رفتن به محتوای اصلی
مشاوره 24 ساعته رایگان – 7 روز هفته
بازیابی و ریکاوری اطلاعات دیتابیس و sql

بخش بزرگی که سازمان ها از آن استفاده میکنند دیتابیس است اما آیا اگر اطلاعات آن از بین برود امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات دیتابیس وجود دارد؟
در اکثر سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز دولتی و … به منظور دسترسی سریع و راحت به اطلاعات، مخصوصا در طولانی مدت و نیز برای مدیریت و به روز رسانی داده‌های خود، از بانک اطلاعاتی یا دیتابیس استفاده می‌شود. دیتابیس یا پایگاه داده به مجموعه‌ای از اطلاعات گفته می‌شود که به صورت منظم و سازمان یافته هستند. بانک اطلاعاتی یا دیتابیس بهترین و امن‌ترین روش برای نگهداری و ذخیره اطلاعات است. اگر بر اثر عوامل مختلف اطلاعات دیتابیس از بین برود، صدمات جبران ناپذیری به ارگانهای دولتی شرکت‌ها و… وارد خواهد شد. از بین رفتن اطلاعات دیتابیس غیر قابل پیش بینی بوده و در صورت چنین اتفاقی هزینه‌های سنگینی به دنبال خواهد داشت. در این شرایط به منظور بازیابی اطلاعات دیتابیس باید به مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه کرد.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

دیتا ریکاوری ایران مرکزی تخصصی و معتبر بوده که می‌توانید با تماس با این مرکز علاوه بر مشاوره با کارشناسان، از خدمات آن نیز بهره‌مند شوید و ریکاوری اطلاعات sql خود را به متخصصان حرفه‌ای دیتا ریکاوری ایران بسپارید.

دیتابیس چیست؟

دیتابیس چیست؟

در دنیای امروزی برای اکثر کارهای روزانه خود با کامپیوتر و اطلاعات سر و کار داریم. با کمک کامپیوتر و اینترنت می‌توان داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده یا آنها را ذخیره کنیم. برای این که اطلاعات در طولانی مدت در دسترس باشد و بتوان در هر زمانی به راحتی آن‌ها را مدیریت کرده و یا داده مورد نظر خود را از میان انبوهی از اطلاعات به آسانی پیدا کنیم، نیاز به یک پایگاه داده داریم.

در حال حاضر مطمئن‌ترین راهکار برای ذخیره کردن اطلاعات، استفاده از دیتابیس یا همان پایگاه داده است. با تکنولوژی پیشرفته امروزی و با استفاده از دیتابیس‌ها برای سایت‌های مختلف، به منظور رفع نیاز کاربران و ذخیره اطلاعات آنها در سایت، تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان از یک پایگاه داده می‌توانند استفاده کنند و اطلاعات خود را روی آن مدیریت و یا ویرایش نمایند.

همانطور که گفته شد به مجموعه‌ای از داده‌ها با ساختار منظم و سازمان یافته دیتابیس یا پایگاه داده گفته می‌شود. داده‌ها در دیتابیس به گونه‌ای ذخیره می‌شوند که برای کامپیوتر‌ها و دستگاه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد. روش‌های دیگری نیز برای ذخیره اطلاعات در پایگاه داده وجود دارد. مسئله مهم برای بایگانی اطلاعات در دیتابیس وجود ساختاری مفهومی برای ذخیره کردن داده‌ها و روابط بین آنها است. در دیتابیس اطلاعات به آسانی قابل دسترسی هستند و می‌توان داده‌ها را مدیریت و ویرایش کرد. در حقیقت می‌توان گفت دیتابس در محل ذخیره سازی اطلاعات به صورت داینامیک است.

اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس ممکن است بر اثر عوامل مختلفی از دسترس خارج شده و از بین برود. برخی از این دلایل به شرح زیر است:

  1. هارد دیسک‌هایی که دیتابیس روی آنها قرار دارد، دچار آسیب شود.
  2. به علت حملات ویروسی فایل‌های دیتابیس آسیب ببینند.
  3. پایگاه داده قفل شود.
  4. ساختار پایگاه داده آسیب دیده و دچار اشکال شود.

چنانچه بر اثر هر یک از عوامل فوق و یا موارد دیگر داده‌های دیتابیس از بین برود، می‌توانید با تماس با دیتاریکاوری ایران از متخصصین مجرب به این مرکز در جهت بازیابی اطلاعات دیتابیس خود کمک بگیرید. در این مرکز تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص در کوتاهترین زمان به ریکاوری اطلاعات sql اقدام کرده کرده و دوباره در اختیار شما قرار می‌دهند.

 انواع دیتابیس

دیتابیس‌ها در دو گروه SQL و NoSQL قرار می‌گیرند. دیتابیس SQL در حقیقت زبانی استاندارد برای کنترل و دسترسی دیتابیس است. این نوع دیتابیس بر اساس ساختار پرس و جو سازماندهی شده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند داده‌های خود را کنترل کرده و به آنها دسترسی داشته باشد. SQL قادر است جدول‌هایی با اطلاعات جدید به ساختار دیتابیس اضافه کند. همچنین اجازه می‌دهد جدول‌ها را تنظیم کرده و به آنها دسترسی داشت.

دیتابیس NoSQL به آسانی با زبان‌های برنامه‌نویسی ارتباط برقرار می‌کند. برای تمرکز روی داده‌ها این دیتابیس عملکرد بهتری دارد. دیتابیس NoSQL به صورت متن باز و آزاد است. این دیتابیس توسط شرکت‌های بزرگ اینترنت مانند گوگل، فیس بوک و… طراحی و راه اندازی شده است و از قدرت و هوشمندی بیشتری برخوردار است.

انواع دیتابیس

هزینه بازیابی اطلاعات دیتابیس

با توجه به مطالبی که تا کنون گفته شد، اطلاعات ذخیره شده روی دیتابیس‌‌ها عموما اطلاعاتی ضروری و مهم برای شرکت‌ها، نهادهای دولتی و… است. چنانچه این داده‌ها بر اثر دلایل گوناگون از بین برود، خسارات سنگینی برای نهاد یا ارگان مربوطه به همراه خواهد داشت. این مسئله نگرانی‌های زیادی به وجود می‌آورد. پاک شدن اطلاعات کاربران و عدم دسترسی به آنها یکی از مشکلاتی است که در اثر از بین رفتن اطلاعات دیتابیس به وجود خواهد آمد.

قطعاً اولین مسئله‌ای که در این شرایط موجب نگرانی می‌شود، هزینه بازیابی اطلاعات دیتابیس است. با توجه به این نکته که از بین رفتن داده‌های ارزشمند موجود روی پایگاه داده، خسارت سنگینی ایجاد می‌کند، می‌توان هزینه ریکاوری اطلاعات sql را نادیده گرفته و برای بازیابی اطلاعات دیتابیس از مرکز تخصصی و معتبر در این زمینه بهره‌مند شد.

دیتاریکاوری ایران مرکزی مجهز و تخصصی در زمینه ریکاوری اطلاعات sql است. این مرکز دارای متخصصان حرفه‌ای بوده و با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده به دیتابیس و حجم اطلاعات موجود روی آن قیمت بازیابی اطلاعات دیتابیس را مشخص خواهند کرد. سپس در صورت تمایل مشتری اقدام به بازیابی اطلاعات دیتابیس کرده و در کوتاه‌ترین زمان داده‌های شما را دوباره در اختیارتان قرار می‌دهند و به این ترتیب از وارد شدن خسارات بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

مرکز بازیابی اطلاعات دیتابیس sql

ریکاوری اطلاعات sql امری کاملاً تخصصی بوده و باید توسط متخصصان حرفه‌ای انجام شود. زیرا همانگونه که گفته شد از بین رفتن اطلاعات حساس و ارزشمند دیتابیس ضمن این که خسارات سنگینی را برای شرکت یا نهاد مربوطه به همراه دارد، پیامدهای ناگواری نیز به دنبال خواهد داشت. به همین جهت برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند باید برای بازیابی داده‌ها، از مرکز بازیابی اطلاعات دیتابیس معتبر و تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

دیتاریکاوری ایران دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه بازیابی اطلاعات است. این مرکز می‌تواند انواع مشکلات از جمله پاک شدن داده‌های دیتابیس را با کمک مهندسان حرفه‌ای خود برطرف کند. مرکز ریکاوری اطلاعات sql در کلینیک‌ هارد مجهز به ابزار و تکنولوژی‌های پیشرفته بوده و با بهره‌گیری از دانش به روز متخصصان خود و نیز ابزارهای مجهز و مدرن، داده‌ها را در اسرع وقت بازیابی کرده و دوباره آنها را به مشتری باز می‌گرداند.

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

مشاوره رایگان دیتاریکاوری ایران (24ساعته)

قبل از هر اقدامی، برای بازیابی اطلاعات یا تعمیرات خود از ما راهنمایی بخواهید.

جهت ارسال پیام یا تماس روی مستطیل مد نظر ضربه بزنید

با تماس با دیتاریکاوری ایران و مشاوره با کارشناسان این مرکز، بازیابی اطلاعات دیتابیس را به دست متخصصان حرفه‌ای این مرکز بسپارید. در طول پروسه نیز می‌توانید به صورت آنلاین از مراحل کار آگاهی حاصل کنید. مرکز دیتا ریکاوری ایران بهترین مرکز تخصصی ریکاوری اطلاعات sql بوده و با تعهد و کیفیت بالای کار، رضایت خاطر مشتریان خود را به دست آورده است.

    برای این نوشته 40 نظر ثبت شده است

      1. با سلام
        در این مرکز متخصصان ما با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده به دیتابیس و حجم اطلاعات موجود روی آن قیمت بازیابی اطلاعات دیتابیس را مشخص خواهند کرد.

      1. سلام دوست عزیز
        میتونید جهت راهنمایی دقیق تر با ما تماس بگیرید.

      1. با سلام
        یکی از دلایل پاک شدن اطلاعات ویروس ها و بد افزار ها هستند.

      1. با سلام
        بعد از اینکه بررسی شه میتونید تعداد روز دقیق رو اعلام کنیم.

      1. با سلام
        برای اطلاع بیشتر از اموزش های ما با مشاوران ما در ارتباط باشید

      1. سلام
        هزینه ریکاوری ما در برابر اطلاعات ارزشمندی که دارید بسیار ناچیز می باشد

      1. با سلام
        بله متخخصین ما به صورت رایگان شما رو راهنمایی می کنند.

      1. سلام دوست عزیز
        هزینه بازیابی گوشی نیز به مواد متعددی بستگی داره.

      1. سلام
        بله ما به صورت 24 ساعته خدمات پشتیبانی از تلگرام و واتس اپ داریم.

      1. با سلام
        درصورت مشاهده ارور فرمت نباید ان را تایید کنید.
        و باید به مراکز تخصصی مراجعه نمایید.

      1. با سلام برای برای استعلام قیمت سیستم شما باید به صورت کامل بررسی شه.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برگشت به بالا