رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
ریکاوری و بازیابی اطلاعات سرور

امروزه سرورها نقش بسیار مهم و حیاتی در زمینه‌ی تجارت بازی می‌کنند. آنها گاهی نیاز به ریکاوری اطلاعات سرور که منبع اطلاعات مهم و حساسی هستند معمولا خطراتی نیز آن‌ها را تهدید می‌کنند دارند و به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی شده و اطلاعات ذخیره شده در آن‌ها از بین بروند. در صورتی که نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات سرور وجود نداشته باشد از دست دادن اطلاعات سرور می‌تواند هزینه‌های سنگینی را برای کاربران ایجاد کرده و باعث مختل شدن کارها و فعالیت‌های افراد و شرکت‌ها شود؛ بنابراین داشتن نسخه‌ای پشتیبان از اطلاعات سرور عملی هوشمندانه است تا کاربران در صورت مواجهه با خرابی سرورها دچار کمترین هزینه و مسائل روانی شوند. در صورتی که اطلاعات سرور از بین رفته و نسخه‌ی پشتیان تهیه نشده باشد، نیاز به ریکاوری اطلاعات سرور به وجود می‌آید که در مراکزی که دارای کارگاه عملیاتی سرویس، تعمیر و بازیابی اطلاعات سرور hp و امکانات پیشرفته‌ای هستند قابل انجام است.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

این مراکز باید قادر به ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای برای سرورهای فیزیکی و مجازی باشند. همچنین متخصصین در این مراکز باید تجربه و تخصص کافی در همه‌ی انواع سیستم‌های عامل و یا انواع فایل‌ها را داشته باشند تا بتوانند هر نوع خرابی را در کمترین زمان ممکن به طور موثر برطرف کنند و مشتریان را از نگرانی دربیاورند.

از بین رفتن اطلاعات سرور برای کاربران بسیار سخت و دردسرساز خواهد بود و همچنین می‌تواند خسارت‌های مالی و روانی نیز به کاربران وارد نماید که در این مواقع کاربران با سوالات گوناگونی مواجه خواهند شد. سوالاتی از قبیل دلیل از بین رفتن اطلاعات سرور، امکان‌پذیر بودن بازیابی اطلاعات سرور، مشخصات مرکز ریکاوری اطلاعات سرور hp و … . در این نوشته در مورد این مسائل اطلاعاتی ارائه خواهد شد. موارد بحث شده در این متن به صورت زیر لیست شده است.

  • دلایل از دست دادن اطلاعات سرور
  • نکاتی در مورد مرکز ریکاوری اطلاعات سرور
  • موارد قابل انتظار از مراکز ریکاوری اطلاعات سرور hp
دلایل از دست دادن اطلاعات سرور

دلایل از دست دادن اطلاعات سرور

شکی نیست که پیشگیری از حذف شدن اطلاعات سرور بهتر از راه‌کارهای ریکاوری اطلاعات سرور hp است؛ بنابراین همیشه توصیه بر این است که افراد از اطلاعات ذخیره شده پشتیبان داشته باشند. با این وجود موارد بسیاری مشاهده می‌شود که اطلاعات سرور بنا به دلایل مختلفی از بین رفته و باعث ایجاد اختلال در کارها و موجب نگرانی افراد شده است. از اینرو شناخت دلایل حذف شدن اطلاعات سرور به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند با داشتن آگاهی، از حذف شدن اطلاعات سرور جلوگیری کنند.

دلایل بسیاری را برای از بین رفتن اطلاعات سرور می‌توان نام برد. دلایل متداولی که باعث از بین رفتن اطلاعات سرور می‌شوند این موارد هستند. خطا در انتقال اطلاعات، نصب یا به روز رسانی نرم‌افزار، خطاهای پیکربندی، خطاهای سیستم عامل، آسیب‌های ناشی از ویروسی شدن و بدافزار، خطای کاربر و خطاهای فیزیکی هارد درایوها.

دلایلی که ذکر شد موارد شایعی هستند که باعث از بین رفتن اطلاعات سرور می‌شوند. با دانستن این موارد کاربر باید در جهت حفظ سلامتی سرور بکوشد زیرا که در صورت از بین رفتن اطلاعات نیاز به بازیابی اطلاعات سرور در مراکز بازیابی به وجود خواهد آمد که خسارت‌های زیادی به کاربر و شرکت‌ها وارد خواهد کرد. در مواردی که هارد درایوها نیاز به استفاده از خدمات کلینیک جراحی هارد داشته باشند، پس از دریافت اجازه از مشتری عملیات تعمیر فیزیکی توسط متخصصین با تجربه در کلین روم انجام می‌شود.

هزینه ریکاوری اطلاعات سرور

از موضوعات بسیار نگران کننده برای مشتریان هزینه ریکاوری اطلاعات سرور است. افراد در مراجعه به مراکز مختلف ریکاوری اطلاعات ممکن است با پیشنهادهای قیمت مختلفی روبرو شوند که دلیل این اختلاف‌ها می‌تواند ناشی از تخصص و تجربه‌ی افراد و تجهیزات استفاده شده در این مراکز باشد. توصیه می‌شود که افراد همیشه به دنبال ارزان‌ترین قیمت جهت بازیابی اطلاعات سرور نباشند و هزینه را ملاک اصلی قرار ندهند. همچنین از مراکز بازیابی نیز انتظار می‌رود تا قیمت مناسب و منطقی را از مشتریان درخواست نمایند.

چنانچه به دلیل عدم آگاهی درست از هزینه بازیابی اطلاعات سرور، کار را به دست افراد غیر متخصص بسپارید، احتمال زیادی دارد که اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید و خسارت بیشتری به شما وارد شود. ریکاوری اطلاعات سرور hp بسیار حساس و تخصصی بوده و باید توسط مهندسان خبره انجام پذیرد. در دیتاریکاوری ایران متخصصان با بررسی سرور و میزان آسیب وارد شده به آن قیمت ریکاوری اطلاعات سرور را مشخص خواهند کرد. تعرفه‌های بازیابی اطلاعات سرور در دیتاریکاوری ایران مناسب بوده و با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده ممکن است متغیر باشد.

در این کلینیک در ابتدا قیمت بازیابی اطلاعات سرور و مقدار زمان لازم برای انجام کار به صورت رایگان به مشتری اعلام خواهد شد و برای اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان، بعد از بازیابی کامل اطلاعات، هزینه آن گرفته خواهد شد. دیتاریکاوری ایران مجهز به اتاق پاک یا کلین روم بوده و قادر است به صورت کاملا اختصاصی جراحی هارد دیسک را انجام دهد و موجب رضایت خاطر مشتریان گردد.

مرکز ریکاوری اطلاعات سرور

از آن‌جایی که سرورها دستگاه‌های ذخیره‌سازی بسیار تخصصی هستند لذا در صورت خراب شدن آن لازم است تا عمل ریکاوری اطلاعات سرور hp توسط مهندسین ریکاوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات تخصصی در مراکز بازیابی انجام شود. کاربران باید بسیار دقت داشته باشند که عمل بازیابی اطلاعات سرور را به مراکز ریکاوری که دارای متخصصین باتجربه و توانمند هستند بسپارند. استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز نیز از ویژگی‌های بارز یک مرکز ریکاوری خوب است تا عمل بازیابی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

داشتن کلین روم جهت جراحی هارد درایوها که دچار آسیب‌های فیزیکی شده‌اند از مزیت‌های یک مرکز بازیابی اطلاعات سرور است که می‌تواند نتایج مطلوب‌تری برای مشتریان ارائه دهند. کلین روم محیطی اختصاصی است که مجهز به فیلترهای کنترل محیطی است که آلاینده‌های مضر هوا را به طور بالقوه حذف می‌کند و به مهندسین این اجازه را می‌دهد تا در محیطی تمیز به تعمیر هارد دیسک و سایر رسانه‌های سرور آسیب دیده بپردازند.

مرکز تخصصی دیتا ریکاوری ایران تمامی موارد فوق را داشته و دارای سابقه‌ای طولانی و موفق در زمینه بازیابی اطلاعات است. این مرکز هم‌چنین دارای دستگاه آنالیز و بررسی وضعیت هارد بوده که می‌تواند اطلاعات کامل و تخصصی از وضعیت هارد در قالب یک گزارش به مشتریان خود بدهد.

با توجه به صحبت‌های پیشین در صورت بروز هرگونه اشکال در سرور و از بین رفتن اطلاعات آن، می‌توانید با دیتاریکاوری ایران تماس گرفته و از امکانات این مرکز معتبر بهره‌مند شوید و داده‌های خود را در کوتاهترین زمان دوباره به دست آورده و از پیامدهای ناگوار در جهت از بین رفتن اطلاعات خود، جلوگیری کنید.

موارد قابل انتظار از مراکز ریکاوری اطلاعات

در صورت مواجهه با خرابی سرور و از دست دادن اطلاعات، زمان بازیابی آن بسیار مهم است. اطلاعات ذخیره شده در سرورها در امور مشتریان و تجارت بسیار حیاتی است و از دست دادن آن‌ها خسارت‌های فراوانی به کاربران وارد می‌نماید، به این دلیل از مرکز ریکاوری اطلاعات انتظار می‌رود که عمل بازیابی اطلاعات سرور را در کمترین زمان ممکن انجام داده و به مشتریان تحویل دهند تا خسارت‌هایی که به مشتریان وارد می‌شود تا حد ممکن کاهش یابد.

متخصصین در مراکز بازیابی اطلاعات باید دارای توانایی ارائه‌ی خدمات برای سرورهای مجازی و فیزیکی باشند. صرف نظر از اینکه مشتریان، وب سرور تخصصی داشته باشند یا یک سرور ایمیل ساده، متخصصین باید قادر به ارائه‌ی بهترین خدمات جهت ریکاوری اطلاعات سرور hp باشند.

اطلاعات مهم و حساسی در سرورها ذخیره می‌شوند که حفظ حریم آن برای مالکان آن بسیار اهمیت دارد. دسترسی افراد غیر مرتبط به این اطلاعات می‌تواند منجر به سو استفاده‌هایی شود و خسارات جبران‌ناپذیری به شرکت‌ها وارد نماید از این رو وظیفه‌ی مهم مراکز بازیابی اطلاعات سرور این است که از اطلاعات بازیابی شده محافظت کرده و فقط در اختیار مالکان آن قرار دهند و از پخش آن جلوگیری کنند. از اینرو کاربران در انتخاب مرکز ریکاوری اطلاعات باید بسیار حساس باشند و عمل بازیابی را به مراکز معتبر و قابل اعتمادی بسپارند.

موارد قابل انتظار از مراکز ریکاوری اطلاعات

دیتاریکاوری ایران

دیتاریکاوری ایران مرکزی معتبر و تخصصی با سابقه‌ای درخشان است و با در اختیار داشتن تجهیزات و وسائل پیشرفته و تکنولوژی مدرن، انواع مشکلات هارد را به سادگی بر طرف می‌کند و نیز این مرکز دارای کادری مجرب و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف ریکاوری اطلاعات بوده که بعد از ارزیابی آسیب وارد شده، بازیابی اطلاعات را انجام داده و آنها را بدون کم و کاستی مجددا در اختیار مشتری قرار خواهند داد.

این مرکز با در اختیار داشتن اتاق کلین روم جراحی هارد دیسک را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد. اگر جراحی هارد دیسک در اتاقی غیر از کلین روم انجام شود، احتمال دارد اطلاعاتتان برای همیشه از دست برود زیرا بین هد و پلاتر فاصله میکرو میلی‌متری وجود دارد که به گرد و غبار بسیار حساس بوده و در صورتی که روی هارد دیسک باز شده یک ریزگرد قرار بگیرد، می‌تواند باعث خراش پلاتر گردد. با توجه به اینکه تمامی داده‌ها روی پلاتر ذخیره می‌شود، آسیب دیدن آن منجر به از دست رفتن  اطلاعات خواهد شد.

پس توجه به این نکته بسیار ضروری است که در صورت از بین رفتن داده‌های سرور و آسیب دیدن آن، برای ریکاوری اطلاعات سرور hp به مرکزی مجهز و کاملا تخصصی در این زمینه مراجعه کنید تا بازیابی اطلاعات سرور به درستی انجام شده و نتیجه مطلوبی بگیرید و داده‌های خود را دوباره در اختیار داشته باشید.

 

 

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

شماره موبایل دیتاریکاوری
شماره تماس دیتاریکاوری
تلگرام دیتاریکاوری
واتس اپ دیتاریکاوری

 

قیمت ریکاوری اطلاعات سرور

قیمت بازیابی اطلاعات سرور در همه جا به یک مقدار نیست مراکزی هستند که این بازیابی را با قیمت های بسیار بالایی انجام می دهند با وجود این که اطلاعات موجود در سرور ها بسیار با ارزش هستند و بازیابی آن ها هم شامل هزینه های زیادی می شود ریکاوری اطلاعات سرور hp در خدمات دیتاریکاوری ایران زبر نظر کادر مجرب و با هزینه بسیار مناسب صورت می گیرد. قیمت بازیابی اطلاعات سرور در مرکز خدمات هارد بسته به میزان مشکلی که به وجود آمده است حساب می شود هزینه ریکاوری اطلاعات سرور در این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار منسفانه تر است.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

      1. با سلام
        دلایل متعددی عامل این اتفاق هست
        پیشنهاد میکنیم مقاله ما در همین صفحه رو به طور کامل مطالعه کنید.

    1. بعد از به روز رسانی نرم افزار مربوط به سرورم الان دیگه ارور میده و کار نمیکنه میشه راهنماییم کنید؟

      1. با سلام
        دلایل از دست دادن اطلاعات سرور میتونه به روز رسانی نرم افزار باشه.

      1. با سلام
        در این کلینیک در ابتدا قیمت بازیابی اطلاعات سرور بعد از بررسی و مقدار زمان لازم برای انجام کار به صورت رایگان به مشتری اعلام خواهد شد.

      1. با سلام
        قبل از چکاپ نمیتونیم زمانی رو اعلام کنیم اما مقدار زمان لازم برای انجام کار بعد از بررسی به شما اعلام خواهد شد.

    2. سلام یک سری اطلاعات از هارد من پاک شده که مربوط به جزوات کنکورم بوده براش کلی هزینه کرده بودم میشه ریکاوری کرد؟

      1. با سلام
        شما میتونید هارد خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا ریکاوری شه.
        پیشنهاد ما این هست که اصلا از نرم افزار های متفرقه استفاده نکنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا