رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
آیا هارد دیسک سوخته قابل تعمیر است

یکی از معضلاتی که موسسات و اداره ها با آن روبرو هستند تعمیر هارد سوخته است زیرا استفاده از هارد برای ذخیره کردن اطلاعات در حجم‌های بالا ابزاری مناسب است. داده‌های زیادی در فرمت‌های گوناگون در هاردهای اینترنال و یا اکسترنال ذخیره می‌شود. این داده‌ها اکثرا برای کاربر مهم و ارزشمند بوده و اطلاعات شخصی و یا کاری را شامل می‌شود. در بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی نیز برای ذخیره و بایگانی کردن اطلاعات در حجم‌های زیاد و در طولانی مدت از هارد کامپیوتر استفاده می‌گردد. در صورتی که هارد بنا به دلایل مختلف آسیب ببیند و یا بسوزد، خسارات زیادی به شخص و یا نهاد دولتی و خصوصی وارد می‌شود و در این حالت می‌توانید در اسرع وقت برای تعمیر هارد سوخته با مرکز دیتاریکاوری ایران تماس بگیرید.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

هاردها بر حسب نوع و مدلی که دارند و نیز رعایت موارد لازم برای سالم ماندن هارد، طول عمر مشخصی دارند. عوامل زیادی هستند که باعث آسیب‌دیدگی هارد شده و نهایتاً موجب از بین رفتن اطلاعات آن می‌شود. این اتفاق ناگوار برای کاربر استرس زیادی خواهد داشت و مطمئن‌ترین روش برای نعمیر هارد دیسک سوخته مراجعه به مرکز دیتاریکاوری ایران است.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری درباره هارد و لزوم تعمیر هارد دیسک سوخته، خواهیم گفت تا با شناخت بیشتر و رعایت نکات لازم، اطلاعات موجود در هارد خود را در زمان طولانی‌تری حفظ کنید.

دلایلی که موجب سوختن هارد می‌شوند

وظیفه اصلی هارد در کامپیوتر ذخیره کردن اطلاعات است. هاردها در دو گروه قرار دارند: هارد اینترنال و هارد اکسترنال. از نظر عملکرد هر دو هارد کاملا یکسان بوده و می‌توانند اطلاعات را در حجم‌های بالا در خود ذخیره کنند. تفاوت بین هارد اینترنال و اکسترنال در طراحی آنها است. هارد اینترنال در کامپیوتر و لپ تاپ بوده و داخل کیس کامپیوتر قرار دارد و برای جا‌به‌جایی مداوم مناسب نیست، چون احتمال دارد ضربه بخورد و دچار آسیب شود. اما هارد اکسترنال برای آنکه به آسانی جابه‌جا شده و به دستگاه‌های مختلف متصل شود و داده‌ها را به آسانی منتقل کند، طراحی شده است.

با توجه به توضیح هارد، موارد زیادی هستند که می‌توانند به هارد آسیب زده و اطلاعات آن را در معرض نابودی قرار دهند. بخشی از این موارد به شرح زیر است:

  • جابه‌جایی زیاد و ضربه خوردن زیاد به خصوص درباره هارد اینترنال باعث آسیب دیدن اجزای داخلی آن شده و اطلاعات هارد را از بین می‌برد.
  • اگر از محافظ مناسب استفاده نشود، قطعی برق و نوسانات آن می‌تواند به هارد آسیب زده و اطلاعات آن را پاک و نابود کند.
  • مرطوب و خیس بودن مکان هارد و یا ریختن مایعات روی آن،صدمات جدی به هارد وارد کرده و اطلاعات آن را نیز نابود خواهد کرد.
  • ورود ویروس و بدافزار به سیستم نیز از مواردی است که روی هارد تاثیر گذاشته و به آن آسیب خواهد زد و در نهایت باعث از بین رفتن اطلاعات آن می‌شود.
  • از موارد شایع دیگر که به هارد صدمات جدی وارد می‌کند، وجود بدسکتور روی هارد است. بدسکتورها تمایل به زیاد شدن دارند و در زمانی کوتاه اطلاعات هارد را حذف و ناپدید کرده و به آن آسیب می‌زنند.
  • تهویه مناسب در اطراف هارد، از داغ شدن بیش از حد هارد جلوگیری کرده ومانع آسیب دیدن آن می‌گردد.

با توجه به موارد فوق درصورت سوختگی هارد می توانید به متخصصان تعمیر هارد سوخته دیتاریکاوری ایران مراجعه کنید.

آیا امکان تعمیر هاردهای سوخته وجود دارد؟

بله. برای بازیابی اطلاعات هارد، باید فرد به مشکلات ایجادشده واقف باشد تا مطمئن شود که مشکل از کدام قسمت هارد است. تا بتواند به‌راحتی به تعمیر آن بپردازد. هارد دیسک به دو صورت فیزیکال و یا لاجیکالی مشکل‌ساز خواهد بود. قسمت‌های فیزیکالی، قطعات مکانیکی و فیزیکی هستند، مانند: موتور هارددیسک، هد، دیسک یا همان پلاترها که اطلاعات روی آن ذخیره شده است. و قسمت لاجیکالی، سیستم‌عامل و نرم‌افزار هارد بوده؛ که مهم‌ترین آن فریم ور هارد دیسک است .

ایراد و مشکل فریم ور هارد، می‌تواند دیگر اجزای هارد را نیز خراب کند. خرابی فریم ور به معنای خراب شدن مغز هارد بوده، که عمل نوشتن و خواندن اطلاعات را دچار مشکل می‌کند. بازیابی اطلاعات هارد سوخته و خراب بسیار پیچیده است پس عزیزان باید توجه داشته باشند، که حتما از خدمات مهندسین و شرکت‌های معتبر استفاده کنند. مراکز معتبر دارای ملزومات اولیه، تجهیزات روز و دستگاه‌های پیشرفته بوده که بدون این لوازم، ریکاوری هارد سوخته امکان‌پذیر نیست.

البته در بعضی از موارد نیز هارد قابل تعمیر نیست و فقط برای دیتا می‌توان تلاش کرد. وجود گردوغبار، باعث گیرکردن هد روی سطح پلاتر شده و شکاف عمیقی روی سطح دیسک ایجاد می‌کند؛ که بازیابی اطلاعات را غیرممکن می‌سازد.

تعمیر هارد سوخته

هارد آتش گرفته و حرارت دیده یا هاردی که سوخته و کار نمی‌کند

هاردی که سوخته و کار نمی‌کند، ممکن است به دست متخصصین امر دوباره ریکاوری شود. اما در بیشتر مواقع اطلاعات قابل بازیابی نمی‌باشند. اما هاردی که آتش‌گرفته باشد به‌هیچ‌عنوان قابلیت بازیابی نداشته و بالطبع اطلاعاتش نیز قابل بازیابی نخواهند بود. برای هارد سوخته در ابتدا باید به‌درستی تشخیص داد تا چه قطعه‌ای آسیب‌دیده؛ سپس دست به اصلاح یا تعویض آن زد. سپس با توجه به میزان خسارت هزینه‌ها را برآورد کرد و مشکل را برطرف نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله بازیابی اطلاعات هارد حرارت دیده و آتش گرفته  را مطالعه کنید.

علائم هارد سوخته که نیاز به تعمیر دارد

از حالت‌هایی که می‌توان به خرابی و سوختگی هارد می‌توان به مواردی اشاره نمود:

  • در حالت عادی و طبیعی از هارد هیچ‌گونه صدایی شنیده نمی‌شود، اما در زمان خرابی و سوختن صداهای عجیب‌وغریبی از هارد به گوش می‌رسد.
  • یکی دیگر این‌که سیستم، به‌هیچ‌عنوان قادر به شناسایی هارد نخواهد بود. و اگر این عدم شناسایی به‌صورت ادامه‌دار رخ دهد، مطمئناً هارد دچار خرابی و سوختگی شده است.
  • مورد دیگر این است که هارد به‌صورت بسیار ضعیف کارکرد دارد. و این‌که بویی همانند بوی سوختگی از هارد به مشام می‌رسد.
  • ناپدید شدن پوشه و فایل‌ها، و یا باز نشدن آن‌ها، پیام‌هایی مبنی بر خطا در زمان روشن کردن سیستم، وجود داده‌های معیوب، کند شدن دستگاه، پدید آمدن صفحه آبی، دود بلند شدن از هارد و… از دیگر مواردی است که می‌توان آن‌ها را بیان کرد.

دلایل سوختن هاردها

دلایل سوختن هاردها

نوسان برق

یکی از مهم‌ترین علل سوختگی هارد، اشتباه وصل کردن آن به منبع تغذیه بوده. همچنین ضربات و یا فشار، همچنین نوسانات برق و گرمای بیش‌ازاندازه باعث خرابی و سوختگی هارد شده و مشکلاتی در نحوه کارکرد آن ایجاد می‌کند.

عدم استفاده از هارد و گردوغبار

البته یکی دیگر از مواردی که باعث سوختگی هارد می‌شود، عدم استفاده از آن خواهد بود، چون مغناطیس موجود در هارد نباید ضعیف شود. از طرفی وجود گردوخاک نیز نباید بر روی هارد نقش ببندد و یا این‌که نباید بر روی آن مایعات ریخته شود.

سوختگی یا آسیب دیدن pcb  یا برد هارد

مورد بعد، ممکن است که PCB به‌عنوان بخشی از هارد، دچار اشکال شود. صفحه مدار چاپی یا (PCB) نقش بسیار مهمی در کارکرد هارددیسک دارد. پی سی بی یک هارد کنترل بوده که در پشت هارد وصل شده و جریان برق هارد را کنترل می‌کند. که می‌تواند به دلیل مسائلی خراب شود و خوب کار نکند. ازجمله نشانه‌های خرابی آن می‌توان به بوی سوختگی، شدید داغ شدن هارد پس از به کار افتادن، ضعیف شدن هارد و دیر بالا آمدن، تأخیر در عملکرد سیستم، مانع کارکرد درست هارد و صداهای کلیک کلیک اشاره نمود.

آیا اطلاعات هاردهای سوخته بازیابی می‌شود؟

بله امکان تعمیر هارد سوخته وجود دارد. اولین قدم این است که مشخص شود، کدام قطعه دچار سوختگی شده، که حدود 70 درصد پس از تشخیص درست می‌توان اطلاعات را بازیابی کرد. بعد از تشخیص قطعه سوخته، باید به تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. پس از برداشتن و تعویض قطعه خراب حال باید ببینیم، با روشن کردن هارد دیسک درصد آسیب به هارد چه مقدار بوده است. که در بیشتر موارد سوختن هارد به قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آسیب وارد می‌کند.در بعضی از موارد، آسیب برد باعث آسیب به هد هارد شده. در بعضی از موارد به فریم ویر یا سیستم‌عامل داخلی هارد دیسک آسیب وارد شده، که به‌راحتی قابل‌رفع است. و می‌توان اطلاعات را به‌درستی بازیابی کرد.

برای مطالعه دقیق این عنوان به مطلب ریکاوری هارد سوخته مراجعه کنید.

آیا بعد از تعمیر هارد سوخته اطلاعات آن پاک می‌شود؟

آیا بعد از تعمیر هارد سوخته اطلاعات آن پاک می‌شود؟

هارد می‌تواند براثر نوسانات ولتاژ یا نگه‌داری بد بسوزد. و در این حالت بازیابی اطلاعات هارد سوخته کاربرد دارد. گاهی اوقات می‌توان با تعویض قطعه سوخته، برد الکترونیکی هارد را تعمیر کرد و دوباره قابل‌استفاده باشد. گاهی نیز متاسفانه براثر سوختگی شدید بُرد اصلی، دیگر قابل تعمیر نیست.

بازیابی هارد سوخته، کار غیرممکنی نیست، اما ریکاوری آن نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد. هارد سوخته دارای علائمی است که باید درست تشخیص داده شود تا بازیابی اطلاعات آن به‌درستی ممکن شود. بعدازاین مرحله برای  تعمیر هارد سوخته راهی به‌جز تعویض قطعه معیوب نیست. و مرحله بازیابی اطلاعات بعد تعویض قطعه انجام می‌شود.

تعمیر هارد سوخته گوشی

سوختن هارد گوشی به دلایل مختلفی نظیر، خاموش و روشن کردن گوشی در زمان شارژ شدن، ضربه خوردن، ریختن مایعات بر روی آن‌ها وجود بازی گرافیکی بر روی گوشی و… است. که علائمی مانند خاموش شدن بی‌دلیل گوشی، گیرکردن آرم گوشی، عدم امکان استفاده از اطلاعات گوشی و… را در پی دارد.

حال به هر طریقی هارد گوشی دچار سوختگی شد، نباید ناامید شد و دیگر از آن استفاده نکرد. متخصصان مجرب و کارآزموده‌ای هستند، که می‌توانند با انجام اقداماتی فنی روی دستگاه آن را تعمیر کرده و عملکرد آن را به حالت اولیه برگردانند. گرچه هارد سوخته را باید با هارد جدید تعویض کرد، اما گوشی بعدازآن قابل‌استفاده خواهد بود.

فقط عزیزان باز کردن گره کار خود را، باید به دست افراد آگاه و شرکت‌های معتبر سپرد، تا مشکل بی‌دغدغه و به‌راحتی حل شود. البته تعمیر آن بسیار پرهزینه خواهد بود، هزینه‌ای بالاتر از ۳ میلیون را باید در نظر داشته باشید. بااین‌حال بسیاری از افراد به علت بااهمیت بودن اطلاعات، ترجیح می‌دهند که پول زیادی را برای این کار خرج کنند. بنابراین برای هماهنگی و بررسی مشکل می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

مراحل تعمیرات هارد سوخته به چه صورت است؟

مهم‌ترین اقدام برای یک هارد سوخته، تعویض یا تعمیر PBC است. جایگزینی PCB با قطعه جدید آسان نبوده،  زیرا برای کارکردن درایو، داده‌های موجود در ROM یک PCB قدیمی باید به PCB جدید منتقل شود.

این کار را می‌توان به این‌گونه انجام داد:

برای انتقال فیزیکی تراشه ROM به PCB جدید، که به مهارت لازم نیاز دارد. تراشه ROM هشت پایه بوده و به‌راحتی از یک PCB به دیگری منتقل می‌شود.

اگر PCB به‌طور کامل نسوخته باشد، و می‌تواند با عملکرد حداقلی کار کند. بنابراین به PC3000 اجازه می‌دهد تا داده‌های ROM را از روی آن بخواند. پس از خواندن و ذخیره‌سازی ROM، می‌توان داده‌ها را با استفاده از همان قطعه، به PCB جدید منتقل کرد. اگر به‌طورکلی PCB از بین برود، ابزار PC3000 گاهی اوقات می‌تواند با استفاده از ماژول‌های مختلف داده بازیابی شده از درایو اصلی، محتویات ROM را از نو بسازد. البته این کار مربوط به چند برند خاص هارد است.

برای هارددیسکی که به دلیل بالا رفتن حرارت، فقط نیم‌سوز شده، اما قابل‌اجرا است، می‌توان به روش زیر عمل کرد. برای ریکاوری اطلاعات از هارد نیم‌سوز، ابتدا باید از پردازشگر جدا شود و به سیستم دیگری اتصال یابد.اگر دسترسی به داده‌ها ممکن باشد، باید آن‌ها را در حافظه دیگر کپی نمود. وگرنه بهتر است کار را به یک متخصص حرفه‌ای سپرد.

البته برای تعمیرات هارد باید، کار به‌صورت حضوری انجام شود تا بتوان هارد را به‌درستی بررسی و هزینه ریکاوری داده‌ها را به‌درستی محاسبه کرد. مجموعه دیتا ریکاوری ایران مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا، مانند pc300 ، mrt و dolphin، است. که توانایی بازیابی اطلاعات هارد سوخته و آتش گرفته را دارا است. متخصصین مجرب این مجموعه نیز با دانش سخت‌افزاری بالایی که دارند، بهترین نتیجه را برای شما فراهم می‌آورند.

برای اطلاع مشتریان محترم، چکاب هارد در دیتا ریکاوری ایران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

هزینه تعمیر هارد سوخته چقدر است؟

جهت آگاهی از قیمت تعمیر هارد سوخته همانطور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، هارد محل ذخیره اطلاعات مخصوصا برای داده‌هایی با حجم‌های بالا است. در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی اطلاعات خود را به صورت روزانه روی ‌هارد ذخیره کرده تا در طولانی مدت به آن دسترسی داشته باشند و به راحتی استفاده کنند. هاردها به علت داشتن سرعت بالا در پردازش و بازخوانی اطلاعات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی از کاربران نیز اطلاعات مهم و شخصی یا کاری خود را روی هارد ریخته و ذخیره می‌کنند. با این توضیح، چنانچه هارد به هر دلیلی سوخته و داده‌های آن از بین برود، خسارات مادی و یا معنوی زیادی به شخص و نهاد مربوطه وارد کرده و عواقب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.

در این شرایط باید برای تعمیر هارد سوخته به مرکز معتبر دیتاریکاوری ایران مراجعه و از کمک متخصصین این مرکز برای تعمیر هارد دیسک سوخته خود، استفاده کرد. اگر تعمیر هارد را به دست افراد ناوارد و غیر متخصص بسپارید و یا خودسرانه اقدام به تعمیر آن کنید، ممکن است بر اثر خطایی کوچک، اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید.

هم‌چنین در زمان سوختن هارد، از ریختن اطلاعات جدید روی هارد بپرهیزید، چون اطلاعات قبلی خود را با این کار، به طور کامل حذف کرده و غیر قابل بازیابی خواهید کرد. موثرترین راهکار برای تعمیر هارد سوخته و بازیابی اطلاعات آن، بهره گرفتن از امکانات تخصصی دیتاریکاوری ایران است.

در این مرکز مهندسان و متخصصان مربوطه با ارزیابی هارد سوخته و میزان صدمه وارد شده به آن و حجم اطلاعاتی که روی آن ذخیره شده و نیز ابزارهای مورد استفاده برای تعمیر هارد، هزینه تعمیر هارد دیسک سوخته مناسبی را برای تعمیر و بازیابی داده‌های هارد به شما خواهند گفت و سپس با پرداخت این هزینه ناچیز می‌توانید با اطمینان از نتیجه کار و بازیابی کامل اطلاعاتتان، کار را به دست متخصصین ماهر این مرکز بسپارید.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

مرکز تعمیر هارد سوخته

با توجه به توضیحات ذکر شده، تعمیر هارد سوخته نیاز به افراد با تجربه و ماهر دارد و چون این کار دشوار و کاملا تخصصی است باید برای تعمیر هارد دیسک سوخته به مرکز معتبر و تخصصی دیتاریکاوری ایران مراجعه کرد. سپردن تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات آن به افراد غیر متخصص به منزله نابودی کامل اطلاعات بوده و پیامدهای سنگینی نیز برای شرکت‌های دولتی یا خصوصی و نیز افراد به دنبال خواهد داشت.

برای جلوگیری از این حادثه، باید کار را به متخصصین حرفه‌ای در مرکز تعمیر هارد سوخته دیتاریکاوری ایران واگذار کرد و با اطمینان کامل از نتیجه کار، بدون استرس و نگرانی و در زمانی کوتاه، دوباره اطلاعات خود را به دست آورید.

دیتاریکاوری ایران مرکزی تخصصی در زمینه تعمیر و رفع تمامی مشکلات هارد بوده و با داشتن کادری با تجربه هارد سوخته شما را به آسانی و در کمترین زمان ممکن، تعمیر و اطلاعاتتان را بازیابی خواهد کرد.

متخصصان مرکز تعمیر هارد دیسک سوخته دارای دانش و علم روز بوده و تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار دارند و تعمیر هارد سوخته را در اسرع وقت انجام داده و کلیه داده‌های آن را با همان کیفیت قبل ریکاوری کرده و دوباره به شما تحویل خواهند داد.

برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

  1. با سلام
    من یک هارد توشیبا یک ترابایت دارم که زمانی که به سیستم وصلش میکنم بالا نمیاد و چراغش روشن نمیشه فکر میکنم سوخته آیا تعمیر میشه؟

    1. با سلام
      روشن شدن یا روشن نشدن چراغ روی هارد نشان دهنده سلامت یا خرابی هارد نیست.
      اما برای پاسخ هارد شما باید از نزدیک بررسی شه.

  2. سلام
    هارد من به تی وی وصل بود و برق رفت وقتی که اومد به هر سیستمی وصل میکنم خونده نمیشه، سوخته؟؟ اگر که سوخته قابل تعمیر هست؟

    1. با سلام
      بهتره که هاردو به تی وی وصل نکنید.
      امکان داره که نوسانات برقی باعص اسیب به هارد شما شده باشه.
      اما باید بررسی شه تا ببینیم به کدام قطعه هارد اسیب وارد شده

  3. سلام وقتتون بخیر
    هارد کامپیوتر من موقع استفاده خیلی داغ میکرد اما من توجه ای بهش نمیکردم فکر میکردم عادیه اما الان دیگه کار نمیکنه. تعمیر میشه؟

    1. با سلام
      داغ شدن بیش از حد هارد باعث آسیب دیدن آن می‌گردد.
      برای تعمیر ابتدا باید توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

  4. سلام من رو هاردم یک سری اطلاعات انتقال دادم از اون روز به بعد کند کار میکنه و هنگ میکنه علتش چی میتونه باشه ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      ورود ویروس و بدافزار به سیستم نیز از مواردی است که به هارد آسیب خواهد زد.

  5. سلام هارد من یجای مرطوب قرار گرفت و من اصلا حواسم نبود الان خوب کار نمیکنه میترسم بسوزه چیکار باید بکنم

    1. با سلام
      رطوبت مبتونه باعث خرابی هارد بشه
      بهتره که هارد رو به سیستمی وصل نکنید و هارد رو به دفتر ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیره.

    1. با سلام
      بله امکان تعمیر وجود داره ولی در قدم اول باید به صورت صحیح عیب یابی شه

  6. با سلام یک سری از فایل و پوشه هام از روی هاردم ناپدید شده بهشون احتیاج دارم چطوری باید برگردونمشون؟؟ ممنون میشم سریع راهنماییم کنید

    1. سلام
      باید دقت کنید که فایل ها مخفی نشده باشه.
      اگر مخفی نبود ابن میتونه یکی از علت های آسیب دیدگی هارد باشه که بهتر است برای جلوگیری از آسیب بیشتر هزچه زودتر چکاپ شه.

    1. سلام دوست عزیز
      این میتونه علت های مختلفی داشته باشه.
      اگر که اطلاعات مهمی دارید میتونید برای ریکاوریش اقدام کنید.

  7. با سلام یه بویی شبیه بوی سوختگی از هاردم بلند شد من سریع هاردمو قطعش کردم میترسم که روشنش کنم یعنی سوخته؟؟

    1. دوست عزیز بوی سوختگی یکی از دلایل سوختگی هارد است.
      برای مانع از آسیب بیشتر بهتر است که هارد رو به سیستمی متصل نکنید و حتما به یک مجموعه متخصص مراجعه کنید.

  8. سلام هارد من دچار مشکل شده و به یک تعمیرگاه نشون دادم گفتن pcb هاردم به مشکل خورده راه حلی براش وجود داره که درست شه

    1. با سلام
      این قطعه یکی از مهمترین اجزای هارد است.
      اما برای جواب قطعی هارد حتما باید چکاپ شه.
      لازم به ذکر است که چکاپ در مجموعه ما به صورت رایگان انجام میشود.

    1. با سلام
      بهتر است هاردتون رو دستکاری نکنید.
      هارد شما باید جراحی شود و توسط دستگاه های ریکاوری بازیابی شود.

  9. سلام هارد کامپیوتر من دیشب سوخت و تمام اطلاعاتم که داخلش بود پاک شد میشه اطلاعاتشو برگردوند راهنماییم کنید

    1. سلام
      بله امکان بازیابی اطلاعات شما وجود دارد.
      می توانید جهت ارسال آن به دفتر ما اقدام کنید.

  10. سلام من یک هارد اکسترنال دارم که لپ تاپم نمیخوندش اما چراغش روشن میشه اطلاعات داخلش برام اهمیت زیادی داره به نظرتون همه اطلاعات داخلش برمیگرده؟

    1. سلام
      برای جواب به سوال شما ابتدا باید هارد مورد چکاپ قرار بگیره.
      اما باید اشاره کنیم که بیشتر مشتریان ما اطلاعات داخل هاردشون به صورت 100 درصد ریکاوری شد.

  11. سلام وقت بخیر من یک هارد قدیمی دارم که چند سالی هست استفاده نکردم اما سالم بود الان که عکسامو میخوام سیستم نمیخوندش چطور میتونه خراب شه وقتی استفاده ای نشده و ضربه ای نخورده

    1. با سلام
      از مواردی که باعث سوختگی هارد می‌شود، عدم استفاده از آن خواهد بود، چون مغناطیس موجود در هارد نباید ضعیف شود.
      از طرفی وجود گردوخاک نیز نباید بر روی هارد سبب آسیب می شود.

  12. سلام من هاردم سوخت اما تمام طراحیام داخلشه خیلی نگرانم طراحیامو باید تحویل بدم و زمان زیادی ندارم لطف میکنید در مورد تعمیرات یا بازیابی راهنماییم کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      نگران نباشید و از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت سریع راهنمایی های لازم خود را کسب کنید.

    1. با سلام
      هزینه تعمیر و بازیابی میتونه به موارد مختلفی بستگی داشته باشه.
      به همین خاطر نمیشه قبل از چکاپ قیمت معینی رو اعلام کرد.

  13. سلام خسته نباشید هارد من روشن میشه اما بعد از چند لحظه دوباره خاموش میشه و صدایی میده دلیلش چیه؟

    1. سلام
      بهتر است هاردتون رو دستکاری نکنید تا مشکلات جدی تری براش به وجود نیاید.
      باید هارد رو به دست متخصصان این حوزه بسپارید.

    1. سلام دوست عزیز
      برای ریکاوری و تعمیر باید هارد رو به دست افراد متخصص بسپارید.

  14. هارد من ناخواسته ضربه خورد الان کار نمیکنه و هیچ سیستمی شناساییش نمیکنه آیا قابل تعمیر هست؟

    1. سلام
      هارد شما دچار آسیب شده است.
      اما برای اینکه بدونید علت خرابی از کدام قطعه است و آیا قابل تعمیر هست یا نه باید چکاپ شود.

    1. با سلام
      بله شما می توانید برای هماهنگی و بررسی مشکل با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا