رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده

هارد دیسک ها میتوانند بر اثر ضربه، رطوبت و… خراب شوند اما اطلاعات درون آن ممکن است برای ما بسیار مهم باشد پس ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده نیز حائز اهمیت است و باید زیر نظر متخصص ریکاوری شود بنابراین ما در ادامه به بررسی عوامل خرابی هارددیسک و نحوه ریکاوری آن میپردازیم

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

اطلاعات شخصی می‌توانند مهم‌ترین داشته‌های یک فرد باشند و از همین رو حفظ و نگهداری آن‌ها اهمیت زیادی دارد. حافظه‌های جانبی مانند هارد دیسک‌ و رم محل مناسبی برای ذخیره‌ی این‌گونه اطلاعات هستند اما گاهی پیش می‌آید که کاربران با سهل‌انگاری خود موجب از دست‌رفتن کل اطلاعات و یا بخشی از آن‌ها‌ می‌شوند. همچنین وجود ویروس در سیستم و در پاره‌ای از موارد سوختگی هارد موجب حذف اطلاعات می‌شود. در چنین مواقعی مطمئن‌ترین راه‌حل مراجعه به متخصصان بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده است. تکنسین های ماهر دیتاریکاوری ایران قادرند به کمک پیشرفته‌ترین ابزارها و دانش نوین خود به ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده اقدام کرده و امنیت آن‌ها را فراهم سازند. همچنین بازیابی هارد سوخته و تعمیر برد هارد نیز در مرکز دیتاریکاوری ایران براحتی امکان پذیر است.

 

 

نشانه‌های خرابی هارد دیسک

خرابی هارد دیسک نشانه‌های متعددی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ظاهرشدن صفحه‌ی آبی و پیغام‌های خطا بلافاصله پس از روشن کردن سیستم اشاره کرد. کند بودن سیستم حین ذخیره‌ی اطلاعات و بازشدن فایل‌ها و فولدرها نیز می‌تواند از دیگر علائم خرابی هارد دیسک باشد. همچنین گاهی مشاهده می‌شود که فایل‌ها و فولدرها با نام‌های ناآشنا ذخیره شده‌اند. این مورد نیز از نشانه‌های هارد دیسک معیوب است.

با توجه به موارد گفته شده بهترین راه‌حل قبل از حذف اطلاعات تهیه‌ی نسخه‌های متعدد از آن‌هاست چراکه در صورت وجود نسخه‌های متعدد می‌توان از آن‌ها پس از حذف اطلاعات استفاده کرد. گاهی اوقات پیش می‌آید که سیستم حین بازشدن نرم‌افزارهای سنگین سرعت پایینی داشته یا هنگ می‌کند. این مورد نیز از جمله علائم هارد خراب به حساب‌ می‌آید که موجب توقف سوزن شده و فعالیت هارد را دچار اختلال می‌کند. البته امکان بدسکتور شدن هارد نیز وجود دارد که ما میتوانیم با رفع بدسکتور این مشکل برایتان حل کنیم.

دمای بالا از جمله علائمی است که هارد دیسک نسبت به آن بسیار حساسیت نشان داده و گاهی فن داخلی نیز جوابگوی گرمای تولید شده نیست. این امر موجب تهویه‌ی نامناسب و در نتیجه آسیب به هارد می‌شود. از جمله مشکلانی که هارد دیسک‌ها را تهدید می‌کند بدسکتورشدن است، به گونه‌ای که سوزن هارد قادر به خواندن بخش‌هایی از آن نبوده و ضعیف عمل می‌کند. در صورتی که فضای ناخوانا گسترده باشد، مشکل هارد دیسک جدی تلقی شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. مشکل مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد مخفی شدن اطلاعات است که گاهی از وجود ویروس در سیستم خبر می‌دهد.

