رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
اسلایدر
اسلایدر
slider
slider1
datarecovery slider (3)
datarecovery slider (4)
previous arrow
next arrow

چرا دیتاریکاوری ایران را برای خدمات بازیابی اطلاعات انتخاب کنیم ؟

تنها دارنده تجهیزات سیستمی تخصصی شبیه ساز برای جلوگیری از صدمه ی بیشتر هارد دیسک

بدون نیاز به پرداخت هزینه تا قبل از دریافت اطلاعات و رضایت کامل مشتری.

موفقیت 99 درصدی در بازیابی اطلاعات مشتریان محترم.

بازیابی اطلاعات از هر چیزی که حافظه نامیده میشود

ریکاوری اطلاعات | بازیابی اطلاعات

در دنیای امروز، ابزارهای متعددی برای ذخیره کردن اطلاعات وجود دارند.  در این میان مناسب‌ترین ابزار هارد است. هاردها خود به دو گروه اینترنال و اکسترنال تقسیم می‌‌‌شوند. فلش‌ها و انواع کارت حافظه هم بسته به نوع استفاده شخص برای ذخیره کردن اطلاعات، مورد استفاده قرار می‌گیرند. هاردها به دلیل سرعت بالا در پردازش و ذخیره سازی اطلاعات، در بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌ها و مراکز مختلف و نیز برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر بر اثر یک اشتباه و یا حادثه‌ای هارد آسیب ببیند و اطلاعات آن از بین برود، در صورت عدم دسترسی دوباره به اطلاعات آن، احتمالا عواقب جبران‌ناپذیری برای ارگان مربوطه و یا شخص خواهد داشت. در این شرایط بهترین راهکار برای این منظور باید هارد آسیب دیده را به دست افراد متخصص این کار سپرد. با تماس با مرکز دیتاریکاوری ایران می‌توان در اسرع وقت از کمک متخصصین و تکنسین‌های حرفه‌ای این مرکز بهره‌مند شد. برای بازیابی اطلاعات فلش و کارت حافظه نیز می‌توان با دیتاریکاوری ایران تماس گرفت و مهندسان این مرکز بعد از بررسی فلش یا کارت حافظه و میزان آسیب وارد شده به آن، در زمانی کوتاه اطلاعات شما را بازیابی می‌کنند.

دلایل گوناگونی ممکن است باعث آسیب‌دیدگی هارد شود، که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. آشنایی با این عوامل در حفظ و نگهداری اطلاعات کمک زیادی خواهد کرد.

در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی وسایلی همچون موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر اهمیت گسترده‌ای پیدا کرده‌اند به گونه‌ای که بخش وسیعی از فعالیت‌های اداری وابسته به آن‌هاست. همچنین نگهداری صحیح از اطلاعات و پیشگیری از اختلال در سیستم، امری است که نیازمند رعایت یک سری نکات در این زمینه است. گاهی اوقات به دلیل سهل‌انگاری و یا وجود ویروس در سیستم، کل اطلاعات و یا بخشی از آن‌ها ممکن است از دسترس خارج شود. در چنین مواقعی تماس با دیتا ریکاوری ایران به‌عنوان یک مرکز تعمیر هارد معتبر مطمئن‌ترین راه‌حل است. متخصصان زبده‌ی دیتاریکاوری ایران با بهره‌گیری از دانش نوین و پیشرفته‌ترین ابزارهای روز دنیا قادر به تعمیر هارد دیسک هستند. در این مطلب قصد داریم بطور تخصصی به تعمیر هارد یا همان تعمیر هارد دیسک بپردازیم.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

بازیابی اطلاعات حافظه های جانبی

فرآیند بازیابی اطلاعات حافظه های جانبی در دیتاریکاوری ایران با استفاده بهترین ابزارآلات و  پیشرفته ترین تجهیزات در حال انجام می باشد. اما باید دانش کافی و تجربه مورد نیاز در این فرآیند را هم مهم دانست. بازیابی اطلاعات حافظه های جانبی تنها بسته به تجهیزات و امکانات نمی باشد، مهم ترین اصول در این فرآیند رعایت استاندارد های لازم  است که توسط مهندسین دیتاریکاوری ایران طی سال ها فعالیت و تحقیق در زمینه بازیابی اطلاعات حافظه های جانبی به دست آمده است.

مهم ترین اصول برای دیتاریکاوری ایران حفظ امنیت اطلاعات شما است.  توسط دیتاریکاوری ایران شما میتوانید به ایمن بودن اطلاعاتتان اطمینان داشته باشید. کارشناسان دیتاریکاوری ایران  مورد تایید سازمان های امنیتی می باشند. تمامی تلاش دیتاریکاوری ایران ایمن بودن و ایمن ماندن اطلاعات شما در حین فرآیند بازیابی اطلاعات حافظه های جانبی است.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک بر اساس نوع استفاده

بازیابی اطلاعات آتلیه عکاسی

بازیابی اطلاعات شرکت های حسابداری

بازیابی اطلاعات دوربین

بازیابی اطلاعات دوربین فیلمبرداری

بازیابی اطلاعات دوربین دیجیتال

برگشت به بالا

دیتاریکاوری ایران

 

مشاوره 24 ساعته رایگان ، 7 روز هفته ، 365 روز سال

همین الان با زدن دکمه سبز رنگ ذیل مشکل خود را در واتس اپ

 

با ما مطرح کنید و از ما مشاوره رایگان بگیرید.