رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ریکاوری اطلاعات و تعمیر هارد SSD

ما در این مقاله میخواهیم درمورد ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال صحبت کنیم واینکه دراین مواقع باید چه کرد؟ گاها ممکن است که هارد شما از کار بیوفتد اما شما به اطلاعات آن نیاز داشته باشید در این صورت باید هارد خود را بازیابی کنید که برای ابن امر نیازمند افراد متخصص هستید که ما در ادامه شمارا راهنمایی میکنیم.

فهرست مطالب

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

چنان‌چه هارد SSD شما به هر دلیلی با مشکل مواجه شده و به اطلاعات آن دسترسی ندارید، می‌توانید جهت ریکاوری هارد ssd اینترنال ، با دیتاریکاوری ایران تماس بگیرید و کار را به مجرب‌ترین متخصصین دیتاریکاوری ایران بسپارید. اگر هاردتان سوخته، اگر فرمت شده، اگر بی دلیل اطلاعات آن از دست رفته‌اند، اگر نوسانات برق در آن مشکل ایجاد کرده‌اند و … نیازی به نگرانی نیست. ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال و حتی ریکاوری مموری سوخته توسط متخصصین تیم دیتاریکاوری ایران به بهترین شکل و با حفاظت از اطلاعات خصوصی و محرمانه‌تان انجام خواهد شد. برای این کار می‌توانید با شماره‌های دیتاریکاوری ایران تماس بگیرید.

 

هارد اینترنال و هارد اکسترنال

به‌طور کلی، هارددیسک‌ها به دو دسته تقسیم می‌گردند:

  • اینترنال
  • اکسترنال

آن هاردهایی که درون کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها تعبیه می‌شوند هاردهای اینترنال اند و آن هاردهایی که بیرون از این دستگاه‌ها هستند و برای متصل‌کردن‌شان از کابل usb استفاده می‌شود هارد اکسترنال یا خارجی اند. این دسته‌ی اخیر، یعنی هاردهای اکسترنال، به سبب آن که در معرض جا به جایی بیش‌تری نسبت به هاردهای اینترنال هستند، بیش‌تر در معرض خطر و خرابی اند. همچنین عمده‌ترین تفاوت این دو هارد، پورت اتصال آن‌هاست. پورت هاردهای اکسترنال – همانطور که گفته شد-  از نوع USB و  پورت‌ هاردهای اینترنال متفاوت و جهت اتصال به مادربرد طراحی شده است.

هارد HDD و SSD

از لحاظی دیگر، می‌توان هاردها را به دو دسته‌ی زیر تقسیم کرد:

  • هارد HDD
  • هارد SSD

یکی از مزایای هارد SSD نسبت به هارد HDD این است که در هارد SSD، اطلاعات با سرعت بیشتری منتقل می‌شوند و از همین رو قیمت این نوع هارد نسبت به هارد HDD بیش‌تر است. افزون بر این، مزیت دیگر هارد دیسک‌های نوع SSD این است که نرخ خرابی آن‌ها کمتر از هاردهای نوع HDD است.

اما درعین‌حال عیب هارد دیسک SSD این است که با در عین بالاتر بودن قیمت، ظرفیتی کم‌تر نسبت به HDD دارد. یعنی کاربر با پرداخت همان مبلغی که برای خرید هارد دیسک نوع SSD هزینه کرده قادر است یک هارد نوع HDD با حجم بالاتر خریداری کند.

ADATA-SSD-discount

قیمت ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال | هزینه بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال

اطلاعات گوناگونی در یک هارد ذخیره می‌شوند و مکان‌های مختلفی هستند که این اطلاعات را در کامپیوتر‌های‌شان ذخیره می‌کنند؛ از دفاتر کوچک شرکت‌های بیمه گرفته تا بزرگ‌ترین سازمان‌ها. هر یک از این شرکت‌ها، سازمان‌ها داده‌های خامی دارند که در هاردها ذخیره هستند، روی آن‌ها پردازش انجام می‌شود و حاصل را نیز در هارد دیسک کامپیوترهای خود ذخیره می‌کنند. این اطلاعات شامل صفحات وب، دیتابیس‌ها، فایل‌های اکسل، ورد، فتوشاپ، انواع نرم افزارهای مهندسی و گرافیکی و … اند.

هنگامی که در یک کسب وکار اطلاعاتی از دست می‌رود، صدماتی به متصدیان امر وارد خواهد شد. شدت صدمات وارده نیز با اهمیت و ارزش اطلاعات رابطه مستقیم دارد. گاه خساراتی به یک آتلیه یا دفتر بیمه و … وارد می‌شود و گاهی نیز اطلاعات ارزش ملی داشته و زیانشان در سطح ملی است. اما اگر در یکی از این سازمان‌ها اطلاعات هارد و خصوصاً هارد SSD از بین رود، امکان ریکاوری اطلاعات آن توسط متخصصین دیتاریکاوری ایران وجود دارد. در صورتی که شما نیز اطلاعات هارد SSD اینترنال‌تان را از دست داده‌اید، می‌توانید برای بازیابی هارد SSD اینترنال با ما در دیتاریکاوری ایران تماس بگیرید.

همچنین هزینه تعمیر بدسکتور هارد در مرکز تخصصی ریکاوری هارد دیتاریکاوری ایران بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال | قیمت بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال

بدیهی است که هر چه اطلاعات از دست رفته‌ی یک هارد ارزش‌مندتر باشند و گم‌شدن‌شان مضرتر باشد، هزینه‌ای که برای ریکاوری اطلاعات هارد پرداخته می‌شود ناچیزتر به نظر خواهد آمد. اما خبر خوب این است که هزینه‌ بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال در مرکز دیتاریکاوری ایران به خودی خود کم است. اگر اطلاعات‌تان ارزش‌مند باشند که کلاً این هزینه به چشم نخواهد آمد. بنابراین در حالت کلی بهتر است که اصلاً نگرانی‌ای از بابت هزینه ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال نداشته باشید.

برای آگاهی از قیمت ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در تماس شوید. آن‌ها به طور کامل هر آن چه که در ارتباط با قیمت بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال وجود دارد را به شما خواهند گفت تا بتوانید با دیدی بازتر و آگاهی‌ای کامل‌تر سفارش‌تان را جهت بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. ما میتوانیم به شما در ریکاوری رم دوربین نیز کمک کنیم پس با ما در ارتباط باشید.

چند نکته در ارتباط با هارد SSD اینترنال

  1. برای ریکاوری اطلاعات هارد تحت هیچ شرایطی از نرم افزارهای رایگان استفاده نکنید و همچنین هارد خود را به یک فرد بی‌تجربه و بدون تخصص نسپارید. افزون بر این، از کپی کردن هرگونه اطلاعاتی روی آن‌ هارد خودداری کنید.
  2. بهتر است هر چند وقت یک بار برای حفاظت از اطلاعات هاردتان، پشتیبان گیری دوره‌ای انجام دهید.
  3. از قرار دادن مایعات و وسایل گرمایشی در نزدیک کامپیوتر خودداری کنید.
  4. کامپیوتری را که اطلاعات مهمی در آن دارید از دسترس کودکان یا افراد غیرمجاز خارج کنید.
  5. برای جابجایی لپ‌تاپ از کیف‌ها و ضربه‌گیرها استفاده کنید.
  6. برای محافظت سیستم خود در برابر گردوغبار و رطوبت از کاور مخصوص استفاده کنید.
  7. برای محافظت در برابر حملات ویروسی و هکری، یک آنتی ویروس قدرتمند و آپدیت روی کامپیوتر خود نصب کنید. بهتر است این آنتی ویروس، محصول یک شرکت معتبر باشد.
  8. برای جلوگیری از وارد شدن صدمه به کامپیوتر به سبب نوسانات برق، از محافظ‌های الکتریکی برای کامپیوتر و لپ‌تاپ خود استفاده کنید.
  9. لپ‌تاپ یا کامپیوتر و یا هارد اکسترنال خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید.

برای ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال می‌توانید تلفن را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چند نکته در ارتباط با هارد SSD اینترنال

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال |مرکز بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال

بازیابی اطلاعات هارد SSD اینترنال امری کاملاً تخصصی است و باید این کار را به متخصص آن بسپارید. دیتاریکاوری ایران متشکل از گروهی متخصص و مجرب در این زمینه است که هر یک می‌توانند با توجه به میزان دانش و تجربه و تخصص خود و با استفاده از  ابزارهای پیشرفته و تکنولوژی‌های جدیدی که در اختیار دارند، موجب ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال شوند.

دیتا ریکاوری ایران دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه ریکاوری اطلاعات بوده و همچنین دارای امکانات و ابزارهای پیشرفته است. این کلینیک دارای اتاق پاک یا کلین روم است و می‌تواند جراحی هارد را به صورت کاملا تخصصی انجام داده و در نهایت اطلاعات هارد را بازیابی کرده و آنها را مجدداً در اختیار کاربر قرار دهد. شما میتوانید این اطمینان را در مورد بازیابی مموری کارت نیز داشته باشید زیرا مسئولیت پذیری از بخش های مهم ما در مرکز ریکاوری هارد دیتاریکاوری ایران است.

تعهد کاری و کیفیت بالای کار توسط مهندسان و متخصصان این مرکز موجب نتیجه‌ی مطلوب و موفق در زمینه ریکاوری اطلاعات شده است. کیفیت کار متخصصان دیتاریکاوری ایران را با این جملات نمی‌توانید به خوبی دریابید بلکه بهتر است به صورت عملی ببینید که به چه ترتیب و به چه نحو می‌توانند کارشان را انجام دهند.

     اکسترنال ssd هارد

    مانند HHD تقسیم می شود. هارد اکسترنال HDD و SSD هارد اکسترنال به دو نوع

    هاردهای اصلی کامیپوتر دارای دیسک گردان می باشد که اطلاعات با گردش سریع دیسک،  که SSD به صورت الکترومغناطیسی بر روی آن نوشته و ذخیره می گردد. هارد اکسترنال

    است هیچ قطعه گردان و متحرکی ندارد و اطلاعات بر رویSolid State Drive مخفف

    نسبت به HHD خازن ها، مدارات و ترانزیستورها نوشته و نگهداری می شود. هاردهای

    در برابر ضربه حساس تر بوده و امکان از بین رفتن اطلاعات در آن ها بیشتر SSD

    است.

    قیمت بازیابی اطلاعات هارد ssd اکسترنال | هزینه ریکاوری اطلاعات هارد ssd اکسترنال

    جهت اطلاع از قیمت بازیابی اطلاعات باید توجه کنید که، از کامپیوتر در شرکت ها، سازمان ها، ارگان های خصوصی و دولتی جهت انجام کارهای مختلف و همچنین ذخیره اطلاعات مهم و محرمانه استفاده می شود. علاوه بر این موارد برای مصارف خانگی نیز از کامپیوتر استفاده می شود. برای ذخیره انواع اطلاعات اعم از  استفاده SSD عکس، فیلم، صوت و فایل های مختلف از انواع هاردها از جمله هارد

    ریکاوری آن تنها SSD می شود. از آن جا که با حذف اطلاعات از هاردها از جمله هارد

    توسط متخصصین این امر امکان پذیر می باشد، بنابراین حفظ و نگهداری از اطلاعات موجود در هارد از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

    بازیابی اطلاعات هارد ssd اکسترنال | ریکاوری اطلاعات هارد ssd اکسترنال

    فاقد هرگونه قطعه متحرک می باشد HDD بر خلاف هارد SSD از آن جا که هاردهای

    بنابراین احتمال آسیب دیدن اجزای ذخیره سازی این هارد بسیار اندک می باشد ولی به هر  یک خازن و منبع SSD حال احتمال حذف اطلاعات از آن، صفر نیست.  هارد اکسترنال

    انرژی دارد که در مقابل افزایش ولتاژ برق و یا قطع ناگهانی برق واکنش نشان می دهد  و اکسترنال گردد. SSD ممکن است قطع ناگهانی برق، باعث پاک شدن اطلاعات از هارد

    اکسترنال گردند، SSD موارد دیگری که ممکن است باعث پاک شدن اطلاعات هارد

    عبارتنداز :

    – بروز ایراد هایی در هارد

    – خراب شدن اطلاعات

    – حذف اتفاقی اطلاعات

    – ویروسی شدن اطلاعات

    – و …

    اکسترنال به هر دلیلی که روی SSD در هر صورت پاک شدن اطلاعات از روی هارد

    دهد، اگر جزو اطلاعات مهم محسوب گردد، نیاز به ریکاوری دارد. اکثر افرادی که با متخصصان مرکز دیتاریکاوری ایران تماس می گیرند نگران عدم امکان بازیابی اطلاعات خود هستند چرا که شنیده اند، اطلاعات پاک شده از روی این نوع هاردها غیر ممکن است. برخی نیز اعلام می دارند که از برخی نرم افزارهای موجود در بازار استفاده کرده اند، ولی یا اطلاعات ریکاوری نشده و یا به طور ناقص ریکاوری شده اند. لازم به ذکر است که بازیابی اکسترنال یک کار تخصصی است که باید به SSD اطلاعات پاک شده از روی هاردهای

    افراد کاردان سپرده شود، در غیر این صورت ممکن است باعث حذف دائمی اطلاعات از روی هارد گردد. بنابراین سپردن این کار به یک مرکز تخصصی ریکاوری هارد واجب است تا ريكاوري هارد صحیح و کامل انجام گردد زیرا بازیابی اطلاعات فرمت شده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    cri-sata-ssd

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

    جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

    مرکز بازیابی اطلاعات هارد ssd اکسترنال | مرکز ریکاوری اطلاعات هارد ssd اکسترنال

    مرکز دیتاریکاوری ایران با به کارگیری بهترین مهندسان و کارشناسان کشور و با سابقه ای درخشان طی 21 سال و با ثبت ورودی بیش از نیم میلیون انواع حافظه و هاردیسک، در زمینه بازیابی اطلاعات سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی فعالیت دارد.  اکسترنال یک کار تخصصی است SSD همانطور که گفته شد ریکاوری اطلاعات هارد

    و چنانچه توسط افراد غیر متخصص و توسط هر نرم افزار غیر مطمئنی انجام گیرد، ممکن است باعث از بین رفتن تمام یا بخشی از اطلاعات موجود در هارد شود.

    اکسترنال عبارتنداز : SSD خدماتی که مرکز دیتاریکاوری ایران در زمینه بازیابی هارد

    – بازیابی اطلاعاتی که عمدا یا سهوا از هارد پاک شده اند.

    – بازیابی اطلاعات هارد که تمامی پارتیشن ها موجود و اطلاعات قابل مشاهده هستند ولی در زمان کپی پیغام خطا می دهد.

    – ریکاوری اطلاعات هارد که در سیستم عامل شناسایی می شود ولی فایل سیستم های پارتیشن قابل شناسایی نیستند.

    – و …

    به جای بردن هارد خود نزد افراد غیر متخصص که ممکن است علاوه بر اخذ مبالغ هنگفت، باعث از بین رفتن دائمی اطلاعات موجود در هارد شما گردند، با مراجعه نزد متخصصان کاربلد و با تجربه مرکز دیتاریکاوری ایران خیالتان از بابت بازگردانی اطلاعات پاک شده موجود در هارد، راحت خواهد بود.

    1-1-Best-External-SSD-for-MacBook-Pro

    هزینه بازیابی اطلاعات هارد ssd اکسترنال | قیمت ریکاوری اطلاعات هارد ssd اکسترنال

    SSD اگر تا به حال تجربه پاک شدن اطلاعات از روی انواع هاردها از جمله هارد

    اکسترنال را داشته باشید حتما از هزینه های هنگفتی که مراکز تخصصی و حتی افراد غیرمتخصص از مردم مطالبه می کنند، مطلع هستید. مرکز تخصصی دیتاریکاوری ایران سعی کرده علاوه بر گرد هم آوردن کارشناسان مجرب و کاربلد و با کمترین هزینه ممکن خدمات لازم را ارائه دهد. هر چند که ممکن است  با تبلیغات گسترده ای نیز که جهت دانلود نرم    اکسترنال SSDافزارهای رایگان و یا ارزان قیمت بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد

    انجام می شود، مواجه شده باشید  و پس از نصب آن ها اطلاعات شما نه تنها بازیابی نشده، بلکه باعث شده این اطلاعات دیگر قابلیت بازگشت نداشته باشند و یا همانطور که گفته شد اطلاعات با ایراداتی ریکاوری شده اند. مرکز دیتاریکاوری ایران با دریافت هزینه مناسب و توسط کارشناسان و متخصص این امر، ریکاوری اطلاعات از دست رفته شما را انجام خواهد داد. از طریق تماس با مرکز دیتاریکاوری ایران که یک مرکز تخصصی مجاز و با سابقه در زمینه ریکاوری

    بازیابی  اکسترنال می باشد، می توانید از قیمت بازیابی SSD اطلاعات پاک شده از هارد

    اکسترنال خود مطله گردید. از طریق تماس با کارشناسان این مرکز SSD اطلاعات هارد

    اکسترنال و یا هر نوع هارد دیگری را با SSD تفاوت هزینه بازیابی اطلاعات هارد

    با سایر مراکز موجود در سراسر کشور مقایسه نمایید.

      جهت اطلاع از نحوه ی ریکاوری هارد SSD یا همان بازیابی اطلاعات هارد SSD ابتدا باید بدانیم که هارد چه نوع وسیله ای است. هاردها وسیله ذخیره و نگهداری داده های متفاوت هستند. هارد در ساختار سیستم های رومیزی، داخل کیس تعبیه شده و توصیه می شود از خارج کردن آن خودداری کنید. اما در سیستم های رایانه ای قابل حمل هاردها با مقاومت خوبی ساخته شده اند زیرا احتمال وارد شدن ضربات فیزیکی در این نوع سیستم ها بیشتر است.

      انواع هارد

      • هارد دیسک های وضعیت جامد (SSD)
      • هارد اتصال موازی تکنولوژی پیشرفته (PATA)
      • دیسک درایوهای سریال (SATA)
      • هاردهای رابط سیستم کامپیوتر کوچک (SCSI)

      هارد مورد نظر ما در این بخش، هارد SSD  است. SSD از پرطرفدارترین و محبوب ترین هاردها است و از سرعت خوبی برخوردار است.

      ظرفیت هارد SSD

      هارد SSD در ظرفیت های مختلف و برای مصارف متفاوتی تولید و عرضه می شود. با بالا رفتن ظرفیت، وزن هارد کمی سنگین تر شده و قیمت آن نیز به طبع بالاتر خواهد رفت. دلیل بیشتر  شدن وزن هارد با ظرفیت بالا استفاده از دیسک های گردان بیشتر و هد های بیشتر برای خواندن و نوشتن اطلاعات است. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید میزان حافظه ی مورد نیاز خود را مشخص کنید.

      بهتر است بدانید که ظرفیت هر هاردی با سرعتش رابطه ی عکس دارد. بدین معنی که هر چقدر ظرفیت هارد بیشتر باشد سرعت هارد کمتر خواهد بود. این تاخیر در سرعت ممکن است مورد پسند برخی از کاربران نباشد.

      هارد SSD هاردی با سرعت بالاتر نسبت به هارد های دیگر است. کاربرانی که سرعت عمل برایشان اهمیت دارد بهتر است هارد SSD  را بررسی کنند.

      اجزای هارد SSD

      اجزای هارد SSD

      SSD ها امروزه به دلیل داشتن سرعت بالا به یکی از هارد های محبوب ترین هارد ها تبدیل شده اند. برای همین تولید آن ها روز به روز درحال افزایش است. به گونه ای که بیشتر از 20 تولید کننده در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و هاردهایی متناسب تولید می کنند.

      در هنگام خرید هارد SSD بهتر است به اجزای آن توجه کنید. اعداد و ارقامی روی بسته ی این هارد ها نوشته شده است، تنها اعدادی تجاری  مربوط به هارد هستند. این اعداد و ارقام در شرایط خاص به کار می آید.

      هاردهای SSD از لحاظ ساختار مانند فلش USB هستند. ناگفته نماند که فلش ها سرعت بیشتری داشته و فضای کمتری را اشغال می کنند. کار کردن فلش ها بی سر و صدا و بدون تولید هیچ گرمایی است. اما ظرفیت کمتری نسبت به هارد SSD دارند.

      یک SSD از دو بخش اساسی  ذخیره کننده NAND و کنترلر حافظه ایجاد شده است. این دو بخش در کنار یکدیگر به تعداد های گوناگون، سرعتی ایجاد می کنند که در میان هارد های مشابه کم نظیر است. روش دستیابی به داده های به دو نوع ترتیبی و تصادفی دسته بندی می شوند. روش تصادفی به دلیل داشتن سرعت بالاتر، راندمان بیشتری دارد. هارد SSD از روش دستیابی تصادفی استفاده می کند تا سرعت بالاتری داشته باشد. مرکز ما میتواند شما را در تعویض برد هارد نیز راهنمایی کند.

      مزیت های هارد SSD نسبت به هارد های دیگر

      • در هارد SSD سرعت دسترسی به اطلاعات فوق العاده بالا بوده و امتیاز خوبی برای محبوبیت این هارد محسوب می شود
      • در طول استفاده از هارد SSD ممکن است ضربات و شوک های الکترونیکی به هارد وارد شود، هارد SSD از مقاومت خوبی در برابر شوک ها و ضربات دارد.
      • هاردهای SSD نسبت به دیگر هاردها دوام بالاتری دارند. جنس فلزی که هارد SSD از ان ساخته شده بسیار محکم و مقاوم است.
      • این هاردها به مصرف بهینه ی برق معروف هستند.
      transcend-ssd-data-recovery

      دلایل خرابی هارد و نیاز به ریکاوری هارد SSD

      بازیابی اطلاعات هارد SSD ممکن است شامل بازیابی اطلاعات مالی، بازیابی اطلاعات ویروسی، بازیابی اطلاعات دیتابیس باشد. این احتمال وجود دارد که در طول عمر هارد ها، صدمات فیزیکی پیش بیاید. در این صورت هارد اطلاعات خود را از دست خواهد داد. صدمات فیزیکی همانند وارد شدن ضربه به بدنه ی کیس و هارد است. همچنین ممکن است در اثر افتادن و یا سقوط از ارتفاع اطلاعات هارد از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاقات تا حد ممکن از جابجایی هاردها، به خصوص هارد تعبیه شده در کیس که از مقاومت کمتری برخوردار است، خودداری کنید. جابجایی نیز باید با دقت زیاد انجام گیرد.

      اگر در محیطی که سیستم مورد استفاده قرار می گیرد،گرمای بیش از حد باشد، ممکن است موجب خرابی در هارد شود. برای جلوگیری از این خرابی باید جریان هوا را به خوبی در داخل کیس و در محل قرارگیری لب تاپ ها برقرار کنید.

      منظم ذخیره نشدن اطلاعات در هارد ها ممکن است موجب از دست دادن اطلاعات هارد شود. بهتر است از نرم افزار هایی که برای یکپارچه سازی اطلاعات هستند، استفاده کنید.

      گاهی اوقات اطلاعات با یک شوک مانند قطعی و نوسانات برق از بین می روند، بهتر است همیشه از محافظ استفاده کنید. امکان تعمیر هارد ضربه خورده در مرکز تعمیر هارد دیتاریکاوری ایران وجود دارد.

      هزینه ریکاوری هارد SSD | قیمت بازیابی اطلاعات هارد SSD

      برآورد قیمت ریکاوری هارد SSD با بررسی دقیق هارد مورد بازیابی ممکن است. بدین صورت که فرد متخصص بازیابی اطلاعات، بنابر نحوه ی از دست دادن اطلاعات، نوع فرآیند بازیابی اطلاعات هارد SSD را تشخیص می دهد. در خرابی های فیزیکی ممکن است نیاز به تعویض قطعات داخلی هارد باشد. در این نوع خرابی نیاز به جراحی هارد است. فرآیند ریکاوری هارد SSD حتما باید توسط افراد خبره و متخصص انجام گیرد. همچنین برای برآورد هزینه تعمیر هارد سوخته نیز میتوانید با در ارتباط باشید.

       

      مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

      مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

      قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

      جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

       

       

       

      مرکز ریکاوری هارد SSD | مرکز بازیابی اطلاعات هارد SSD

      مراکزی وجود دارند که با هدف بازیابی اطلاعات هارد SSD ایجاد شده اند. هنگام از دست دادن اطلاعات مهم و کاربردی باید به دنبال مرکزی بود که خدمات آن تضمین شده باشد. یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در این زمینه دیتاریکاوری ایران است. در مواقع نیاز به بازیابی می توان به مرکز ریکاوری هارد SSD دیتاریکاوری ایران مراجعه کرد و از تجربیات متخصصین حاضر در این مرکز استفاده نمود.

        برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

          1. با سلام
            عوامل مختلفی تاثیر گذاره. قبل از بررسی نمیشه پاسخ دقیقی داد

          1. سلام دوست عزیز
            برای آگاهی از قیمت ریکاوری اطلاعات هارد SSD اینترنال می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در تماس شوید.

        1. سلام هارد اس اس دی من آب ریخت روش مقدار کمی بود اما بعد از اینکه وصلش کردم انگار سوخته بالا نمیاد تعمیر میشه؟

          1. با سلام
            میتونید هارد رو برای ما ارسال کنید تا عملیات ویروش کشی و ریکاوری اطلاعات انجام شه

        2. سلام هارد من که داخل کامپیوتر هست فکر میکنم خراب شده چون انگار اطلاعات داخلش پاک شدن در صورتی که من اصلا پاکشون نکردم

          1. با سلام
            ممکن به هر دلیلی هارد شما اسیب دیده باشه و اطلاعاتتون پاک شده باشه

          1. با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر از شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید

          1. سلام دوست عزیز می تونید به ما یک هارد جدید یا فلش بدید که اطلاعات رو داخل آن انتقال بدیم

          1. با سلام
            بله هارد سوخته بعد از یررسی اگر قابل تعمبر باشه توسط تیم ما تعمیر خواهد شد

        3. سلام وقتتون بخیر
          من اطلاعات حیاتی داخل هاردم داشتم الان پاک شده نمیدونم واقعا چیکار کنم چطور میتونم سریع برگردونمشون؟

          1. با سلام
            بله مبتونبد هارد رو به دفتر ما ارسال کنید تا ما در زمان کوتاه بازیابیش کنیم

        4. سلام
          من با نرم افزار خودم اطلاعات کامپیوترمو برگردوندم اما حالا انگار نصفه نیمه‌اس و باز نمیشه کجای کارم ایراد داشت؟

          1. با سلام
            استفاده از نرم افزارهای رایگان به هارد شما اسیب میزنه و باعث میشه دیگه اطلاعات ریکاوری نشن

          1. سلام
            نوسانات رق میتونه باعث اسیب به هارد شه
            شما میتونید برای ریکاری اقدام کنید

          1. با سلام
            هارد رو برای ما باید ارسال کنی تا بررسی شه بعد قیمت رو اعلام میکنیم

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        برگشت به بالا