مواجهه با بدسکتوها نیز از علائم شایع ایراد هارد دیسک است و از آن‌جا که بدسکتورها به صورت خودبه‌خود توسط سیستم پوشش داده می‌شوند، تشخیص آن‌ها مخصوصأ زمانی که حجم فایل‌ها زیاد باشد، دشوار به نظر می‌رسد. سیستم‌ها معمولا دارای صدای عادی و آرامی هستند. در صورتی که صدای غیرعادی و مکرر شنیده شود، می‌توان گفت که هارد دیسک دچار آسیب شده و هد هارد مشغول تلاش برای نوشتن اطلاعات است. وجود صدایی همچون صدای ساییدگی نیز از علائم خرابی موتور هارد دیسک محسوب می‌شود. در صورت مشاهده این علائم می توانید با متخصصات بازیابی هارد دیسک خراب شده دیتا ریکاوری ایران تماس حاصل فرمایید.

دلایل سوختن هارد

یکی از مشکلاتی که هارد ‌دیسک‌ها همواره با آن مواجه هستند سوختگی برد است که نوسانات جریان برق عامل مهمی در رخداد این اتفاق بوده و استفاده از رابط مناسب علاوه بر این‌که می‌تواند تا حدودی از سوختگی برد جلوگیری کند، قارد به کنترل سوختن IC نیز هست. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که جریان برق در حین خواندن و نوشتن توسط هد قطع و وصل شدع و این کار بارها تکرار می‌شود.

بنابراین استفاده از کابل مناسب می‌تواند کمک شایانی برای سلامت هارد دیسک‌ها باشد. هارد دیسک‌ها علاوه بر این‌که به گرمای زیاد حساسیت دارند، به رطوبت نیز واکنش نشان می‌دهند و در صورت خیس‌شدن هارد ممکن است علاوه بر برد آن، ROM نیز دچار آسیب شود. بنابراین توصیه می‌شود که از هارد دیسک‌ها در برابر ضربه خوردن و رطوبت جلوگیری شود. هرچند که تعمیر هارد ضربه خورده نیز توسط متخصصین امکان پذیر است.

از سایر دلایل آسیب هارد دیسک‌ها عدم رعایت تقدم اتصال کابل و پاور به هارد است که امروزه به این موضوع کمتر پرداخته می‌شود. لازم است بدانید که در صورت روشن بودن سیستم بهترین کار این است که ابتدا کابل دیتا را وصل کرده سپس کابل پاور را وصل کنید تا هارد دیسک دچار مشکل نشود. در ضمن توجه شود که به هنگام جداکردن هارد از سیستم، قطعات آن جدا نشود چراکه این مورد نیز موجب آسیب به هارد و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات می‌شود.

نامرتب بودن فایل‌ها از دیگر دلایل خرابی هارد است، به دلیل این‌که هارد زمان زیادی را صرف جستجوی اطلاعات می‌کند ر سبب افزایش فشار روی هارد دیسک می‌شود. این امر در درازمدت موجب اختلال در عملکرد هارد شده و طول عمر آن را کاهش می‌دهد. علاوه بر موارد گفته شده صدمات فیزیکی ناشی از برخورد هد به هارد و همچنین ایجاد شوک الکتریکی با لمس قطعات از دلایل خرابی هارد محسوب می‌شود که موجب از دست رفتن اطلاعات می‌شود. در چنین شرایطی ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده به کمک مراکز ریکاوری راه‌حلی مطمئن و کارآمد است.

راه‌حل‌های نگهداری از هارد دیسک‌ها

راه‌حل‌های نگهداری از هارد دیسک‌ها

هارد دیسک‌ها حافظه‌های جانبی کارآمدی در حفظ و نگهداری از اطلاعات هستند و لازم است یک‌سری تمهیدات به منظور جلوگیری از آسیب به آن‌ها در نظر گرفته شود. از جمله‌ی این تمهیدات جداسازی ایمن هارد از سیستم است به این صورت که کاربر قبل از جداسازی هارد از کلید safly remove hsrdware استفاده کند. همانطور که قبلا گفته شد، دمای بالا از عوامل آسیب به هارد دیسک‌ها بوده که به کمک خنک‌کننده‌های مایع می‌توان این موضوع را سازمان‌دهی کرد. همچنین وجود گردوغبار تا حد زیادی می‌تواند در افزایش دمای محیط هارد تأثیر داشته باشد که با از بین بردن گردوغبار نیز می‌توان این مورد را مدیریت کرد. از جمله راه‌حل‌های نگهداری هارد، اطمینان از محکم بودن هارد در جای خود است چراکه لرزش هارد عاملی برای آسیب به پلاتر و در نتیجه به خطر افتادن امنیت اطلاعات است. به دلیل این‌که مشکلاتی از قبیل خرابی‌های نرم‌افزاری و سکتوری همواره وجود دارند و می‌توانند عاملی برای عدم شناسایی هارد باشند، استفاده‌ی هفتگی از چک دیسک راه‌حلی مناسب در مدیریت این موضوع است. همچنین شما میتوانید توسط متخصصین دیتاریکاوری از برگرداندن اطلاعات پاک شده فلش خود نیز اطمینان داشته باشید.

ضرورت مراجعه به مراکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده

حفاظت و نگهداری از اطلاعات امری بسیار مهم بوده چراکه حذف آن‌ها ممکن است خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.حافظه‌های جانبی در روند کاری ادارات و همچنین ذخیره‌ی اطلاعات شخصی نقش داشته و رعایت یک‌سری نکات به‌منظور حفاظت از آن‌ها ضرورت دارد.

بنابراین در صورت از دست رفتن اطلاعات توصیه می‌شود که به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه کرده و با اطمینان خاطر ضمن بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده خود، ویروس‌های سیستم را نیز از بین بیرید. متخصصان دیتاریکاوری ایران، ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده را با تکیه بر تکنولوژی نوین و وسایل پیشرفتع در این زمینه انجام داده و تعهد اخااقی را مبنای کار خود قرار می‌دهند.

out-of-repair-hard-drive-recovery-data

هزینه ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده | قیمت ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده

اهمیت اطلاعات شخصی یا اداری موجب شده که کاربران عمل بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده را به افراد متخصص در این زمینه سپرده و امنیت آن‌ها را فراهم سازند. تبعأ ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده دارای هزینه‌هایی است که البته هزینه‌ بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده در مقایسه با هزینه‌ی ناشی از حذف اطلاعات بسیار ناچیز است. باتوجه به حساسیت اطلاعات توصیه می‌شود که عمل ریکاوری اطلاعات را به مراکز معتبر و مطمئن بسپارید. متخصصان دیتاریکاوری ایران قادرند با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا علاوه بر بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده ویروس‌های موجود در سیستم را نیز از بین ببرند.

همانطور که توضیح داده شد، ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده نیاز به تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارد.  در زمان بروز این مشکل، کاربر نگران هزینه ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده خود خواهد بود و برای کم‌تر شدن هزینه خود، ممکن است ریکاوری داده‌های خود را به دست افراد غیر متخصص بسپارد، در این صورت اطلاعات ارزشمند خود را در معرض نابودی قرار داده و خسارت بیشتری برای او خواهد داشت. دیتاریکاوری ایران دارای مهندسان حرفه‌ای بوده که با ارزیابی نوع و میزان آسیب وارد شده به هارد و حجم اطلاعات موجود روی آن، قیمت ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده را مشخص می‌کنند. این هزینه با توجه به معیارهایی که برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده سنجیده می‌شود، در شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد.

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده | مرکز بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده

در مرکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده دیتاریکاوری ایران، گروهی از متخصصان و تکنسین‌های مجرب فعالیت دارند که با علم و دانش به روز خود و استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته و تکنولوژی مدرن، در صورت نیاز ابتدا هارد را تعمیر کرده و سپس به بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده می‌پردازند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده دیتاریکاوری ایران، مجهز به کلین روم یا اتاق پاک بوده و می‌تواند به صورت کاملا تخصصی جراحی هارد را انجام دهد و داده‌های آن را دوباره بازیابی نماید. اگر برای جراحی هارد از کلین روم استفاده نشود، احتمال از بین رفتن دائمی اطلاعات وجود دارد. هم‌چنین در دیتاریکاوری ایران برای اطمینان خاطر مشتری، پس از ریکاوری اطلاعات هارد دیسک خراب شده، هزینه آن دریافت می‌شود.

دیتاریکاوری ایران یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک سوخته است که سابقه طولانی و موفقی در این زمینه دارد. در این مرکز انواع مشکلات هارد در کمترین زمان ممکن و با کمک متخصصین خبره برطرف شده و اطلاعات آن به طور کامل بازیابی می‌گردد. در این مرکز می‌توانید به صورت آنلاین از تمامی مراحل تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب شده خود آگاه باشید. تعهد و کیفیت بالای کار در این مرکز باعث رضایت خاطر مشتریان شده است.

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

    جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

    استفاده از حافظه‌های مختلف در سال‌های اخیر کابرد وسیعی پیدا کرده به گونه‌ای که بسیاری از امور اداری و یا شخصی وابسته به آن‌هاست. حافظه‌ها به دلیل حساسیتی که دارند، نیازمند رعایت نکات کاربردی در زمینه‌ی نگهداری و جلوگیری از پاک‌شدن داده‌ها هستند. هاردها از جمله حافظه‌های جانبی هستند که همچون سایر حافظه‌ها حساسیت خاص خود را دارند. گاهی اوقات غفلت در نگهداری اطلاعات سبب می‌شود که کل اطلاعات یا بخشی از آن‌ها از دسترس خارج شود. در این صورت مراجعه به یک متخصص ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب ضروری‌ترین کار ممکن است. تکنسین مجرب و دوره‌ دیده‌‌ی دیتاریکاوری ایران با بهره گیری از پیشرفته‌ترین ابزارهای موجود و به کمک دانش نوین خود در جهت کسب رضایت کابران می کوشند و تعهد اخلاقی را در مبنای کار خود قرار می‌دهند.

    تفاوت بین هارد اکسترنال و اینترنال

    هارد اینترنال درون کیس کامپیوتر قرار دارد ضمن این‌ که امکان اتصال به کامپیوترهای متعدد را دارد اما جابه‌جایی آن زمان‌بر و به مراتب مشکل‌تر است. هارد اکسترنال امکان جابه‌جایی دائم را داشته و به کمک پورت USB به سیستم متصل می‌شود. هارد دیسک اکسترنال خود به دو دسته تقسیم شده که هارد دیسک پاسپورتی و رومیزی از انواع آن هستند.

    هارد پاسپورتی ابعادی به اندازه‌ی یک پاسپورت داشته و با استفاده از USB به سیستم متصل می‌شود. از جمله مزایای این نوع هارد دیسک قابلیت حمل و وزن کم آن است و برای افرادی که دائما در حال رفت‌وآمد هستند بسیار کارآمد است. اما در هارد اکسترنال رومیزی علاوه بر این‌که از USB برای انتقال داده‌ها استفاده می‌شود، برق مورد نیاز آن توسط یک آداپتور برق تأمین می‌شود. این نوع هارد دیسک مناسب کسانی است که جابه‌جایی کمتری داشته و به گونه ای دستگاه مطمئنی برای ذخیره‌ی اطلاعات است.

    دو نوع هارد دیسک ذکر شده، تنها از نظر ظاهر با یکدیگر متفاوت‌اند و از لحاظ ساختاری تفاوت خاصی ندارند همچنین هارد دیسک‌های اکسترنال دارای قیمت بیشتری نسبت به هارد دیسک‌های اینترنال هستند.

    علل خرابی هارد دیسک‌ها

    با وجود مزایایی که حافظه‌های جانبی از جمله هارد دیسک‌ها دارند هیچ‌کس انتظار ندارد که صدمه نبینند. اولین دلیل خرابی هارد دیسک‌ها می‌تواند صدمه‌ی فیزیکی باشد که در حین روشن بودن سیستم اتفاق می‌افتد بنابراین کوچکترین ضربه یا تکان منجر به مشکلات فیزیکی می‌شود. با این حال بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده نیز توسط متخصصین امکان پذیر است.

    برای جلوگیری از ایجاد چنین اتفاقی توصیه می‌شود که هارد دیسک را از داخل کیس جدا نکنید و یا در صورتی که مجبور به انجام این کار هستید سریعأ آن را به کیس جدیدی منتقل کنید. به منظور جلوگیری از آسیب‌های شدیدتر لازم است که پس از ضربه خوردن هارد، درپوش آن را بسته نگه داشت و از شوک الکتریکی و فشار بیش‌از‌حد جلوگیری کرد. گرمای زیاد یکی از عمده دلایل خرابی هاردهاست به دلیل این‌که هارد دیسک‌هادر دمای مخصوص ساخته می‌شوند، لازم است که در محیط فعالیت نیز دمای مخصوص داشته باشند. به همین منظور باید از جریان کامل هوا در درون کیس اطمینان حاصل کرد و به کمک خنک‌کننده های مایع این موضوع را مدیریت کرد.

    همچنین با استفاده از اسپری های مخصوص می‌توان گردوغبار را در فضای داخل کیس از بین برد. از جمله دلایل خرابی هارد دیسک‌ها می‌توان به خاموش و روشن کردن مکرر سیستم اشاره کرد که سبب ایجاد فشار به هارد می شود. راه‌حل کاربردی در این زمینه استفاده از کلید standby برای زمانی است که به مدت چند ساعت قصد استفاده از سیستم را ندارید.

    قطع‌ و وصل جریان برق نیز یکی از این عوامل است که موجب آسیب به هارد دیسک‌ها می‌شود و در مدت زمان کوتاه آن را از کار می اندازد بنابراین توصیه می‌شود که از محافظ‌های مخصوص جهت نگهداری بهتر هاردها استفاده شود. مرتب بودن فایل‌ها نیز تأثیر بسزایی در نگهداری هارد دیسک دارد. چراکه در صورت حجیم بودن فایل‌ها، هارد دیسک ناچار است مدت زمان طولانی را صرف دسترسی به آن‌ها کرده بنابراین فشار وارده به هارد افزایش می‌یابد.

    بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب نیازمند تخصص و مهارت در این زمینه است که استفاده از خدمات دیتاریکاوری ایران این امکان را به خوبی فراهم ساخته است.

    تفاوت بین هارد اکسترنال و اینترنال

    نکات طلایی نگهداری از هارد دیسک‌ها

    به جهت این‌که هاردها حافظه‌هایی حساس هستند لازم است یک سری نکات در استفاده از آن‌ها رعایت شود تا طول عمر هارد دیسک افزایش یابد. یکی از روش‌های نگهداری هارد دیسک‌ها، عدم استفاده ی آن‌ها در دستگاه‌هایی مثل تلویزیون یا سایر گیرنده‌های دیجیتال است چراکه ممکن است ضعف این‌گونه سیستم ها به هارد دیسک نیز منتقل شود، بنابراین توصیه می‌شود که جهت ذخیره و پخش از فلش مموری استفاده شود.

    گاهی اوقات ممکن است حین کار هارد دیسک‌ها مشکلاتی از قبیل خرابی‌های سکتوریو یا نرم‌افزاری به وجود بیاید که سبب عدم شناسایی هارد دیسک سیستم می‌شود. در این صورت ابزار چک دیسک راه‌حل مناسبی برای پیشگیری از چنین خرابی‌هایی است. یکپارچه‌سازی اطلاعات نیز یکی دیگر از تمهیداتی است که به منظور حفاظت از هارد دیسک به‌کار گرفته می‌شود. خواندن و نوشتن مداوم روی سطح هارد دیسک موجب می‌شود که اطلاعات بر روی سطح آن پراکنده شوند و هد مسافت بیشتری را برای خواندن و نوشتن آن‌ها طی کند که این موضوع موجب فرسایش هارد می‌شود و طول عمر آن را کاهش می‌دهد.

    از جمله عواملی که ممکن است سلامت عارد را به خطر بیندازد، قرار نگرفتن هارد در جای خود است چراکه گاهی اوقات عدم جای‌گیری درست هارد در جای خود سبب ایجاد لرزش و آسیب به پلاتر هارد می‌شود که این موضوع سلامت هارد دیسک را تهدید می‌کند. امروزه هارد دیسک‌ها دارای قابلیتی هستند که پس از عدم استفاده کاربر از سیستم برای مدت مشخص، موتور سیستم به طور خودکاو خاموش شده و این امر سبب افزایش طول عمر هارد می‌شود. بنابراین با تعیین زمان مناسب می‌توان سلامت بیشتر هارد دیسک‌ها را فراهم کرد.

    یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری هارد دیسک‌ها، جلوگیری از ایجاد شوک الکتریکی است. به این منظور توصیه می‌شود که به هیچ‌وجه قطعات روی برد هارد را لمس نکنید به دلیل این‌که کوچکترین تماس ممکن است سبب خرابی و از دست رفتن اطلاعات شما شود. همچنین به منظور مدیریت بهتر این موضوع لازم است که از قرار دادن هارد در کنار وسایلی که امواج الکترومغناطیسی ساطع می‌کنند، جلوگیری شود.

    هزینه ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب |قیمت بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب

    هنگامی که نیاز به ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب که شامل اطلاعات مهمی هستند، باشد؛ برای کاربران پیش می آید؛ اولین موضوعی که شاید ذهنشان را درگیر کند، هزینه ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب است.

    مرکز دیتاریکاوری ایران با استفاده از تجربه و مهارت مهندسین با تجربه و با مهارت توانسته است با هزینه های منصفانه اعتماد و توجه مشتریان ارگان های دولتی و شرکت های حسابداری معتبر را به دست آورد.

    بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب یک عمل تخصصی بوده و با کوچبک ترین اقدام نا آگاهانه ممکن است اطلاعات به صورت کلی از دست رود. پس توصیه ما این است که قبل از انجام هر گونه اقدام با برقراری تماس با مشاورین دیتاریکاوری ایران از تجربیات تخصصی آن ها دز زمینه ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب بهره مند شوید. هزینه تعمیر هارد سوخته نیز در مرکز تعمیر هارد دیتاریکاوری ایران مقرون به صرفه است.

    علائم خرابی هارد دیسک‌ها

    از جمله اصلی‌ترین علائم خرابی هارد دیسک‌ها عملکرد کند سیستم در ذخیره سازی، کپی کردن و جابه‌جایی فایل‌ها و فولدهاست. همچنین گاهی اوقات مشاهده می‌شود که فایل‌ها با نام‌های ناآشنایی ذخیره شده اند. این مورد نیز می‌تواند یکی از نشانه‌های خرابی هارد دیسک‌ها باشد. اصولأ از هاردهای قدیمی، صدای نسبتأ بلندی به هنگام روشن شدن سیستم به گوش می‌رسد اما نمونه ی غیرمعمول آن صدای غیرطبیعی بسیار بلندی است که آشکارکننده‌ی مشکل در هارد دیسک است و این مشکل قادر است به فایل‌ها آسیب وارد کند، بنابراین تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان مهم‌ترین کاری است که باید پیش از ایجاد خرابی هارد انجام داد. مخفی شدن فایل‌ها نیز می‌تواند از نشانه‌های آسیب هارد باشد. در صورتی که از عدم وجود ویروس در سیستم اطمینان کافی دارید، مخفی شدن فایل‌ها را به عنوان آسیب هارد تلقی کنید.

    اگر متوجه علائم مذکور شدید با دیتا ریکاوری ایران جهت بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب خود تماس حاصل فرمایید.

    close-up-of-computer-hard-disc-drive-with-future-effect-image-reflected-on-the-disk-surface

    ضرورت مراجعه به مراکز ریکاوری هارد

    اطلاعات شخصی مهم‌ترین داشته‌های هر فرد هستند و اطلاعات اداری نیز در اکثر مواقع مهم تلقی می‌شوند. بنابراین در صورت ایجاد مشکل در این زمینه لازم است که ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب توسط کارشناسان باتجربه و زبده انجام شود. چراکه متخصصان دیتاریکاوری ایران با بهره گیری از پیشرفته ترین وسایل روز دنیا و به کمک دانش نوین قادر به بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب بوده و امنیت هرچه بیشتر اطلاعات شما را فراهم می‌سازند.

    قیمت ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب | هزینه بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب

    دیتاریکاوری ایران ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب را به کمک تکنسین دوره‌دیده انجام داده و سعی در جلب رضایت کاربران دارد. لازم است بدانید که دیتاریکاوری ایران، با دریافت هزینه‌ای بسیار مناسب، بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب را انجام داده و هزینه‌ی دریافت شده در مقایسه با هزینه‌ی ناشی از حذف اطلاعات، بسیار باصرفه تر است.

    مرکز ریکاوری اطلااعات هارد اینترنال خراب | مرکز بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب

    در بخش‌های قبل توضیح دادیم که ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. به همین علت باید با مرکز ریکاوری هارد اینترنال خراب تماس بگیرید و برای تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب خود از مهندسان و تکنسین‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. در دیتاریکاوری ایران متخصصان بعد از ارزیابی هارد و میزان آسیب دیدگی آن، هزینه ریکاوری هارد اینترنال خراب را مشخص کرده و با موافقت مشتری، اقدام به بازیابی داده‌های هارد می‌کنند. در این مرکز تکنسین‌های حرفه‌ای با دانش خود و تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، بازیابی اطلاعات را بدون کم و کاستی انجام می‌دهند. در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اینترنال خراب تمامی مشکلات هارد اینترنال آنالیز و برطرف خواهد شد.

     

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

    قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

    جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

     

     

     

    دیتا ریکاوری ایران مجهز به ابزار و نرم افزارهای پیشرفته و تخصصی بوده و سابقه‌ای درخشان در زمینه ریکاوری اطلاعات هارد اینترنال خراب دارد. در این مرکز برای اطمینان خاطر مشتریان، پس از دریافت اطلاعات بازیابی شده، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. با تماس با دیتا ریکاوری ایران از ریکاوری اطلاعات ارزشمند خود اطمینان خواهید داشت.

      برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

      1. سلام من یک فولدر رو هارد دارم که فیلم دارم داخلش اما متاسفانه نه باز میشه نه پاک میشه و مقدار زیادی حجم اشغال کرده چیکار باید بکنم

        1. سلام دوست عزیز
          هارد شما باید چکاپ شه تا بنونیم بهتر راهنماییتون کنیم.

      2. سلام و خسته نباشید هارد من بر اثر زمین خوردن دیگه اطلاعاتی رو بالا نمیاره، امکان برگردوندن اطلاعات داخلش هست؟

        1. با سلام
          بله این امکان وجود داره اما اول باید میزان اسیب دیدگیش بررسی شه.

      3. سلام وقت شما بخیر
        من یه هارد دارم که یهو انگار سرعتش کم شده و هی هنگ میکنه بعضی اطلاعات داخلشو پاک کردم اما دیگه درایواش بالا نمیاد راه حلش چیه؟

        1. با سلام
          ممکن هارد شما ویروسی شده باشه و یا ضربه دیده باشه.
          راه حل این مشکل اینه که هارد رو برای بررسی به متخصصان این حوزه بسپارید.

      4. سلام زمانی که می خوام از هارد اکسترنالم استفاده کنم ارور میده و میگه باید فرمت شه راهی هست که بدون فرمت کردن به اطلاعات دست پیدا کنم؟

        1. سلام دوست عزیز
          اگه که اطلاعات مهمی داخل هارد ندارید بهتر فرمت کنید.
          اما در غیر این صورت باید جهت عیب یابی و رفع مشکل اقدام کنید.

      5. سلام ممنونم از مطالب خوبتون و راهنمایی های تخصصیتون. هارد من توسط تیم شما خیلی سریع ریکاوری شد و تمام اطلاعات برگشت

      6. سلام من مدتی پیش هاردم رو به یک سیستم وصل کردم و سرعتش کم شد اطلاعات داخلش سخت کپی میشه نگرانم که اطلاعاتم بپره راهنماییم می کنید لطفا

      7. سلام من از داخل هاردم یک صدایی میاد و همش در حالت پردازش میمونه و سیستمم هم هنگ میکنه اطلاعات داخلش برام مهمه راه حلتون چیه

        1. سلام
          هارد شما دچار ضربه شده یا خیر
          چون هاردی که ضربه می خوره هد آسیب می بینه و برای رسیدن به اطلاعات باید جراحی شود.

        1. سلام
          باید بررسی شه که این ضربه تا چه میزان اسیب وارد کرده
          اگر اسیب خیلی جدی باشه ارزش تعمیر نداره و بهتره فقط اطلاعاتتون رو بازیابی کنید.

      8. سلام میخواستم بدونم میتونم اطلاعات هاردمو با نرم افزارهای موجود در بازار برگردونم؟

        1. سلام
          نرم افزارهای رایگان بازار میتونه باعث اسیب به اطلاعات شما و باطیابی نشدنشون بشه.
          برای بازیابی اطلاعات از نرم افزارهای خاصی استفاده میشه

        1. وقتی هد هارد دچار اسیب شه معمولا اطلاعات از بین میره
          میتونید برای ریکاوری اقدام کنید.

      9. سلام من درمورد هاردم میخواستم با کارشناسان شما صحبت کنم و راهنمایی بگیرم چه زمان هایی پاسخگو هستید؟

        1. با سلام
          شما مکی تونید در ساعات اداری با استفاده از شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

        1. سلام دوست عزیز هارد شما باید بررسی بشه.
          این بررسی در مجموعه ما رایگان انجام میشود.

      10. سلام خسته نباشید هارد من به خاطر نوسانات برق دچار مشکل شده، ایا قابل تعمیر هست؟؟ چند روز طول میکشه

      11. سلام وقت بخیر هارد من بدون هیج اتفاقی یکهو خراب شده دلیلش چی میتونه باشه بهش خیلی نیاز دارم

      12. سلام وقتتون بخیر هاردم رو به دوستی قرض داده بودم ولی الان هرکاری که میکنم خونده نمیشه میشه راهنمایی کنید که علتش چی میتونه باشه؟

      13. بعد از وصل کردن هاردم به تی وی انگار کل اطلاعاتش فرمت شده و سیستم شناساییش نمیکنه یعنی الان دچار سوختگی شده؟

        1. سلام
          ممکن به خاطر وصل کردن به تی وی دچار نوسانات برقی شده باشه.
          اما باید بازبینی شه.

      14. درود به شما هارد من توسط پسرم آسیب دیده اما اطلاعات کاری مهمی داخلش دارم تعمیر میشه؟ چون داخل سیستم خونده نمیشه فقط چراغش بالا میاد

        1. سلام
          اگر قابل تعمیر نباشه می تونیم اطلاعات شما رو بازیابی کنیم.

      15. سلام هارد ۱ ترام که حدود ۸۰۰ گیگ اطلاعات داخلش داشتم افتاد داخل آب یعنی سوخته؟ اگه سوخته باشه اطلاعاتش برمیگرده عکسای قدیمیمم و فیلمای عروسیم داخلشه

        1. یا سلام
          بله امکان اینکه سوخته باشه وجود داره
          اما نگران نباشید قابل ریکاوری است

      16. وقت بخیر
        هارد اینترنالم ۱تربایتم اطلاعاتو نمایش نمیده
        چندجاهم نشون دادم گفتن نمیتونن اطلاعاتو برگردونن شما میتونید کمک کنید

        1. سلام
          اگه هاردنون دستکاری نشده باشه امکانش هست.
          چون موردهایی بوده که دیگر همکاران نتونستن اطلاعات به صورت کامل برگردونن اما مجموعه ما این توانایی رو دارد.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      برگشت به بالا