموری

پس از بررسی فلش مموری جهت ریکاوری، قیمت اولیه به مشتری اعلام می‌شود و سپس پروسه بازیابی اطلاعات آغاز می‌گردد. در مرحله بعد، فلش به‌صورت دقیق و کامل تست و بررسی می‌شود. مدت‌زمان بازیابی اطلاعات فلش بستگی به میزان سلامت و اتفاقی دارد که برای آن فلش افتاده، دارد. بنابراین، مدت‌زمان ریکاوری فلش می‌تواند از ۱ تا ۲۰ روز کاری متغیر باشد.

تکنسین بازیابی اطلاعات یا تعمیر، باید ابتدا عیب را تشخیص دهد. سپس اقدام به درمان و ریکاوری اطلاعات نماید. مهندسان و متخصصین این مرکز با کمک دانش به روز خود و ابزارهای پیشرفته و نرم افزارهای تخصصی اطلاعات موجود در فلش مموری شما را بازیابی می کنند و با کیفیتی بالا را در کمترین زمان ممکن، به شما تحویل خواهند داد.

به این صورت آسودگی خاطر را به مشتریان خود داده و موجب رضایت آنها می شوند. با مراجعه به مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری از خسارتی که ممکن است بر اثر از دست رفتن اطلاعات خود متحمل شوید، جلوگیری کرده و  از کمک تکنسین های مجرب مرکز برای ریکاوری داده های خود بهره مند شوید.

شما امروزه درعصر ارتباطات به سر می بریم و روز به روز شاهد گسترش و استفاده از فلش ها و انواع مختلف کارت های حافظه جهت انتقال اطلاعات و سایر کاربردهای دیگر هستیم. در نتیجه استفاده از این فناوری، دور از انتظار نیست که به دلیل یک سهل انگاری جزئی اطلاعات مهم ذخیره شده روی آن سهوا حذف شود. اما در این خصوص لازم است توجه داشته باشید که امکان بازیابی اطلاعات فلش مموری وجود خواهد داشت. با مراجعه به مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری و مشورت با متخصصان با تجربه این حوزه می توانید در کوتاه ترین زمان به اطلاعات از دست رفته خود دسترسی پیدا کنید.

چنانچه شما هم با مشکل پاک شدن اطلاعات فلش مموری مواجه شده اید در ادامه مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت اطلاعات در ریکاوری اطلاعات فلش مموری، پاک شدن اطلاعات فلش مموری و بازیابی اطلاعات فلش مموری، خدمات دیتاریکاوری ایران در ریکاوری اطلاعات فلش مموری، قیمت بازیابی اطلاعات فلش مموری و… پرداخته ایم که مطالعه آن را پیشنهاد می کنیم.

اهمیت اطلاعات در بازیابی اطلاعات فلش مموری

یکی از مواردی که ممکن است برای آن دسته از افرادی که با فلش مموری سرو کار دارند پیش بیاید حذف شدن اطلاعات ذخیره شده بر روی فلش مموری می باشد. که ممکن است این اطلاعات کاملا محرمانه و شخصی باشد که بازیابی آن برای افراد بسیار مهم و حیاتی باشد. در صورت بروز چنین مشکلی می توانید تنها با مراجعه به مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری و سپردن فلش مموری خود به متخصصان کارآمد این مراکز نسبت به بازیابی اطلاعات از دست رفته فلش مموری خود در کوتاه ترین زمان امیدوار باشید.

همچنین لازم است بدانید که بازیابی اطلاعات فلش مموری از جمله خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات دیتاریکاوری ایران است. در ادامه مطلب به طور کامل به ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات دیتاریکاوری ایران به سوال ایا فلش هم ریکاوری میشود پرداخته ایم.

پاک شدن اطلاعات فلش مموری و ریکاوری اطلاعات آن

یکی از نگرانی هایی که برای افرادی که با فلش مموری سروکار دارند بوجود می آید و به احتمال زیاد این مورد را تجربه کرده اند پاک شدن اطلاعات فلش مموری می باشد. خیلی از افراد این سوال برایشان مطرح می شود که آیا فلش ریکاوری میشود؟ و چگونه فلش را ریکاوری کنیم؟ یا در صورت انجام ریکاوری اطلاعات فلش تمامی اطلاعات پاک شده قابل بازگشت می باشند که جهت بازیابی اطلاعات فلش مموری خود اقدام نمایند

در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که بله. امکان ریکاوری اطلاعات فلش مموری و بازیابی اطلاعات از دست رفته امری ممکن خواهد بود. تنها کافی است به مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری مراجعه و با سپردن فلش مموری خود به دست متخصصان و کارشناسان خبره و با سابقه در این خصوص به بازیابی اطلاعات فلش مموری در سریع ترین زمان امیدوار باشند.

متخصصانی که در مرکز ریکاوری اطلاعات فلش مموری فعالیت دارند با ضمانت امنیت اطلاعات شخصی موجود در فلش مموری و با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزارها جهت ریکاوری اطلاعات فلش مموری شما عزیزان اقدام می نمایند.

ایا فلش ریکاوری میشود؟

فلش مموری، ابزاری الکترونیکی است که برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات استفاده می‌گردد. اما این قطعه کوچک در مقابل آسیب‌های فیزیکی، مقاوم نیست و به‌راحتی می‌تواند دچار مشکل شود. همچنین در محیط‌های نمکی و رطوبت دچار پوسیدگی می‌شود و در معرض گرمای زیاد نیز قطعات داخلی آن ذوب می‌گردد. تمام این موارد می‌تواند باعث پریدن اطلاعات فلش مموری شود. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ایا میشود فلش را ریکاوری کرد؟

البته در بیشتر موارد مشکلات فلش مموری، با فرمت کردن آن حل می‌شود. اما حتما قبل از فرمت یک فلش باید توجه داشت که بازگردانی اطلاعات فلش کار آسانی نیست. چون با فرمت فلش، اطلاعات موجود در آن از بین می‌رود. بنابراین اگر فایل‌های شما مهم هستند و نیز باید فلش مموری خود فرمت کنید. حتما قبل از این کار اطلاعات فلش را در جایی دیگر ذخیره نمایید.

شاید به نظر خیلی‌ها بازیابی اطلاعات فلش کاری غیرممکن باشد، اما باید بگوییم که برگرداندن اطلاعات فلش کار ممکن و سختی است. البته باید به مواردی چون، نوع آسیب‌دیدگی فلش و علت پاک شدن اطلاعات بستگی دارد. اما برای ریکاوری فلش مموری به ابزار و برنامه‌های مخصوصی نیاز است.

اگر فلش دچار آسیب سخت‌افزاری است، برای ترمیم حتما به مرکز معتبر ریکاوری، برای تعمیر مراجعه کنید. عیب‌یابی، ترمیم و بازیابی و ریکاوری اطلاعات فلش، در مجتمع دیتا ریکاوری به کمک دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته انجام می‌گردد. شما می‌توانید برای بازگرداندن اطلاعات فلش خود، از متخصصین مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

آیا ریکاوری فلش فرمت شده امکان پذیر است ؟

ایا اطلاعات فلش فرمت شده ریکاوری میشود

مهم‌ترین نکته برای بازیابی اطلاعات فلش فرمت شده، این است که پس از فرمت نباید از فلش استفاده کرد. ذخیره اطلاعات جدید در فلش مموری، باعث می‌شود شانس بازیابی اطلاعات فلش مموری کاملا از بین برود. در این حالت، حتی با بهترین نرم‌افزارهای ريكاوري فلش نیز نتوان کاری برای برگرداندن حافظه فلش انجام داد. بنابراین، اگر قصد برگرداندن اطلاعات فلش فرمت شده را دارید، بعد از فرمت کردن بلافاصله فلش را از کامپیوتر جدا و تا زمان برگرداندن فلش فرمت شده از آن استفاده نکنید.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

نکته بعدی در مورد نرم افزار ریکاوری فلش فرمت شده برای اندروید است. این برنامه فلش ریکاوری با گوشی اصلا مورداستفاده نیست، چون درصد موفقیت آن بسیار پایین‌تر از نرم‌افزارهای کامپیوتر خواهد بود. متخصصین با کمک کامپیوتر و لپ‌تاپ به بهترین شکل بازیابی اطلاعات فلش مموری فرمت شده را انجام می‌دهند. با نرم‌افزار مخصوص بازیابی فلش فرمت شده، احتمال زیادی برای ریکاوری اطلاعات و بازیابی فلش مموری وجود دارد.

آموزش بازیابی اطلاعات فلش مموری

برای ریکاوری اطلاعات فلش روش‌های مختلفی وجود دارد که تعدادی مطمئن‌تر هستند. مثلا بازیابی فلش با دستگاه pc3000 به نسبت روش‌های نرم‌افزاری، بهترین روش است. تکنسین با توجه به اهمیت اطلاعات حذف‌شده، یکی از روش‌ها را برای ریکاوری اطلاعات انتخاب می‌کند. مطمئناً هزینه بازیابی با دستگاه pc3000 به علت تخصصی بودن ابزار و کیفیت بازیابی اطلاعات، بیشتر از روش‌های دیگر است.

ریکاوری اطلاعات فلش مموری با نرم افزار

یکی از شیوه‌های بازیابی اطلاعات فلش مموری استفاده از نرم‌افزارهای خاص است. مجموعه دیتا ریکاوری ایران، دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای پیشرفته زیادی برای ریکاوری فلش داراست. البته استفاده از این نرم‌افزار، اصلا تضمینی برای ریکاوری تمام اطلاعات ندارد.

برای اطلاعات مهم بهتر است به سراغ دستگاه pc3000 بروند. از میان برنامه‌های موجود برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات فلش مموری می‌توان به نرم‌افزارهای iCare Data Recovery Software Enterprise v5.1 و WinRecovery CardRecovery 5.30.1206 و USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0 اشاره نمود.

بازیابی اطلاعات فلش با دستگاه pc3000

یکی دیگر از شیوه‌های ریکاوری اطلاعات فلش مموری در مراکز معتبر بازیابی اطلاعات استفاده از دستگاه پیشرفته pc3000 است. این ابزار یکی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود برای بازیابی اطلاعات است. البته خرید pc3000 برای کاربر عادی، به دلیل قیمت بالا، به‌صرفه نیست. بنابراین در صورت لزوم به استفاده از این دستگاه، باید به مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات، مثل دیتا ریکاوری ایران، مراجعه کنید.

بازیابی اطلاعات با این روش نیز تضمین ۱۰۰ درصدی ندارد، اما در مقایسه با روش‌های ریکاوری دیگر، قابل‌اعتمادتر است.

برگرداندن اطلاعات پاک شده فلش با گوشی

حتما در سایت‌های مختلف به نرم‌افزارهایی با عنوان ریکاوری فلش مموری با گوشی آندروید، بازیابی اطلاعات فلش با گوشی یا چگونه فلش را با گوشی ریکاوری کنیم برخورد کرده‌اید. اما باید بگوییم که ریکاوری فلش مموری با گوشی امکان‌پذیر نیست. اگر هم این کار انجام شود، اطلاعات بسیار کم و سطحی را بازیابی خواهد کرد.

درمجموع، نرم‌افزارهای بسیار کمی برای ریکاوری فلش فرمت شده با گوشی اندروید وجود دارد و بیشتر آن‌ها هم کاربرد خاصی ندارند. گوشی موبایل امکانات بسیار کمی در مقایسه با ویندوز برای بازیابی اطلاعات فلش دارد. پس به‌جای بازیابی اطلاعات پاک شده فلش مموری با گوشی از برنامه‌های مناسب ریکاوری فلش مموری کمک بگیرید.

بازیابی اطلاعات پاک شده فلش مموری

احتمالا برای شما پیش‌آمده که اطلاعاتی مثل عکس، فیلم و… را پاک یا ناخواسته‌ فلش خود را فرمت کنید. مواردی چون، حذف ناگهانی، ویروسی شدن فلش، آسیب فیزیکی فلش مموری، باگ نرم‌افزاری، خرابی پاور می‌‌تواند سبب پاک شدن داده‌های فلش مموری شود. و اگر اطلاعات درون فلش، بااهمیت باشند شما به دنبال برگرداندن فایل حذف‌شده از فلش باشید.

البته باوجود این اتفاقات، نیازی به نگرانی نیست، چون همان‌طور که گفتیم روش‌های مختلفی برای ریکاوری فایل‌های پاک‌شده فلش وجود دارد. در بعضی مواقع حتی بدون مراجعه به مراکز ریکاوری اطلاعات، و با برخی از نرم‌افزارها می‌توان ریکاوری فلش پاک‌شده را خودتان انجام دهید.

نرم افزارهای EaseUS Data Recovery Wizard و Recover My Files از برنامه‌های قدرتمند برای برگرداندن اطلاعات فلش پاک شده هستند. با استفاده از این برنامه هم می‌توان اطلاعات داخل حافظه کامپیوتر را بازیابی کردد و هم بازیابی فایل‌های پاک شده فلش، حافظه‌های جانبی و هر درایوی را انجام داد. از قابلیت‌های این نرم‌افزارها می‌توان به بازیابی اطلاعات از هارد فرمت شده، بازگرداندن اطلاعات فلش پاک شده (فیلم، عکس، فایل‌های مختلف و…)، بازیابی پارتیشن درایو کامپیوتر، بازیابی هارد خراب‌شده اشاره کرد.

پاک شدن اطلاعات فلش

پاک شدن اطلاعات فلش مشکلی حادی برای همه کاربران است. در این حالت اطلاعات پاک شده و شما باید زمان و هزینه‌ای را صرف ریکاوری فایل های پاک شده فلش خود نمایید. در پاک شدن ناگهانی اطلاعات فلش مموري عواملی مانند خطای انسانی، نوسان برق، ضربه فیزیکی، ارور فلش و پاک کردن کلی اطلاعات، بدافزار و ویروس و… نقش دارند.

اگر قصد پاك كردن اطلاعات فلش بدون برگشت را دارید، می‌توانید از چند راهکار ساده در زیر استفاده کنید.

  1. فرمت فلش مموری و تغییر فایل سیستم از FAT32 به NTFS یا برعکس
  2. حذف کامل اطلاعات فلش مموری با کمک نرم‌افزار CCleaner و ابزار Drive Wiper
بازیابی اطلاعات فلش چگونه انجام میشود؟

نحوه بازیابی اطلاعات فلش

طریقه ریکاوری فلش به دو روش است که در ادامه توضیحاتی در این‌باره برای شما آورده‌ایم.

بازیابی اطلاعات فلش با دستگاه PC3000

جدیدترین ابزار ریکاوری اطلاعات فلش در دنیا دستگاه PC3000 Flash است که جهت بازیابی فلش ها استفاده می‌گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بدون جداسازی هارد فلش مموری ها، با اتصال آن به دستگاه PC3000 و توسط نرم افزار سیستم به‌راحتی اطلاعات فلش قابل‌دسترس خواهد بود.

نحوه ریکاوری فلش، با جداسازی چیپ اصلی و بازیابی اطلاعات

اما اگر روش بالا جواب نداد، برای ریکاوری فلش حتما چیپ اصلی دیتا (NAND Flash) از روی برد جدا شده و تمام مراحل به کمک دستگاه شبیه‌سازی می‌شود. مراحل آن به شرح زیر خواهد بود:

  1. جداسازی قالب اصلی فلش
  2. پیدا کردن حافظه فلش و دمای ذوب آن را با روغن فلکس پایین می‌آورند. سپس متخصص پایه‌های فلش را بدون صدمه جدا می‌کند.
  3. سپس به کمک مسواک و تینر ۱۰.۰۰۰ شروع به شستشوی حافظ فلش کرده تا پایه‌ها پاک‌شده و بتوان به سیستم وصل کرد.
  4. بعد با پنس مناسب پایه‌های حافظه را به دستگاه PC3000 متصل می‌کنند. و از این به بعد، نرم‌افزار خود شروع به خواندن محتویات فلش و برگرداندن اطلاعات پاک شده فلش می‌نماید.

بازیابی اطلاعات فلش رایگان

سرویس‌های ارائه شده در مرکز دیتا ریکاوری ایران، تنها منحصر به برگرداندن اطلاعات فلش پاک شده نیست. بلکه کلیه تعمیرات مرتبط با هارد مانند تعمیر عدم شناسایی هارد دیسک، تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده، تعمیر هارد بدسکتور، ریکاوری اطلاعات پاک شده هارد، تعمیر برد سوخته و… را شامل می‌شود. اما ریکاوری فلش رایگان انجام نمی شود، بلکه بررسی و اعلام میزان خرابی و نحوه رفع مشکل بدون هزینه در مجتمع دیتا ریکاوری ایران انجام می‌گیرد.

ریکاوری فلش بدون نرم افزار

می‌توان فایل‌های پاک شده هارد دیسک را بدون استفاده از نرم افزار بازیابی کرد. البته فقط فایل‌هایی که از سطل زباله حذف شده‌اند یا با دکمه ترکیبی Shift+Delete برای همیشه پاک شده باشند.

اما آیا اطلاعات فلش قابل بازیابی است؟ در جواب این سوال باید بگوییم، بدون نرم افزار مخصوص ریکاوری فلش احتمال بازیابی داده‌ها بسیار کم است. بااین‌حال، یکی از روش‌های ریکاوری فلش، با استفاده از CMD است. البته در این روش، اطلاعات تنها از سکتورهای معیوب فلش بازیابی می‌شود و برای بازگردانی اطلاعات فلش مموری فرمت شده کارایی زیادی ندارد.

  1. ابتدا فلش را به کامپیوتر متصل کنید. سپس CMD را به‌صورت Run as administrator اجرا نمایید. بعد دستور chkdsk X: /f/x/r را روی صفحه تایپ و اینتر را فشار دهید. توجه داشته باشید که حرف X را با حرف درایو فلش خود در کامپیوتر جایگزین کنید.
  2. بعد از اتمام کار، دستور *.*:ATTRIB -H -R -S /S /D X را وارد کنید. (در اینجا هم حرف X همان حرف درایو فلش در سیستم شماست). صبر کنید ریکاوری فلش به پایان برسد. اگر کار موفقیت‌آمیز باشد، فایل‌های حذف شده به پوشه‌های قبل بازگردانده می‌شوند.

بهترین گزینه برای حرفه‌ای انجام دادن بازیابی اطلاعات فلش بدون نرم افزار، مراجعه به متخصصین و مجتمع‌های ریکاوری دیتا و استفاده از نرم‌افزارهای مناسب خواهد بود.

بازیابی فلش خراب

قبل از اتصال فلش مموری آسیب‌دیده به، باید آن را به‌دقت بررسی کنید. مراحل بازیابی اطلاعات فلش خراب عبارت است از:

  1. یک دستمال پنبه‌ای آغشته به الکل، محل اتصال فلش با پورت یو اس بی را تمیز نمایید.
  2. بعد از تمیزکاری، اجازه دهید تا خشک شود.
  3. پوشش روی فلش را بررسی کنید. اگر شکاف یا ترکی بود، آن را درون ظرف کوچکی حاوی برنج، به مدت یک شب، قرار دهید. برنج می‌تواند رطوبت را جذب کند.
  4. فلش مموری را به کامپیوتر متصل کنید. اگر بعد از اتصال فایل‌ها قابل دستیابی بود، یعنی مشکل برطرف شده است.
  5. اما اگر مشکل رفع نشد و اطلاعات فلش مموری در دسترس نبود. باید به مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه نمایید.

بازیابی فلش سوخته

ریکاوری فلش سوخته تنها با مراجعه به مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات و با استفاده از دستگاه pc3000 ممکن خواهد بود. کاربرانی که اطلاعات مهمی در فلش سوخته داشتند، حتما برای فلش سوخته بازیابی اطلاعات خود از این روش استفاده کنند. نحوه کار با ابزار pc3000 هم تنها در مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات ممکن است.

دستگاه pc3000 ازجمله قدرتمند‌ترین ابزار بازیابی اطلاعات است که بهترین حالت ریکاوری فلش سوخته را فراهم می‌سازد. در بیشتر مشکلات مرتبط با هارد، مانند ایرادات نرم‌افزاری (دیتکت نشدن، بدسکتوری، مشکلات ماژولی و…) قابلیت بازیابی اطلاعات با کمک دستگاه pc3000 وجود دارد.

بازیابی اطلاعات فلش ویروسی شده

فلش مموری نیز به دلیل اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوتر، ممکن است ویروسی شوند. در صورت مواجه با این مشکل، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا فلش خود را با یک آنتی‌ویروس معتبر اسکن و پاک‌سازی نمایید. بعضی‌اوقات، این مشکل با ویروس کشی حل می‌شود. در صورت ادامه‌دار بودن این مشکل، ابتدا از اطلاعات مهم فلش بکآپ بگیرید. سپس اقدام به فرمت کردن فلش خود با کامپیوتر نمایید.

در برخی مواقع نیز فلش سوخته هیچ اطلاعاتی را نشان نمی‌دهد. در این صورت و اگر اطلاعات فلش برای شما اهمیت زیادی دارد، به مراکز استاندارد ریکاوری فلش مراجعه کنید. بازیابی فلش ویروسی با استفاده از روش‌های حرفه‌ای ممکن است.

ریکاوری فلش با کامپیوتر

اگر فلش شما مشکل فیزیکی نداشت، برای ریکاوری اطلاعات آن می‌توانید از نرم‌افزارهای بازیابی کمک بگیرید. نرم‌افزارهای رایگان زیادی در این زمینه وجود دارند که با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل دانلود هستند. و استفاده از این نرم‌افزارها نیز بسیار راحت و بدون نیاز به مهارت خاصی ممکن است.

برای بازگرداندن فایل های پاک شده فلش به‌راحتی می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف مانند EaseUS Data Recovery Wizard و Recover My Files اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه نحوه بازیابی اطلاعات فلش مموری از طریق نرم‌افزار ارائه شده است:

  1. ابتدا نرم‌افزار را به‌طور کامل روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  2. فلش خود را به سیستم متصل کنید.
  3. بعد برنامه ریکاوری را اجرا و درایو موردنظر انتخاب کنید تا فرایند بازیابی اطلاعات آغاز شود.
  4. این برنامه می‌تواند بسیاری از اطلاعات فلش شما را بازیابی کند.

اما کمک گرفتن از یک متخصص باعث افزایش درصد موفقیت و دسترسی به اطلاعات درست می‌شود. و گاهی مواقع نیز عدم وجود نرم‌افزار معتبر و فرد مجرب می‌تواند باعث افزایش ریسک یا از بین رفتن کامل اطلاعات شود.

ریکاوری عکس های پاک شده فلش

یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی با آن برخورد کردند، پاک شدن عکس‌های درون فلش است. دلایل زیادی می‌تواند باعث بروز این حالت شود مثلا ویروسی شدن فلش، اشتباها پاک کردن عکس، وجود بدسکتور یا مشکل کامپیوتر قابل اشاره است. در این صورت برای ریکاوری عکس از فلش می‌توانید از نرم‌افزارهای ریکاوری اطلاعات برای حل مشکل استفاده کنید. اما در صورت عدم بازگشت اطلاعات می‌توانید به مراکز استاندارد جهت ریکاوری عکس فلش رجوع کنید تا بعد از بررسی فایل‌های موردنظر برای شما بازیابی شود.

ریکاوری فیلم های پاک شده فلش

اکثرا برای همه پیش‌آمده که اطلاعاتی مانند عکس، فیلم و… ذخیره‌شده در فلش، پاک شود. این اتفاق علت‌های متفاوت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مانند حذف اتفاقی، ویروسی شدن، خرابی فلش، باگ نرم‌افزاری، خرابی پاور می‌تواند داشته باشد. در صورت مواجه با این اتفاق، بدون نگرانی و با روش‌های متعددی می‌توانید فلش مموری خود را ریکاوری کنید.

در صورت نیاز هم می‌توانید به متخصصان این امر ریکاوری فیلم از فلش، مانند مجتمع ریکاوری دیتا ایران مراجعه کنید.

ریکاوری فلش مموری سوخته امکان پذیر است ؟

چگونه فلش سوخته را بازیابی کنیم

شاید برای شما پیش‌آمده باشد که متوجه شوید فلش شما کار نمی‌کند و اطلاعات آن نمایش داده نمی‌شود. سوختن فلش مموری علت مختلفی دارد که می‌تواند دلایل نرم‌افزاری و به دلیل آسیب سخت‌افزاری فلش از کار می‌افتد.

مهم‌ترین سؤال در این شرایط این است که، چگونه اطلاعات حذف شده فلش را برگردانیم؟ در پاسخ باید گفت، بعضی‌اوقات می‌توان بازیابی فلش پاک شده را انجام داد. البته اگر آسیب فیزیکی به برد یا قطعات الکترونیکی جدی نباشد و در صورت دسترسی به حافظه، این کار ممکن است. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای بازگردانی فلش سوخته چه کنیم.

  1. کار با حافظه NAND شروع می‌شود. بعد از باز کردن حافظه بدون آسیب و به‌وسیله هات گان (هوای گرم)، حافظه از دستگاه جدا می‌شود.
  2. برای جداسازی، پایه‌های حافظه فلش NAND را با کمی خمیر فلکس چرب کنید تا به‌راحتی و بدون اکسید شدن ذوب شود. تا بدون مشکل این قطعه جدا شود.
  3. سپس با حرارت مناسب و بدون آسیب به برد یا حافظه فلش، آن را با گرما و یک پنس از برد جدا می‌کنند.
  4. بعد از جداسازی قطعه از برد، آن را با تینر ۱۰۰۰۰ فوری و یک برس پاک می‌کنند تا خمیر فلکس از پایه‌ها جدا شود.
  5. به‌وسیله یک پنس حافظه فلش را به دستگاه PC-3000 Flash متصل و برنامه ریکاوری اجرا می‌شود.
  6. پس از خواندن اطلاعات حافظه، آنالیز داده و پس‌ازآن برگرداندن فلش سوخته با ابزار PC-3000 Flash انجام می‌شود.

ریکاوری فلش مموری با لپ تاپ

برای بازیابی اطلاعات فلش حتما یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ با ویندوز 7 یا بالاتر موردنیاز است. اصلا به این تبلیغات در مورد ریکاوری فلش با گوشی موبایل وجود دارد، توجه نکنید. چون ریکاوری فلش با لپ تاپ، خیلی راحت و بی‌دردسر خواهد بود.

قیمت بازیابی اطلاعات فلش مموری

همانطور که اشاره کردیم در صورت حذف شدن اطلاعات ذخیره شده در فلش مموری، امکان بازیابی اطلاعات توسط متخصصان زبده و با تجربه در مرکز  ما در کوتاه ترین زمان میسر خواهد بود. لازم به ذکر است که مرکز دیتاریکاوری ایران ضمن داشتن سابقه ای درخشان در خصوص ریکاوری اطلاعات، موبایل و…  توانایی بازیابی اطلاعات از دست رفته شما را دارد. ضمن اینکه مرکز ریکاوری اطلاعات فلش مموری امنیت اطلاعات شخصی موجود در فلش مموری را نیز ضمانت می کند.

چنانچه شما هم با مشکل از دست رفتن اطلاعات فلش مموری (عکس، فیلم، فایل، متن و…) مواجه شده اید لازم است بدانید که ضمن اطمینان به دانش و تخصص کارشناسان با تجربه مرکز دیتاریکاوری ایران و با پرداخت هزینه بازیابی اطلاعات فلش مموری می توانید برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته فلش مموری خود اقدام نمایید.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

خدمات دیتاریکاوری ایران در بازیابی اطلاعات

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فایلی را از عمد و یا سهواً پاک کرده باشی و مجدد به آن نیاز پیدا کرده باشید و به دنبال راه حلی برای بازگرداندن و ریکاوری فایلتان باشید. نرم افزار های بسیار متعددی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند و نمی توان تعیین کرد که بهترین نرم افزار در زمینه ریکاوری اطلاعات از دست رفته فلش مموری چه نرم افزاری می باشد.

نکته مهم در نرم افزارهای بازیابی اطلاعات فلش مموری این است که اکثراً فایل های پاک شده را پیدا می کنند اما لزوماً نمی توانند تمامی اطلاعات را باز گردانند. به همین خاطر نیاز به مرکز بازیابی اطلاعات فلش مموری برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته در این گونه موارد به شدت احساس می شود.

برای آشنایی با خدمات دیتاریکاوری ایران به اطلاعتان می‌رسانیم که این مجموعه از اولین مراکز تخصصی و اصولی بازیابی اطلاعات فلش مموری می باشد که با وجود کارشناسانی با تجربه و ضمن بهره گیری از ابزار های پیشرفته و به روز اطلاعات از دست رفته را بازیابی می نمایند. شما کاربران گرامی با مراجعه حضوری به مرکز ریکاوری اطلاعات فلش مموری دیتاریکاوری ایران می توانید داده های از دست رفته در فلش خود را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دریافت نمایید.

    برای این نوشته 23 نظر ثبت شده است

      1. با سلام
        هزینه ریکاوری مشخص نیست و به موارد زیادی بستگی داره که پس از چکاپ دیوایس باید انجام بگیره ولی اصولا هزینه ریکاوری از حداقل 150هزار تومان شروع میشه.

      1. با سلام
        بله تعمیر فلش سوخته رو هم انجام میدیم منتها باید قبل از تعمیر ،فلش رو با دستگاه های مخصوص چک کنیم و پس از شناسایی دقیق مشکل جواب دقیق تری بدیم.

      2. با سلام
        اگر ریکاوری درست و اصولی انجام بشه عموماً کمترین آسیب رو می بینن. ریکاوری باید با استفاده از سخت افزار و نرم افزار مخصوص انجام بگیره و ریکاوری با نرم افزار های موجود در بازار خروجیش کیفیت خوبی نخواهد داشت و حتی ممکن است به اطلاعات شما آسیب برسانند. اگر مایل به ریکاوری هستید و تا به حال دیوایستون رو با این نرم افزار ها تست نکردید حتما بیارید دفتر ما تا در بازیابی اطلاعاتش کمکتون کنیم.

    1. سلام وقت بخیر
      خسته نباشید
      یه سوالی داشتم ، چرا وقتی فایل ها ریکاوری میشن آسیب می بینن و دیگه قابل استفاده نیستن ؟
      راه حلی هست که بتونیم اطلاعات رو بازیابی کنیم ولی آسیبی به اطلاعات وارد نشه؟

      1. با سلام
        بله مشکلی نیست و احتمال بازیابی اطلاعاتتون زیاده فقط نباید فلش رو با نرم افزار های دیگه تست کنید چون ممکنه به اطلاعاتتون آسیب برسونه.

    2. با سلام و وقت بخیر حضور شما
      ببخشید فلش مموری من حدود چند ماه پیش خراب شده و باز نمی شه می خواستم ببینم امکانش هست اطلاعاتش رو بازیابی کرد؟

      1. با سلام
        منظور از خراب بودن چیه ؟ آیا موقع اتصال به سیستم شناسائی میشه ؟ ارور فرمت می ده ؟ یا چی؟ لطفا مشکل رو دقیق تر توضیح بدید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم .

    3. تو اکثر روش های ریکاوری فقط فایلهای متنی راحت برمی گردن و فیلم و ویدئو اکثرا موقع ریکاوری درست اجرا نمیشن. می خواستم بپرسم روش ریکاوری شما هم همین مشکل رو داره؟

      1. با سلام
        نخیر – اگر ریکاوری با دستگاه ها و نرم افزار های مخصوص انجام بگیرد بسیاری از اطلاعات با کیفیت بالا بازیابی می شوند.بحث ریکاوری اطلاعات باید توسط متخصص این امر انجام پذیرد و اگر این کار توسط فردی غیر متخصص انجام بگیره ممکنه که به اطلاعاتتون آسیب وارد بشه.

    4. سلام
      من عکس و فیلم از فلشم کات کردم ریختم تو کامپیوتر و اشتباهاً رو دکمه اندو کلیک کردم . اگه بیارم برای ریکاوری امکان داره تمامی عکس و فیلم هام برگرده و اینکه هزینه ریکاوری چقدر میشه؟

      1. با سلام
        در درجه اول باید فلشتان را به دفتر ما بیارید تا پس از چکاپ مشخص کنیم که چه میزان از اطلاعاتتون در داخل اون دیده میشه .اگر امکان داشته از فلش عملیات بازیابی رو انجام میدیم و در غیر این صورت باید کامپیوترتون رو برای تست و بازیابی اطلاعات به دفتر مون بیارید.

    5. سلام وقت بخیر
      فلش من بخش usb که از طریق اون به کامپیوتر وصل میشه ،شکسته و الان اصلا باز نمیشه .می خواستم ببینم میشه اطلاعات داخلش رو یه جوری بازیابی کرد؟

      1. با سلام
        ما با یکسری از تکنیک ها و ترفند ها می توانیم تعدادی از خرابی ها ، شکستگی ها و مشکلات سخت افزاری رو بر طرف کنیم ولی برای جواب دقیق تر شما می تونید عکس فلشتون رو در واتساپ برای ما ارسال کنید بررسی کنیم ببینم امکانش هست یا خیر.

    6. سلام
      من فیلم عروسیم داخل فلش بود الان پاک شده بعد از اینکه پاک شده داخلش فیلمه دیگه ای هم ریختم .
      به نظرتون برمی‌گرده؟ چون شنیدم اگه ازش استفاده کنی دیگه بر نمیگرده.

      1. با سلام
        اگر ریکاوری درست و اصولی انجام بشه عموماً کمترین آسیب رو می بینن. ریکاوری باید با استفاده از سخت افزار و نرم افزار مخصوص انجام بگیره و ریکاوری با نرم افزار های موجود در بازار خروجیش کیفیت خوبی نخواهد داشت و حتی ممکن است به اطلاعات شما آسیب برسانند. اگر مایل به ریکاوری هستید و تا به حال دیوایستون رو با این نرم افزار ها تست نکردید حتما بیارید دفتر ما تا در بازیابی اطلاعاتش کمکتون کنیم.

    7. سلام وقت بخیر فلش مموری من فایل های بزرگ تر از 400 مگ رو قبول نمیکنه .مشکل از چیه؟ اگر بیارم می تونید مشکلش رو حل کنین؟

      1. با سلام
        یکبار فلشتان را کاملا خالی کرده و فرمت کنید اگر مشکل حل نشد بیارید دفتر تا بیشتر بررسی بشه

    8. سلام وقت بخیر فیلم نامزدیم رو فلش بود چندماه پیش اشتباها پاک شد دکمه اشتباهی زدم از فلش هم دیگه استفاده نکردم.قابل بازگشت هست؟هزینش چقد میشه؟و اینکه تا چند وقت فلش. قابل ریکاوری هست؟شنیدیم میگن از یه مدت زمانی بیشتر بگذره دیگه اطلاعات ریکاوری نمیشن

      1. سلام وقت به خیر متاسفم بابت اتفاقی که افتاده
        اگر روش کاری انجام نداده باشید و فلش از لحاظ سخت افزاری سالم باشه احتمال بازگشت اطلاعاتتون زیاد هست
        و در مورد هزینه باید زحمت بکشید بیارید براتون تست کنیم فلش رو – تست و بررسی مون رایگان هست و بعد از بررسی شرایط فلش زمان و هزینه خدمتتون اعلام میشه

        در مورد زمان هم اگه فلش رو کنار بذارید و بهش کاری نداشته باشید اطلاعات اسیبی نمیبنند فقط با نرم افزار های رایج توی اینترنت و بدون رعایت اصول درست کار نباید کاری روش انجام بشه چون ممکنه اطلاعات رو آسیب بزنه

    9. سلام عکس های ویدیو های کربلا داخل فلش بوده و چند هفته پیش پاک شده داخل فلش هم چیزی ریختم و ظبط کردم ایا میشه ریکاوری بشه جایی هست که بشه ریکاوری کنن مثل محصولات فرهنگی یا کافی نت ؟ هزینش چند میشه لطفا سریع جواب بدین

      1. سلام وقت به خیر
        کار درستی کردید که چیزی روش کپی نکردید

        به احتمال خیلی زیاد بله قابل ریکاور هست – باید توسط متخصص با تجهیزات کامل و درست کار انجام بشه
        کافی نت تجهیزات سخت افزاری درست و کافی برای ریکاوری کامل اطلاعات شما رو تو دسترس نداره

        اگه خواستید میتونیم در خدمتتون باشیم – با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا توی واتس اپ پیام بدید بهمون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا