رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
بازیابی اطلاعات هارد و درایو فرمت شده

گاها ممکن است به اشتباه اطلاعات هارد فرمت شود در این زمان ما به مرکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک فرمت شده نیاز داریم تا بتوانیم اطلاعات مهم را بازگردانی کنیم اما برای این امر نیازمند فرد متخصص و قابل اعتماد هستیم ما در مرکز دیتاریکاوری ایران همراه شماییم

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

برای ذخیره اطلاعات در حجم بالا بهترین ابزار هارد دیسک است. هارد دیسک در واقع حافظه جانبی ذخیره اطلاعات در کامپیوتر بوده که به عنوان حافظه دائمی نیز نامیده می‌شود. برای حفظ دائمی اطلاعات و داده‌های دیجیتالی می‌توان آنها را روی هارد دیسک ذخیره نمود و تا زمانی که این اطلاعات پاک نشوند، روی هاردیسک باقی می‌مانند. امروزه  هارد دیسک‌ها در بسیاری از ارگانهای دولتی، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و بسیاری دیگر از مراکز استفاده می‌شوند و حجم بالایی از اطلاعات را در خود جای می‌دهند. در صورتی که بر اثر عوامل گوناگون اطلاعات هارد فرمت شده و یا از بین برود، می‌تواند خسارات زیادی برای شرکت یا ارگان مربوطه داشته باشد. به منظور جلوگیری از این اتفاق باید از خدمات دیتاریکاوری ایران به عنوان مرکز بازیابی اطلاعات درایو فرمت شده استفاده کرد.

 

 

قیمت ریکاوری اطلاعات هارد در این مرکز مناسب بوده و با توجه به میزان خسارتی که به هارد وارد شده ممکن است متفاوت باشد. پرداخت این هزینه در مقابل خسارتی که احتمالا بر اثر از بین رفتن اطلاعات به شخص و یا ارگان مربوطه وارد می‌شود و شاید عواقب جبران ناپذیری نیز داشته باشد، بسیار به صرفه‌تر است.هزینه تعمیر هارد سوخته همچنین تعمیر هارد ضربه خورده نیز میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد

 هارد دیسک ابزار مناسب برای ذخیره اطلاعات

همانطور که گفتیم تمامی اطلاعات کامپیوتر بر روی هارد دیسک ذخیره می‌شوند و می‌توان هارد دیسک را حافظه جانبی کامپیوتر نامید. هارد دیسک‌ها به دلیل اینکه دارای سرعت بالا در پردازش و بازخوانی اطلاعات هستند و می‌توانند ظرفیت بالایی از اطلاعات دیجیتالی را در خود ذخیره کنند، ابزارهای بسیار مناسبی برای بایگانی و ذخیره کردن اطلاعات در طولانی مدت هستند. امروزه هارد دیسک‌ها علاوه بر شرکت‌ها و مراکز مختلف به صورت شخصی نیز بسیار کاربرد دارند و افراد اطلاعات محرمانه و شخصی خود و یا اطلاعات کاری را روی آنها ذخیره می‌کنند.

اگر سهوا منجر به فرمت شدن هارد و از بین رفتن اطلاعات آن شوید و قصد دارید  بدون تخصص لازم برای بازیابی اطلاعات هارد اقدام کرده و برای این منظور از نرم افزارهایی که در بازار وجود دارد، استفاده کنید، ممکن است با اشتباهی کوچک تمام اطلاعات خود را برای همیشه از دست بدهید.  برای جلوگیری از این حادثه، مطمئن‌ترین روش مراجعه به مرکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک فرمت شده در دیتاریکاوری ایران است. ما به شما این اطمینان را می دهیم که بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده شما به درستی انجام گیرد.

انواع فرمت هارد

احتمالا برای بسیاری از افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند پیش آمده که بر اثر یک اشتباه اطلاعات هارد خود را فرمت کرده و از دست داده باشند. فرمت هارد به دو شکل صورت می‌گیرد  که با عنوان Quick Format و  Full Format  مشخص می‌شوند.  اگر فرمت هارد به شکل Full Format  اتفاق افتاده باشد، بازیابی اطلاعات آن کمی دشوار بوده و زمان بیشتری نیاز دارد و همین مسئله مشخص کننده تخصصی بودن بازیابی اطلاعات هارد دیسک فرمت شده است.

در چنین مواقعی برای اطمینان از برگرداندن اطلاعات هارد ارزشمند خود باید به مرکز بازیابی اطلاعات درایو فرمت شده مراجعه کنید.  به این نکته نیز توجه داشته باشید که در موقع فرمت شدن هارد هیچ اطلاعات و داده‌ی جدیدی روی هارد وارد نکنید و نباید فایل‌های هارد را جابه‌جا کرد و  دستکاری نمود. چون در این صورت بازیابی اطلاعات غیر ممکن بوده و برای همیشه داده‌های خود را از دست خواهید داد.

عوامل دیگری نیز می‌تواند منجر به آسیب دیدن هارد و از بین رفتن اطلاعات  آن شوند که در ادامه مطلب در مورد آن توضیح خواهیم داد.

 

انواع فرمت هارد

دلایل آسیب دیدن هارد

هارد  ممکن است بر اثر دلایل سخت افزاری و نرم افزاری دچار اشکال شده و اطلاعات آن در معرض نابودی قرار بگیرد. از جمله دلایل سخت افزاری که می‌تواند باعث آسیب دیدن هارد شود، افتادن هارد و یا وارد شدن ضربه به آن است که منجر به آسیب دیدن اجزای داخلی هارد شده و در نهایت ممکن است اطلاعات روی هارد از بین برود. اگر هارد دچار بدسکتور شود احتمال دارد آسیب‌های جدی به آن وارد شود و اطلاعات آن ناپدید و یا پاک گردد. در صورت  آسیب فیزیکی به هارد گاهی یک سکتور معیوب شده و دیگر نمی‌تواند اطلاعات را روی خود ذخیره نماید. دراین شرایط سیستم نیز اطلاعات و یا داده‌های خود  را نمی‌تواند  روی سکتور معیوب بنویسد و به این طریق آن را کنار می‌گذارد.

یکی از موارد خراب شدن هارد به دلایل سخت افزاری روی می دهد. به این صورت که هارد از نظر سخت‌افزاری دچار اشکال می‌شود برای مثال به هارد ضربه وارد شده و اجزای داخلی آن صدمه دیده و منجر به آسیب دیدن هارد می‌گردد. هم‌چنین اگر هارد خیس شود، می‌تواند خسارات جدی به آن وارد کرده و موجب از دست رفتن اطلاعات روی آن شود. گاهی اوقات در صورت ضربه خوردن هارد، ممکن است  یکی از سکتورهای آن دچار آسیب شده و نتواند اطلاعات را روی خود ذخیره و بازخوانی کند، در این حالت سیستم نیز نمی‌تواند اطلاعات را روی آن سکتو بنویسد و به عنوان بدسکتور آن را کنار می‌گذارد.

بدسکتورها از عواملی هستند که صدمات جدی به هارد وارد کرده و اطلاعات هارد را در زمانی کوتاه از بین برده و یا ناپدید می‌کنند. گاهی ممکن است عواملی مانند فرسوده شدن هارد و یا استفاده بیش از حد از آن، دمای هارد افزایش پیدا کرده و در نهایت باعث سوختن برد آن شود که این مسئله خرابی هارد را به دنبال خواهد داشت. از دیگرعوامل آسیب دیدن هارد، نوسانات برق و یا قطع ناگهانی برق است.

برای پیشگیری از این حالت بهتر است از محافظ‌های مناسب برای سیستم استفاده کنید.از دلایل نرم افزاری که باعث خراب شدن هارد می‌شود، می‌توان به ویروس‌ها و بدافزارها اشاره کرد. در صورت ورود ویروس و بدافزار به سیستم، موجب حذف فایل‌ها و یا فولدرها شده و در نهایت موجب آسیب دیدن هارد و پاک شدن اطلاعات آن می‌شوند.

از آنجا که سکتورهای معیوب یا همان بدسکتور تمایل به زیاد شدن دارند، در زمانی کوتاه  به هارد آسیب وارد کرده و اطلاعات آن را از بین می‌برند. اگر هارد خیس شود و یا مایعات روی آن ریخته شود نیز دچار آسیب شده و در نهایت اطلاعات آن ممکن است پاک شود.  قطع ناگهانی برق و نوسانات برق نیز باعث آسیب دیدن هارد شده و باید از محافظ‌های مناسب برای سیستم استفاده گردد. از دلایل نرم افزاری که می‌تواند باعث آسیب دیدن هارد شود ویروس‌ها و بدافزارها هستند، و اگر سیستم دچار ویروس شود، به هارد صدمه زده و داده‌های آن را از بین خواهد برد. برای پیشگیری از این اتفاق باید از آنتی ویروس قوی و معتبر روی سیستم استفاده نمود.

در نهایت اگر هر یک از عوامل گفته شده و یا فرمت اشتباه، باعث حذف اطلاعات هارد شود، برای جلوگیری از خساراتی که ممکن است بر اثر از بین رفتن اطلاعات به کاربر وارد شود، باید به مرکز بازیابی هارد اکسترنال فرمت شده مراجعه کرده و با کمک متخصصین مرکز دیتاریکاوری ایران، داده‌های خود را در زمانی کوتاه دوباره بدست آورید.

بسیاری افراد نگران این موضوع هستند که ایا اطلاعات هارد سوخته قابل بازیابی است؟ بله شما میتوانید با مراجعه به شرکت بازیابی اطلاعات هارد این اطمینان را از ما کسب کنید.

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده | مرکز بازیابی اطلاعات درایو فرمت شده

دیتاریکاوری ایران دارای کادری مجرب و متخصص در تمامی زمینه‌های مشکلات هارد است.   متخصصان و تکنیسین‌های باتجربه این مرکز با کمک دانش به‌روز خود و هم‌چنین تکنولوژی و ابزارهای مدرن و پیشرفته و در اختیار داشتن نرم افزارهای تخصصی، می‌توانند به سادگی و در اسرع وقت هارد آسیب دیده شما را تعمیر و اطلاعات آن را بازیابی کرده و دوباره در اختیار شما بگذارند. در صورتی که اطلاعات هارد شما بر اثر فرمت اشتباهی از بین رفته باشد، می‌توانید از امکانات دیتاریکاوری ایران به عنوان مرکز ریکاوری اطلاعات هارد دیسک فرمت شده استفاده کرده و پس از پرداخت هزینه ناچیز ریکاوری اطلاعات،  متخصصین مرکز میزان آسیب وارد شده به هارد را ارزیابی و تمامی اطلاعات آن را بدون کم و کاستی و با همان کیفیت سابق دوباره ریکاوری  کرده و در اختیارتان قرار می‌دهند و به این  ترتیب موجب  آسودگی خاطر و رضایت  مشتریان خود می شوند. شایان به ذکر است که ما علاوه بر ریکاوری کردن هارد در زمینه ریکاوری اطلاعات فلش نیز تخصص داریم.

 

قیمت ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده | هزینه بازیابی اطلاعات هارد دیسک فرمت شده

در صورت بروز هر یک از عوامل فوق و یا بر اثر یک اشتباه و سهوا، هارد فرمت شد و اطلاعات آن از بین رفت، باید با مراجعه به مرکز بازیابی اطلاعات دیتاریکاوری ایران از متخصصان این مرکز کمک گرفته و اطلاعات هارد  دیسک فرمت شده خود را بازیابی کنید. ما همچنین میتوانیم ریکاوری مموری فرمت شده را نیز برای شما به بهترین شکل انجام دهیم.

قیمت ریکاوری هارد اکسترنال فرمت شده در دیتاریکاوری ایران مناسب بوده و با توجه به میزان خسارت وارد شده به هارد و حجم اطلاعات موجود روی آن، می‌تواند متفاوت باشد و این هزینه توسط متخصصین مرکز بعد از ارزیابی هارد مشخص شده و به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

 

 

 

متخصصان مرکز دیتاریکاوری ایران با کمک دانش خود و با در اختیار داشتن تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته و وسایل مدرن و هم‌چنین نرم‌افزارهای تخصصی در این زمینه، در زمانی کوتاه اطلاعات هارد دیسک فرمت شده شما را بازیابی کرده و داده‌های شما را دوباره در اختیارتان قرار می‌دهند و در نهایت موجب رضایت خاطر مشتریان خود می‌شوند.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

    1. دورود ناخواسته من یک سری اطلاعات مهمم از داخل هارد پاک شد میخواستم بدونم چطوری میتونم اطاعات هاردمو برگردونم؟

      1. با سلام
        شما میتونید برای بازیابی اطلاعات هاردتان به مراکز متخخص ذر این حوزه مراجعه کنید.
        همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

    2. سلام من ویندوز سیستممو به ۱۰ ارتقا دادم و الان اطلاعات داخل درایوهام نیست چطوی باید ریکاوری کنم؟

      1. درود بر شما
        امکان ریکاوری وجود دارد .
        نگران نباشید و هارد را ارسال نمایید.

    3. سلام روی هارد اکسترنالم یک سری اطلاعات در زمینه کاری داشتم که شخص دیگری هم این اطلاعات رو نداره اما اطلاعات نشون داده نمیشه آیا امیدی به بازیابیش هست؟

    4. سلام و وقت بخیر
      من یک هارد اکسترنال داشتم که بچم پرتش کرد و الان که به تلوزیون یا سیستم متصلش می کنم، هارد متصل نمیشه لطفا راهنماییم می کنید

      1. با سلام
        هارد شما ممکن است که بر اثر ضربه وارد شده از ناحیه هد دچار آسیب شده است.
        همچنین اتصال هارد با این وضعیت باعث به تشدید شدن خرابی بیشتر میشه.

    5. سلام اطلاعات داخل هارد من پاک شده بود و من با استفاده از نرم افزار اطلاعاتو بازیابی کردم با اینکه اطلاعات برگشتن اما میگه فرمتشون خونده نمیشه چیکار باید بکنم

      1. دوست عزیز استفاده از نرم افزار های رایگان باعث اسیب بیشتر به هار و اظلاعات شما میشه.
        لازم به ذکرست که بعد از استفاده از این نرم افزارها امکان ریکاوری اطلاعات کم میشه.

    6. سلام من هارد لپ تاپم اطلاعات داخلش پاک شده میشه با همون فولدرهای قبلی اطلاعاتو برگردوند؟

    7. سلام داخل هارد من یک سری عکس و فیلم بود که اشتباهی هاردمو فورمت کردم و قبل اینکه متوجه بشم هم یک سری اطلاعات جدید داخلش کپی کردم یجاهم نشون دادم برای بازیابی و گفتن فقط درصد کمیش امکان بازیابیش وجود داره. نظر شما چیه اگر ارسال کنم امکان برگشت عکسام و فیلمام هست؟

      1. درود به شما
        ابتدا باید هارد شما توسط تیم ما بررسی و چکاپ بشه.
        لازم به دکر است که این بررسی کاملا به صورت رایگان انجام میشه.

    8. سلام. موقع نصب ویندوز اشتباهی یک درایو دیگه ای رو پاک کردم و ویندوزو داخلش نصب کردم حالا اطلاعاتم پریده قابل برگردوندن هست؟؟؟؟

    9. سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم قیمت بازیابی اطلاعات از هارد اکسترنال فرمت شده چقدر هست؟

      1. سلام
        این قیمت می تونه به عوامل مختلفی بستگی داشته باشه.
        ابتدا باید توسط تیم ما بررسی بشه.

    10. سلام من یک هارد قدیمی داشتم که موقع اتصال به سیستم سوکتش جرقه زد و الان دیگه کار نمیکنه. مشکل از چیه قابل تعمیر است؟

      1. با سلام
        هارد شما دچار نوسانات برقی شده.
        به طور معمول تعمیر این مدل هاردها سودی نداره و بهتره فقط برای بازیابی اطلاعات داخلش اقدام کنید.

    11. سلام سوال من اینکه ایا بعد ازبازیابی اطلاعات، هارد بازهم قابل استفاده هست یا آسیب میبینه

      1. سلا دوست عزیز
        بستگی به میزان اسیب دیدگی هارد شما داره که باید برای جواب قطعی بررسی شه.

    12. سلام خسته نباشید من تمام فیلم های عروسیم داخل هاردم بود اما الان پاک شده بع نظرتون برمیگرده؟ اصلا دستکاریش نکردم از زمانی که متوجه شدم پاک شدن

      1. با سلام
        بله این امکان وجود داره بهتراست که هاردتان را به دستگاهی متصل نکنید.

      1. سلام
        نرم افزارها باعث اسیب های جدی تری به هارد شما میشه پس بهتره که از ان ها استفاده نکنید.

      1. سلام
        این سوال رو قبل از بررسی و چکاپ هاردتان نمی تونیم به طور قطعی اعلام کنیم.

    13. سلام من یکی از درایوهای هاردمو با بیت لاکر قفل کردم و رمزش یادم نمیاد. راه حلی براش وجود داره؟؟

      1. با سلام
        ممکن هارد شما ویروسی شده باشه یا ضربه خورده باشه.
        دقت کنید که به تازگی به هارد ضربه وارد نکردید یا به دستگاهی متصل نشده

      1. با سلام
        بله بهتره که برای ریکاوری اطلاعات داخل هارد اقدام کنید.

      1. سلام ممکن هست که به هارد شما اسیب وارد شده باشه.
        ابتدا باید بررسب بشه.
        این بررسی در دفتر ما رایگان انجام میشه

    14. سلام خسته نباشید من میخواستم یک سری اطلاعاتو از داخل هاردم پاک کنم اما اشتباهی یه فولدر دیگه رو پاک کردم میخواستم بدونم میشه کاری کرد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا