رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ریکاوری و بازیابی اطلاعات cf

یکی از دردسرهای عکاس ها بازیابی اطلاعات cf است. امروزه کارت‌های حافظه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند. در بسیاری از دوربین‌های عکاسی نیز از کارت حافظه استفاده می‌شود. به دلیل آنکه اکثر دوربین‌ها حافظه داخلی ندارند، برای ذخیره فایل‌های خود از کارت حافظه استفاده می‌کنند. هر دوربین با توجه به مدل خود، کارت حافظه مخصوص خود را نیز استفاده می‌کند. کارت‌های حافظهcf  یا compact flash بیشتر در دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که اطلاعات و فیلم‌های موجود روی کارت حافظه دوربین فیلمبرداری یا عکاسی از بین برود، باید برای بازیابی اطلاعات cf دوربین خود از متخصصین مربوطه کمک بگیرید. پاک شدن و یا از بین رفتن اطلاعات موجود روی کارت حافظه cf ممکن است خسارات زیادی را برای کاربر به دنبال داشته باشد.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای که از کارت حافظه cf برای ذخیره اطلاعات خود استفاده می‌کنند، عموماً دارای اطلاعات و فیلم‌های مهم مانند فیلم‌های  عروسی و یا مجالس و برنامه‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی و … هستند و ارزش مادی و معنوی زیادی برای اشخاص دارند. در صورتی که به دلایل مختلف کارت حافظه دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای دچار آسیب شود و اطلاعات موجود روی آن از بین برود، بهتر است برای ریکاوری اطلاعات cf دوربین خود با مرکز دیتاریکاوری ایران تماس گرفته و از کمک متخصصان موجود در این مرکز استفاده کنید.

کارت حافظه cf یا  compact flash

کارت‌های حافظه cf در سال ۱۹۹۴ توسط سن دیسک ارائه شدند و در دستگاه‌های مختلفی مورد استفاده قرار ‌گرفتند. اما امروزه این کارتها در دوربین‌های DSLR فوق حرفه‌ای استفاده می‌شوند و همچنین در دوربین‌های کانن بیشتر مورد استفاده هستند. این کارت‌ها از لحاظ اندازه بزرگتر از نمونه‌های دیگر بوده و برای ضبط اطلاعات از حافظه فلش استفاده می‌کنند و ظرفیت این کارت‌ها از ۲ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگ متفاوت است.

کارت‌های حافظه cf در گذشته سرعت بیشتری در انتقال داده‌ها  و همچنین ظرفیت بیشتری برای ذخیره اطلاعات داشتند. اما امروزه با پیشرفته شدن کارت‌های حافظه تفاوت زیادی بین انواع آنها وجود ندارد. در کارت‌های حافظه cf حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات با حرف X مشخص می‌شود که در واقع به معنای ۱۵۰ کیلوبایت بر ثانیه است. برای آنکه سرعت کارت حافظه cf مورد استفاده خود را بدانید، باید عددی که قبل از حرف X روی کارت حافظه نوشته شده را در ۱۵۰ ضرب کنید و سرعت کارت حافظه cf خود را اطلاع به دست آورید. کلاس بندی کارت‌های حافظه cf با UDMA مشخص می‌شود و آخرین شماره UDMA7 است و حداکثر سرعت آن ۱۶۷ مگابایت بر ثانیه است.

کارتهای حافظه cf استحکام و پایداری بالایی دارند. این کارت‌ها در حرارت‌های بالا و یا سرمای زیاد مشکلی پیدا نخواهند کرد و اصولاً کارت‌های cf نسبت به کارت های SD که بسیار متداول تر هستند، نسبتا سرعت بیشتری دارند و به همین علت برای دوربین‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دلایل آسیب دیدن کارت حافظه cf

کارت‌های حافظه در دهه‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و امروزه در بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال از این کارتها برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود و نیز بسیاری از دوربین‌های دیجیتال به کارت حافظه احتیاج دارند. در دوربین‌های حرفه‌ای از کارت حافظه cf بیشتر استفاده می‌شود به دلیل آنکه این کارت حافظه سرعت و ظرفیت ذخیره بالایی دارد. اما کارتهای حافظه ممکن است بر اثر عوامل مختلفی آسیب دیده و اطلاعات آنها در معرض نابودی قرار بگیرد، که در این صورت باید برای بازیابی اطلاعات cf از مرکزی معتبر کمک بگیرید.

کارت‌های حافظه cf قسمت‌های متحرک مانند هد و موتور ندارند اما بدون خرابی نیستند و ممکن است بر اثر دلایل مختلف دچار اشکال شوند. این کارت‌ها با این که در مقابل ضربه بسیار مقاوم هستند اما در صورتی که آسیب فیزیکی شدید باشد احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها هم وجود دارد. در صورتی که شوک الکتریکی نیز وارد شود، ممکن است اطلاعات روی کارت از بین برود. ویروس‌ها هم می‌توانند به این کارتها آسیب زده و اطلاعات آنها را پاک کنند. در صورتی که کارت حافظه فرمت شده و یا تقسیم بندی آن از بین برود نیز اطلاعات آن در معرض نابودی قرار می‌گیرد. سوختن کارت و یا عیب‌های الکترونیکی موجود در آن هم از دلایل آسیب دیدن کارت حافظه هستند.

اگر در دوربین و یا سیستم پیغام فرمت کردن هارد مشاهده شود، نشانه وجود مشکلی در کارت حافظه خواهد بود. در صورت بروز هر یک از این عوامل باید، کارت حافظه را از دوربین و سیستم خارج نموده و برای ریکاوری اطلاعات cf خود با دیتاریکاوری ایران تماس گرفته و از متخصصین مجرب این مرکز کمک بگیرید.

دلایل آسیب دیدن کارت حافظه cf

هزینه ریکاوری اطلاعات cf

ریکاوری اطلاعات cf یا compact flash یا همان حافظه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای از اهمیت خاصی برخوردارند. بدین صورت که اطلاعات و فیلم‌های موجود روی کارت حافظه دوربین فیلمبرداری یا عکاسی اگر از بین بروند، برگرداندن آن ها نیازمند تخصص و تجربه افراد متخصص می باشد.

تمام تلاش مجموعه متخصص دیتاریکاوری ایران در راستای ارائه ی بهترین خدمات با منصفانه ترین هزینه ها بوده است. این مرکز با به کارگیری مهندسین معتبر و مجرب تا به اکنون توانسته است تمام فعالیت های مربوط به بازیابی اطلاعات cf را به نحو احسن انجام داده و به عنوان یک مرکز معتبر شناخته و معرفی گردد.

 باید ها و نباید های کارت حافظه cf

چنانچه کارت حافظه cf دچار اشکال شود و اطلاعات آن از بین برود و نتوانید به آنها دسترسی داشته باشید، باید یک سری نکات را رعایت کنید تا در اسرع وقت متخصصان بتوانند به بازیابی اطلاعات cd اقدام کنند. در زمانی که کارت حافظه cf دچار اشکال می‌شود آن را از دوربین خارج کنید و از فیلم برداری یا عکاسی خودداری نمایید. هم‌چنین اگر کارت حافظه روی سیستم کامپیوتر دچار اشکال شده است آن را از کامپیوتر نیز جدا کرده و اطلاعات دیگری روی آن وارد نکنید.

اگر کارت حافظه cf خیس شود آن را در دمای اتاق گذاشته تا به صورت کاملا خشک شده و سپس مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که در سیستم پیغام فرمت کردن کارت حافظه cf به نمایش درآمد از فرمت کردن آن خودداری نمایید. چنانچه روی دوربین عکاسی پیغام فرمت را مشاهده کردید کارت حافظه را از دوربین خارج کنید. از اقدام خودسرانه برای بازیابی و یا تعمیر کارت حافظه بپرهیزید چون با کوچکترین اشتباهی احتمال دارد داده‌های خود را برای همیشه از دست بدهید. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای ریکاوری اطلاعات cf کمک گرفتن از دیتاریکاوری ایران است تا در بازه زمانی کوتاه دوباره اطلاعات خود را به دست آورید.

قیمت ریکاوری اطلاعات cf

همانطور که در بخش‌های قبل توضیح داده شد، کارت حافظه cf برای دوربین‌های حرفه‌ای بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطلاعات موجود روی آن بسیار ارزشمند بوده و ارزش مادی زیادی دارد. اگر بر اثر سهل انگاری یا عوامل مختلف دیگر اطلاعات روی کارت حافظه cf ناپدید شد یا از بین رفت باید حتما برای بازیابی اطلاعات cf خود با مرکزی معتبر و تخصصی تماس بگیرید تا بتوانید داده‌های خود را دوباره به دست آورید.

دیتاریکاوری ایران با در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفته و تکنولوژی روز و با کمک متخصصین و مهندسان برنامه نویس خود در زمانی کوتاه تمامی اطلاعات کارت حافظه cf را بازیابی کرده و به شما باز می‌گردانند. این مرکز دارای تعرفه‌های بسیار مناسبی برای هزینه بازیابی اطلاعات cf بوده و مهندسان مرکز بعد از بررسی کارت حافظه و میزان حجم اطلاعات آن و نوع آسیب وارد شده، قیمت ریکاوری اطلاعات cf را مشخص خواهند کرد که این هزینه در موارد متفاوت و با توجه به شدت آسیب وارد شده به کارت حافظه و ابزار مورد نیاز برای تعمیر و بازیابی اطلاعات cf ممکن است متغیر باشد.

هزینه بازیابی اطلاعات cf

مرکز ریکاوری اطلاعات cf

بازیابی اطلاعات در حالت کلی و برای هر نوع هارد و یا کارت حافظه و فلش و سایر موارد مشابه، کاری کاملا تخصصی است. چون در صورت عدم آگاهی از نحوه عملکرد کارت حافظه و نوع آن و نداشتن تخصص کافی برای بازیابی اطلاعات cf، با یک اشتباه احتمال دارد داده‌های خود را برای همیشه از دست بدهید و خسارات سنگینی به شما وارد شود. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند باید در وهله اول از افراد غیر متخصص مشاوره یا کمک نگیرید و کار را به دست متخصصین مربوطه بسپارید و در وهله دوم برای اطمینان از نتیجه کار با مرکز بازیابی اطلاعات cf در دیتاریکاوری ایران تماس گرفته و از امکانات این مرکز بهره‌مند شوید.

متخصصان مجرب مرکز ریکاوری اطلاعات cf ابتدا کارت حافظه را ارزیابی کرده و نهایتاً داده‌های آن را با همان کیفیت اول بازیابی می‌کنند و شما بعد از تحویل اطلاعات خود، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. هم‌چنین می‌توانید همزمان با بازیابی اطلاعات cf به صورت آنلاین از مراحل کار آگاهی پیدا کنید. دیتاریکاوری ایران دارای سابقه‌ای موفق و طولانی در زمینه بازیابی اطلاعات بوده و داده‌های ارزشمند شما را به سادگی بازیابی کرده و دوباره در اختیارتان قرار می‌دهد و از پیامدهای ناگوار از بین رفتن اطلاعات و خسارات مالی آن جلوگیری خواهد کرد و به این ترتیب باعث رضایت خاطر مشتریان خود می‌شود.

 

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

 

دیتاریکاوری ایران

دیتاریکاوری ایران دارای متخصصین و تکنسین‌های مجرب بوده و می‌توانند مشکلات انواع کارت حافظه را در زمانی کوتاه برطرف کرده و اطلاعات موجود روی آن را بازیابی کنند. در این مرکز متخصصان پس از بررسی کارت حافظه cf آسیب دیده، در صورت نیاز آن را تعمیر و سپس اطلاعات آن را بازیابی خواهند کرد.

در دیتاریکاوری ایران، متخصصین با کمک تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته و دانش به‌روز خود و همچنین نرم افزارهای تخصصی در این زمینه به ریکاوری اطلاعات cf پرداخته و تمامی اطلاعات موجود روی آن را با همان کیفیت قبل و بدون کم و کاستی دوباره در اختیار شما قرار خواهند داد.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

      1. با سلام
        لطفا ارور فرمت رو تایید نکنید و هرچه زودتر برای ریکاوری به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

      1. با سلام
        برای هزینه بازیابی اطلاعات cf بوده و مهندسان مرکز بعد از بررسی کارت حافظه و میزان حجم اطلاعات آن و نوع آسیب وارد شده، قیمت ریکاوری اطلاعات cf را مشخص خواهند کرد

      1. با سلام بله میتونید بعد از عملیت ویروس کشی اطلاعات را ریکاوری کنید.

      1. سلام
        بهتر است که در چنین زمانی خودتون اقدام نمیکردید و این کارو به متخصصان این زمینه میدادید

      1. سلام
        بذارید کارت حافظه در دمای اتاف خشک شه و بعد استفاده کنید.

      1. با سلام
        خیر استفاده از نرم افزارهای رایگان و عدم تخصص در این حوزه میتونه به اطلاعات شما اسیب وارد کنه

      1. با سلام
        شما میتونید هارد یا فلشی به ما بدید که اطلاعات شما رو داخل اون انتقال بدیم.

      1. با سلام
        بله اگه دستکاری نشده باشه به صورت 100 درصد قابل بازیابی هست.

      1. با سلام
        بله خدمات تعمیرات هم به صورت تخصصی با استفاده از تکنسین های با تجربه در مجموعه ما ارائه میشه

    1. سلام من کارت حافظمو به یه مرکزی سپردم اما گفتن قابل برگشت نیست عکسا و فیلم ها
      بیشترم عکسای مشتری بوده میشه کاریش کرد؟

      1. سلام دوست عزیز
        اگر آسیبی به کارت شما وارد نشده باشه و دستکاری نشده باشه میتونیم اطلاعات شما رو برگردونیم

      1. سلام دوست عزیز
        نگران نباشید و کارت خود را به دفتر ما ارسال کنید.

    2. کارت حافظه من به سیستم وصل بود اما انگار مشکل پیدا کرده چون سیستم اطلاعات رو بالا نمیاره مشکلش چی میتونه باشه؟

      1. سلام
        بهتر است که دوباره کارت حافظتون رو به سیستم وصل نکنید و آن رو به یک مرکز متخصص نشون بدید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا